Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Lucca

10. 8. 2009 16:41
Omluva za Vrchlabí II.

Dobrý den pane Kroupo,

po přečtení Vašeho článku mi bylo smutno. Bohužel máte pravdu. Konírna pana Zemana je vyhlášená nejen hulvátstvím majitele pana Zemana.

Ráda bych Vás ovšem ubezpečila, že nejsme ve Vrchlabí všichni takoví. To, že se BLB najde všude je prostě fakt.

Doufám, že přes tuto nemilou zkušenost jste na "bránu Krknoš" nezanevřel.

Lucie Benešová

0 0
možnosti
B

Bucharovic

10. 8. 2009 19:35
Re: Omluva za Vrchlabí II.

Dobrý den

I Vám musím zdůraznit, že chápu, že pan Zeman je u Vás ve městě nejspíš jen jeden... To je dobře a doufám, že se Vám všem společně podaří takové ,,podnikatele" svým přístupem převálcovat. V Krkonoších se mi líbí, mám od tamtud spoustu fotek a určitě z nich na svém blogu sestavím pár fotoblogů. Hezký večerR^ V.Kroupa

0 0
možnosti
F7

fik 70

10. 8. 2009 15:35
Omluva za Vrchlabí

Pane Kroupa je mi velice líto že při návštěvě Vrchlabí jste musel přijít do styku s panem Zemanem.Pan Zeman je bohužel člověk který na slušnou hospodštinu kašle.Řídí se heslem oškubat,vyhnat a zítra sem naženem dalšího.Dobře si spočítal že se mu vyplatí předražit jidla nízké urovně dát provizi pruvodcum lidem na parkovišti v informacích a pod.protože věřte že slušnej Vrchlabák by vám konírnu nedoporučil.Jelikož se už dlouho pohybuji v pohostinství tak sem o panu Zemanu slyšel své.To že má chování řeznického psa ví celé vrchlabí.Přesto doufám že na Vrchlabí nazanevřete protože věřte že je tu plno hostinských kteří se snaží dělat svou práci pocticvě i když to někdy není lechké,kor když vidíte že člověk kterýmu jsou hosté ukradeni ale dohodne se s pruvodcema tak je na tom lépe než člověk který si váží hostu a snaží se vybudovat stálou klientelu.Tak ještě jednou přijměte omluvu ménem vrchlabských hospodských

0 0
možnosti
B

Bucharovic

10. 8. 2009 16:35
Re: Omluva za Vrchlabí

V pořádku, nemusíte se omlouvat. Vy ani nikdo jiný za chování pana Zemana nemůžete. Já jen doufám, že si on sám tenhle článek přečte a že mu to tak trochu zkazí náladu - alespoň tak, jak jsem ji měl zkaženou já s rodinu. Tak trochu jsem rád, že se potvrdilo to, co jsem si o panu Zemanovi myslel a že jsem mu nekřivdil je asi podle Vašich slov jasné... Krásný denR^ V.Kroupa

0 0
možnosti
K

Kacha

10. 8. 2009 15:25
dovolená

my jsme s přítelem teď na dovolené vypozorovali, že když se nachází restaurace u nějakého turistického cíle, tak spoléhá na to, že člověk příjde jen jednou a už se nevrátí...nám se takhle v restauraci stalo, že stůl byl s fleky, místo žampiónu mi přinesli brokolici a když jsem se ozvala, že brokolici ne-e, tak se mě paní zeptala jestli by mi to přece jen nebylo jedno, když jsem řekla, že ne, tak mi přinesla kuličky co vypadaly jako krokety a uvnitř nedodělaný žampióny...no hrůzaRv

