Každé zakoupené sushi je jen další krok k útokům!

Přemýšlel jsem nad japonskou fanatickou sektou Óm Šinrikjó a nad tím, co tedy můžeme dělat konkrétně my sami, jako občané, v místě bydliště na ochranu našeho demokratického způsobu života a na ochranu dědictví našich předků před jejich zrůdnou ideologií. Níže uvádím přesný návod. Měli bychom dát jasně najevo, že naše pohostinnost má své meze! Máme totiž nepopíratelnou zodpovědnost za to, v jakém prostředí budou žít naše děti. Je naší povinností chránit historický odkaz našich předků, naše kulturní tradice a především demokratický způsob života. Naše možnosti nejsou tak omezené! Využívejme tedy všech nástrojů, které nám demokracie dává. Můžeme se organizovat a jednat společně nebo i samostatně! Není toho málo, koneckonců, můžeme se mnohému naučit i od nich, co tedy tady vlastně můžeme dělat. Jenže to nepůjde samo, bez pocitu občanské zodpovědnosti a aktivity. Jestli souhlasíte s textem, SDÍLEJTE. Dřív než bude úplně pozdě.

A) Jak může být občan aktivní v místě bydliště?

1. Můžeme s Tomiem Okamurou diskutovat o tom, proč když je sekta Óm Šinrikjó do značné míry založena na budhistickém učení, jak se tvrdí, proč veřejně a hlasitě neodsoudil zvěrstva a celé šílené zabíjení, které se ve jménu sekty Óm Šinrikjó dělo v Japonsku.

2. Můžeme se sjednotit se ve stížnostech na narušování demokratických práv pod jím smyšlenými záminkami ohrožování svobod občanů této země.

3. Můžeme sledovat a zveřejňovat všude možně převzaté články o zvěrstvech, která spáchala sekta Óm Šinrikjó v Japonsku a také o tom, co Čechojaponcokorejci dělají v Čechách (prostě vše co naše média přecházejí nebo dokonce zatajují), je lépe čerpat ze zahraničních zdrojů, na naše se (stejně jako za komunistů), nedá spolehnout.

4. Můžeme chovat pejsky a prasátka jako domácí mazlíčky a chodit je venčit do okolí jeho budoucího extavagantního domu.

5. Pokud někde již stojí a funguje taková extravagantní stavba (a pokud počasí dovolí), nic nezakazuje chodit kolem ní střídmě oblečení, muži i ženy, se psy na procházku, nasměrovat k ní místní bezdomovce ať si tam popíjejí svůj krabicový elixír.

6. Můžeme svůj nesouhlas vyjádřit i obchodně, nechodit jíst do sushi restaurací, nekupovat si v jeho obchodech japonské nádobí, sushi, čaje a oblečení pro lolitky, prostě vůbec nic a hlavně si nekupovat japonskokorejskou elektroniku. - Je to vedlejší zdroj financování rozmachu jejich extrémistckého hnutí. Každé zakoupené sushi je jen další krok k útokům Sarinem!

7. Můžeme ignorovat obchodní řetězce, prodejny a restaurace, které se mu podbízejí tím, že nabízí sushi. I ony nepřímo podporují a tím i spolufinancují nástup extrémismu u nás. Můžeme zveřejňovat jejich seznamy a adresy. Je přece jen na nich, kde vlastně chtějí podnikat a kdo bude jejich zákazník.

8. Můžeme mít oči otevřené a pokud se cokoli zvláštního děje v souvislosti s hnutím Úsvit (píší na svém blogu a Facebooku snůšky naprostých nesmyslů atd.), okamžitě volat policii se stížností a žádostí o nápravu.

9. Můžeme Tomiovi neustále připomínat, že může kdykoliv svobodně využít práva, které mu demokracie dává, tedy odejít prudit někam jinam, třeba do Japonska.

10. Mějte na paměti základní pravdu, že Čechojaponcokorejci nemají žádnou toleranci k nám a to jsou zde jako hosté. Nemáme tedy žádnou morální povinnost být tolerantní či velkorysí k nim!!

Sjednoťme se v občanské rovině. Členy hnutí Úsvit poznáme na ulici snadno podle jejich ostentativního zdůrazňování příslušnosti ke svému hnutí a asijských rysů. Někteří jsou dokonce placeni za to, aby tímto způsobem zdůrazňovali přítomnost tohoto hnutí na ulicích (Prosím, neplést s Vietnamci ani Číňany, kteří se do ničeho a do nikoho nemontují).

B) Prostřednictvím svých poslanců, senátorů i místních politiků:

1) Můžeme bojovat na všech úrovních za zákaz extrémistického hnutí Úsvit, ať již peticemi nebo publikační činností.

2) Využijme své poslance, jmenovitě ve svých obvodech a tlačme na ně, aby byli aktivnější, pokud chtějí v příštím období zůstat v parlamentu.

3) Můžeme podporovat na všech úrovních zákazy vnějších projevů hnutí Úsvit (populismus, blbost, primitivita, uplatňování principu kolektivní viny, získávání voličské základny z řad jednodušších lidí atd.), na veřejnosti, ve školách, na úřadech), odmítat je jako nepřípustný výraz politického boje za prosazení v ČR.

4) Můžeme požadovat zpřísnění a rozšíření dozoru nad jejich sídlem u nás, vyžadovat, ať bezpečnostní služby sledují obsahy Facebooků, zda odpovídají našim zákonům.

5) Můžeme požadovat neprodleně a nemilosrdně zrušení pobytového povolení všem, kdo budou vybízet k nedodržování našich zákonů, vyzývat k nenávisti, šířit nenávistné tiskoviny a vůbec nepřizpůsobivým přistěhovalcům a radikálům, stejně jako prosazujme repatriaci ilegálních imigrantů.

