Předvolební masáž ČSSD nás otravuje už i v kině

Strana socdem neváhá využít jakéhokoliv místa a času k vymývání mozků a k masivní předvolební masáži. Jedním z jejích posledních hitů jsou kina.

Po delší době jsem se rozhodl navštívit zase jednou chotěbořské kino, a to český film "Ženy v pokušení" od reřiséra Vejdělka. Lístky jem kupoval asi týden předem, ale i tak jsem dostal lístky jen do čtvrté řady, o film byl mimořádně velký zájem. Kino bylo nacvaklé, nebylo snad ani jedno místo neobsazené.

Po posledním zazvonění a ztlumení světel mě ale (a asi nejen mě) čekala místo zahájení "žhavého" filmu studená sprcha. Asi dvou- či tříminutový předvolební spot ČSSD o tom, jak ONI nedopustí provatizaci nemocnic, platby ve zdravotnictví atd, atd.. Spot byl skutečně profesionálně provedený a silně emotivně zaměřený a osobně zacílený na zdraví každého z nás diváků. Musím říci, že jsem měl zkaženou první třetinu filmu a příště už se budu před zakoupením lístku dotazovat, jaká-to reklamní masáž nás opět v kině čeká. Předvolební reklamu v kině totiž pokládám za jeden z vrcholů nevhodnosti a nevkusu.

Pan ředitel Stránský s paní starostkou Pavlíkovou (oba ČSSD) by se měli zamyslet, zda je únosné takto zneužívat situace a masírovat shromážděné občany chotěbořska, kteří si zakoupili lístek na český film a ne na předvolební demagogii ČSSD. Můj názor je, že to není únosné, že je to nevkusné a zcela nevhodné.

Autor: Jiří Císař | středa 21.4.2010 6:54 | karma článku: 35,69 | přečteno: 1629x