0 0
možnosti
JJ

jita

10. 8. 2009 12:44
hospody a restaurace

Teď mám po dovolené. Cestou jsme se částečně stravovali vlastními prostředky, částečně po restauracích. Ta poslední nás dostala. V kempu Bezrev jsme si chtěli dát nějakou rybí specialitku. Beru byla plná restaurce a byly tam jen dvě dívčiny - poletovaly okolo a sbíraly prázdné sklenice a nosily plné ke stolům plně obsazeným rusky hovořícími hosty. My seděli na terase přímo proti vchodu a během dvaceti minut se nikdo nepřišel ani zeptat co si objednáme. Kdyby byla u terasy umístěná cedulka, že se venku neobsluhuje, nebo cokoli jiného budeme to respektovat. Ale žíznivě jsme sledovaly děvčata co nosila podnosy s pivem do vzdáleného koutku terasy a nás ignorovala. To při cenách cca 140 - 200 za jídlo by se v restauraci nemělo stávat.

Je pravidlem v takových hospodách, že si personál vždy vybere někoho u koho čeká velké dýško a na ostatní kašle. Jenže vedoucímu by mělo jít o zisk celé restaurace a ne o všimné, které dostanou pinglové a tohle zarazit.

0 0
možnosti
W

wrangler

10. 8. 2009 12:05
Musím se také podělit o svou zkušenost.

Asi před třemi týdny jsem se při cestě na Vysočinu zastavil v motorestu "U tří lip" ve Skuhrově. Lokál čistý, příjemná obsluha. Pití jsme dostali během pěti minut a jídlo (minutku)  během 13 minut!  Řízek byl výborný, měkký, brambory čerstvě vařené. Prostě nemělo to chybu. Myslím, že i o takovýchto zkušenostech je třeba psát.R^R^R^

0 0
možnosti
P

parnassius

10. 8. 2009 2:40
Stopařův průvodce po gastronomii

Já už si pro tyhle účely vytvořil vlastní mapu republiky s podniky, kde se člověk  dobře nají a obsluha je sympatická a profesionální. Krkonoše, jako celek, jsou bída sama o sobě.

Sice sbírám informace o kvalitě, ale přesto karmujiR^. Možná si lidé po přečtení podobných článků uvědomí, že do takovéhle putyky se chodí jen "dvakrát", poprvé a naposled a nebudou jako ovce.

0 0
možnosti
V

Vikina

10. 8. 2009 15:40
Re: Stopařův průvodce po gastronomii

Je to zvláštní, ale podobné stížnosti jsem zaznamenal už z období 1. republiky. Čeští turisté si trpce stěžovali na zcela rozdílný přístup českých a německých správců horských chat. Zatímco v německých chatách byly HOSTY i v případě, že si dali jenom pohár vody, v českých byli odbyti, resp. promtně vyhozeni, pokud se tam přímo neubytovali (ale třeba jen chtěli schovat před deštěm - to v německých jim umožnili v případě nouze přespat i třeba ve výčepu na podlaze). A to, co slyším od dnešních turistů, to je prostě k neuvěření, to si člověk často říká, jestli jde skutečně o podnikatele!

0 0
možnosti
V

Vikina

10. 8. 2009 2:14
Tak doufám,

že si to přečte co nejvíc lidí a podnik to citelně pocítí. Jj, dnes už jedou za svý, nikoliv za fixní plat, jako za socíku, kdy jim hosté mohli být šumák.

Jinak, je to s podivem, tak jsme si všichni malovali, jak se to všechno s tím příchodem kapitalismu změní k lepšímu, a ono naopak - v čem to asi bude? Že by tím, že místo volné ruky trhu zde máme sdružení mafiánů, co si rozkradli, pardón, přerozdělili, majetek? Neplatí to totiž jenom pro Vrchlabí, ale pro celý stát. Ač je to k nevíře, tak v dobách, kdy stát vyloženě dusil provoz třeba horských chat, tak ty se držely nad vodou vyloženě obětavostí chatařů a svých hostí, kteří dobrovolně na některé chaty nosili i proviant (za to měli zadarmiko ubytování na holých matracích a postelích, snesených z půdy - to, co zbylo po Němcích). Zatímco dnes, škoda mluvit, místo útulných chat s takřka domácím prostředím tam jsou "hospody v horách". Personál dojíždí a není s to podat ani nejzákladnější informace třeba o vhodných trasách v okolí.

