- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Miki Křen
Jsem už asi příliš 'zažraný' do všech těch kampaní, že mi připadala fotka zábavná a srozumitelná bez komentáře. Takže zde je vysvětlení: Po celých Čechách bylo možné spatřit plakáty hrdého sponzora FFKV se sloganem Dostaneme Vás k filmu. Spousta režisérů a producentů láká touto větou mladé dívky k.... no, však víte. A nás inspirovala k celé řadě fotovtípků, které tady ovšem nelze publikovat. Tento jediný nám přišel jako decentní: mám na sobě stejné oblečení jako model na plakátu (viz červený kroužek), jen v barvě jiného operátora. A v ruce nemám filmovou klapku, ale ukazuju... No, nic, takhle už to zase úplně vtipné nebude.
Nicméně mě ohlasy mých kamarádů i dalších lidí přímo na festivalu inspirovaly ke krátké úvaze. Nedovedu si představit, že bych z marketingového rozpočtu své firmy ukrojil desítky milionů korun za sponzorství špičkové akce typu Mezinárodní filmový festival Karlovy Vary a potom se tak nehorázně vykašlal na doprovodný program a detaily.
Zde je jenom pár postřehů. V hotelu Thermal je k dispozici jediná wi-fi síť, kterou za peníze provozuje konkurent hlavního partnera. Před hotelem v jednom stanu šlapou celebrity na pomoc dětem (mimochodem beze změny potřetí za sebou) a překřikují se s moderátorem stanu dalšího hlavního partnera, který zve na mladé tanečníky hiphopu. Oficiální minerální voda festivalu není v hotelu Thermal k dostání. Největší sponzor už se ani nepokouší zaujmout a poněkolikáté nasazuje stejnou reklamní znělku před každý film. A tak by se dalo vypočítávat donekonečna.
Ve finále jsou na tom nejlépe výrobci alkoholických nápojů, kteří si pronajmou své stany, pojmenují je podle svých výrobků a návštěvníci jim za jejich služby královsky a mnohdy non-stop platí.
Další články autora |
Ostašova, Kutná Hora - Hlouška
3 990 000 Kč