Jiří Chadima
Jiří Chadima
Čaroděj EURONICS.
V dnešní době internetového obchodování si obvykle vybíráme zboží na internetu, a pokud si ho nenecháme přímo poslat, tak se obrátíme s nákupem na jejich kamennou prodejnu. Předpoklá- dáme přitom, že zboží bude dodáno ve stejné jakosti a složení v jakém bylo nabízeno v reklamě.
Jiří Chadima
Dobrá rada pro Dvojku.
Chceme-li aby naše rada byla účinná, tak ji opakujeme maximálně dvakrát, jinak způsobíme pravý opak. O tomto pravidle není nic známo Českému rozhlasu Dvojka, který dává dobrou radu poslu- chačům 50x denně, po řadu měsíců či roků, aby si přeladili ze středních vln na VKV.
Jiří Chadima
Klamavá reklama - nebo podvod.
Při dnešním vstupu do malého TESCA v Hradci Králové mne zaujal plakát „Zlevnili jsme 10 000 položek“. Na jednotlivých regálech byly osazeny žluté cedulky s oznámením, o kolik procent bylo uvedené zboží zlevněno.