- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Neměla šanci uniknout a ocitla se pod kulometnou palbou otázek typu:
"chodíte do Tesca nakupovat často a pravidelně?"
"nakupujete i sportovní zboží?"
"nakupujete u nás i oděvy a prádlo?"
Po kladných odpovědích následovala se stejnou kadencí jakási úžasná 10% sleva nejen na zboží z Tesca, ale i dalších partnerů.
A pak nastaly docela osobní otázky, na které paní kupodivu trpělivě odpovídala, ale které tu kulometnou dotazovatelku ani málo neuspokojovaly -
"jste zaměstnaná?" - "ne, jsem důchodce"
"přivyděláváte si na živnostenský list?" - "ne"
"manžel je zaměstnaný?" - " ne, žiju sama"
Kulomet se zasekával při každém dalším "ne" a dotazovaná paní se zřejmě dobře pobavila. Zasmála se, poděkovala a šla nakoupit.
A já jsem dumala, proč je marketing tak sveřepě namířen na určité cílové skupiny.
Co když ta dotyčná byla rentiérka?
Další články autora |
Okružní, Budyně nad Ohří, okres Litoměřice
3 299 000 Kč