- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Po delší době jsem se rozhodl navštívit zase jednou chotěbořské kino, a to český film "Ženy v pokušení" od reřiséra Vejdělka. Lístky jem kupoval asi týden předem, ale i tak jsem dostal lístky jen do čtvrté řady, o film byl mimořádně velký zájem. Kino bylo nacvaklé, nebylo snad ani jedno místo neobsazené.
Po posledním zazvonění a ztlumení světel mě ale (a asi nejen mě) čekala místo zahájení "žhavého" filmu studená sprcha. Asi dvou- či tříminutový předvolební spot ČSSD o tom, jak ONI nedopustí provatizaci nemocnic, platby ve zdravotnictví atd, atd.. Spot byl skutečně profesionálně provedený a silně emotivně zaměřený a osobně zacílený na zdraví každého z nás diváků. Musím říci, že jsem měl zkaženou první třetinu filmu a příště už se budu před zakoupením lístku dotazovat, jaká-to reklamní masáž nás opět v kině čeká. Předvolební reklamu v kině totiž pokládám za jeden z vrcholů nevhodnosti a nevkusu.
Pan ředitel Stránský s paní starostkou Pavlíkovou (oba ČSSD) by se měli zamyslet, zda je únosné takto zneužívat situace a masírovat shromážděné občany chotěbořska, kteří si zakoupili lístek na český film a ne na předvolební demagogii ČSSD. Můj názor je, že to není únosné, že je to nevkusné a zcela nevhodné.
Další články autora |
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!