6) Můžeme podporovat strany a hnutí, které chtějí investovat do policie, ať se naučí dobře japonsky a vzdělávat se ve znalosti hnutí Óm Šinrikjó, abychom mu mohli lépe čelit.

7) Můžeme vyjadřovat svůj nesouhlas s vydáváním stavebního povolení extravagantním stavbám na našem území na všech úrovních, od lokálních úřadů a samosprávy až po poslaneckou sněmovnu.

8) Můžeme podporovat strany a hnutí, které prosazují zákony, posilující moc samospráv v územním řízení. Sledujme rozhodování starostů a zastupitelstev, zda nedochází ke korupci.

9) Můžeme nevolit nikoho, kdo bude slibovat Čechokorejcojaponcům nebo dokonce korejskojaponským imigrantům an bloc volební právo či jakoukoliv další výhodu, nevolit žádnou multikulti stranu, tito užiteční idioti nás vedou do pekel a nevěřím, že to dělají nezištně.

10) Můžeme protestovat proti krutým porážkám zvířat v Asii, požadovat zákaz tohoto způsobu porážky na našem území, stejně jako zákaz dovozu takto zabitých zvířat a produktů z jejich masa. Ochránci zvířat zde mají široké pole působnosti. Měli by zasáhnout.

11) Můžeme dávat jasně najevo, že dáme ve volbách hlasy jen tomu, kdo bude trvat na přísném dodržování našich zákonů pro všechny stejně, bez vyjímek a nepřipustí sektu Óm Šinrikjó ani do řešení rodinných či náboženských věcí.

12) Můžeme konečně přinutit naše politiky, aby odmítali jejich nekonečné stížnosti na nejrůznější „urážky“ všeho možného a jejich požadavky jako neopodstatněné!

13) Můžeme trvat na prosazení zákona o odvolatelnosti politiků, aby bylo možné těm příliš servilním zabránit v napáchání nevratných škod

14) Můžeme bojovat proti snahám o prosazení uznání neúředních sňatků Čechojaponcokorejců, uzavřených na našem území

15) Hlavně: Nevěřme pověrám o tolerantním či snad dokonce umírněném hnutí Óm Šinrikjó, byli to podle medií právě členové tohoto hnutí, kteří stojí za útoky Sarinem v japonském metru. Óm Šinrikjó je totiž jen jedno!

Je toho tedy opravdu hodně, co můžeme udělat. 
Jaké asi budou reakce na tuto úvahu?

Naši politici z ostatních stran společně s nejrůznějšími aktivisty a multikulturními nevládními organizacemi nejspíš s obvyklou hysterií spustí tradiční pokřik o potlačování lidských práv a začnou okamžitě plnit stohy papíru útoky, stížnostmi, žalobami pro omezování svobod, propagaci extremismu a podobně (otázkou je, zda to udělají zadarmo či nezištně). Čechokorejcojaponci začnou plnit naše servilní media stížnostmi a prohlášeními, jak je to zde stále komunistické, nedemokratické, xenofobní, rasistické, a budou doufat, že jim nějaký další pokorný služebník nebo snaživý hlupák v parlamentu umožní (snad za příslib hlasů v dalších volbách) dosáhnout dalších výhod, když už jsou takoví chudáci. Nicméně nic z toho, co jsem uvedl dříve, není zakázáno zákonem. A tak budou mít opět právníci práci v diskuzích, jak správně interpretovat vágní znění našich zákonů. Výhodou bude, že to přinese tomuto citlivému ale pro naši společnost veledůležitému tématu co největší publicitu. Můžeme tedy již teď hledat media, ve kterých zbyli ještě alespoň někteří čestní novináři, hlásající objektivní zpravodajství.

Ale:

Můžeme ale předpokládat, že uvedeným způsobem Čechokorejcojaponcům výrazně omezíme prostor pro získání politického krytí, které potřebují k trvalému zahnízdění. Výsledkem může být, že se jim již tady nebudou tak snadno budovat podmínky pro pozdější ovládnutí naší země. Nebudou moci pokračovat v prosazování své politiky.

Střet civilizací totiž již nastal, v Evropě probíhá prozatím na úrovni střetu kultur, jen si to bohužel naivkové, hlupáci, zrádci nebo zaprodanci v naší vrcholové politice neuvědomují a jsou ochotni za pár hlasů zaprodat budoucnost celého národa. Zkušenosti západní a severní Evropy, která trpce platí za naivní multikulturalismus minulých dekád, nám budiž výstrahou, abychom nenechali věci dojít u nás tak daleko. Doporučoval bych proto našim multikulturním politikům ozdravný pobyt v Japonsku, kde jsou mnohé podniky pouze "Japanese only", aby měli možnost osobně poznat tvář multikultury z druhé strany.

Důležitá věc na konec tohoto elaborátu: Čechojaponcokorejci chápou veškeré ústupky jako projevy slabosti a jsou učení, aby v tomto momentu zvýšili tlak a aktivitu. To znamená, že veškeré snahy o mírové soužití, jsou kontraproduktivní, protože poslouží jenom jako důvod ke zvýšení tlaku na domácí společnost.

 

 

Taky vám tenhle článek příjde jako snůška blábolů, naprostých hloupostí a nesmyslů? Mě ano - jedná se o nadsázku a reakci na populistický pamflet, který na svém Facebooku zveřejnil Čechojaponcokorejec Tomio Okamura.

Autor: Jan Cemper | sobota 3.1.2015 22:22 | karma článku: 18,07 | přečteno: 1940x