Skvělá akce Tesca - zvlášť pro důchodce

Nový poznatek, o který jsem se obohatila dneska v hypermarketu, bude možná zajímavý pro každého. Na cestě od pokladny jsem zastavila, abych jako správný ekonom zkoukla nekonečný pokladní lístek. Vedle mě v tu chvíli projížděla ke

X+

Neměla šanci uniknout a ocitla se pod kulometnou palbou otázek typu:

"chodíte do Tesca nakupovat často a pravidelně?"

"nakupujete i sportovní zboží?"

"nakupujete u nás i oděvy a prádlo?"

Po kladných odpovědích následovala se stejnou kadencí jakási úžasná 10% sleva nejen na zboží z Tesca, ale i dalších partnerů.

A pak nastaly docela osobní otázky, na které paní  kupodivu trpělivě odpovídala, ale které tu kulometnou dotazovatelku ani málo neuspokojovaly -

"jste zaměstnaná?" - "ne, jsem důchodce"

"přivyděláváte si na živnostenský list?" - "ne"

"manžel je zaměstnaný?" - " ne, žiju sama"

Kulomet se zasekával při každém dalším "ne" a dotazovaná paní se zřejmě dobře pobavila. Zasmála se, poděkovala a šla nakoupit.

A já jsem dumala, proč je marketing tak sveřepě namířen na určité cílové skupiny.

Co když ta dotyčná byla rentiérka?

Autor: Miloslava Cejpková | pátek 1.4.2011 12:57 | karma článku: 23,86 | přečteno: 3802x