0 0
možnosti
MJ

Martin Jirousek

9. 8. 2009 18:17
Njn

Zeman. To je kapitola sama pro sebe. ;-D

0 0
možnosti
IK

istvan kada

9. 8. 2009 11:16
včera Jivák - Lovecký hotel - deja vu

... skoro to samé se mi stalo včera

Nestalo se mi tedy, že by vázla z jakéhokoli důvodu obsluha. Ta byla vzorná - kluk asi tak 16 letý, ale s velkým citem pro věc. Za to kuchař ( kuchařka jak jsem později měl tu čest zjistit ) stál jako člověk za vyliž..., natož jako kuchař.

Už se mi tam stalo po 2., že jídlo nebylo úplně košer. Včera teda už to bylo spíš na hygienu - nahnědlý, kyselý špenát, bramborové knedlíky - výběr - 2 byly rozmočené, 3 byly s dokonale okoralé. Rozhodl jsem se, že to jídlo číšníkovi vrátím. Vše jsem mu slušně, bez emocí vysvětlil. On se mi 3x omluvil - až mi to rvalo srdce - bylo mi ho v tu chvíli líto. On za to přece nemohl. Za okamžik přinesl účet, znovu se omlouval. Poté se ovšem přivalila paní ve špinavé zástěře. Šel z ní opravdu strach, neboť na zástěře byly i fleky, s největšíí pravděpodobností, od krve.

Řekla mi velice hrubě, že "když mně to nechutná, tak ať k nim příště nechodím".

- už nebudu, štve mě to - proč tak krásné místo může okupovat taková sv.ně

0 0
možnosti
B

Bucharovic

9. 8. 2009 13:21
Re: včera Jivák - Lovecký hotel - deja vu

A o tom to je...;-) V.Kroupa

0 0
možnosti
C

Cyberpunx

9. 8. 2009 10:31
úroveň pohostinství v ČR

Úroveň obsluhy je v mnoha českých restauracích, bohužel, stále tragická. Obvykle to lze poznat na první pohled - znechucené pohledy čišníka (servírky), nezájem o hosty, styl jakým Vám podávají jídelní lístky atd. Pokud na takovou narazím, obvykle odejdu aniž bych si něco objednal a už se tam nevrátím. Nějakou dobu jsem žil ve Spojených státech. Ne, že by tam bylo vše skvělé (ta země má obrovské množství problému), ale co se týče úrovně pohostinství v restauracích, tak proti ČR je to "nebe a dudy". Takovýto přístup a chování k hostovi by si tam nikdo nedovolil. Tam totiž vědí, že nejlepší reklama je spokojený zákazník (který navíc o svém zážitku řekne známým a kamarádům - nebo to napíše do blogu na internet :-) ).

0 0
možnosti
B

Bucharovic

9. 8. 2009 13:38
Re: úroveň pohostinství v ČR

Čau Dušane

No jo to víš, Krkonoše nejsou  Severní Karolína a Vrchlabí není Fort Bragg a i tam mají lepší burgery, než ve Vrchlabí denní menu viď...;-) Čau V.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2182
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3086x
Bývalý bouřlivák, bývalý rváč, bývalý voják štěstěny, bývalý kalič, bývalý spisovatel. Současný pozorovatel všedností i jinakostí, na které se dnes ze svého skladu vzpomínek dívá úplně jinak, než jak se na ně díval v těch bývalých, bouřlivějších dobách...

 Dum Spiro Spero... 

 

                                

Seznam rubrik

Oblíbené blogy

Oblíbené stránky

Oblíbené knihy

Oblíbené články

Co právě poslouchám