- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
DálniceMapy.cz
Stejný jako skoro u všech „inovací“, co přišly za těch posledních 20let. Nic. Stát investuje 30miliard do mýtných bran. A když se na nich vybere 5miliard, státu zůstane stěží jedna jediná... a tu, si ještě rozdají „odpovědní“ na odměnách za dobře odvedenou práci. Opravdu mě to štve. Místo toho, aby se kamiony držely na dálnicích a místech k tomu určených co nejdéle, snaží se jet třeba hlubokým lesem, jen aby měly drobný náskok před konkurencí, která tím, že po dálnici jede i v místech kde „nemusí“, navyšuje si svou cenu přepravného. To opravdu nikoho z ministerstva dopravy nenapadlo, že o co víc se budou držet kamiony na dálnicích a rychlostních silnicích, tedy silnicích, která jsou na kamiony připravená, o to méně se bude muset investovat do oprav okresek? A určitě by tím stát získal víc, než výběrem mýta.
Stejně mám pocit, že se evoluce pohnula a vývoj se posunul o další dílek dopředu. Auta nás domestifikovala a už neslouží ony nám, ale my jim. Z daní platíme stavby dálnic a silnic. Platíme předražená auta. Platíme předražený benzín. Spotřební daň je významnou položkou příjmu státu... a proč? Na to si už pomalu zapomínáme umět odpověď. A další generace se přestanou ptát úplně. Prostě jim fakt, že jsme tu kvůli autům přijde přirozeným...
Další články autora |