- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Začala jsem chystat strategii přestupu - samozřejmě až mi bude končit předplatné.
V den Dé jsem začala pečlivě postupovat podle návodu. Řádně jsem se přihlásila na internetových stránkách k novému a podle itineráře jsem se dostala k telefonátu stávajícímu.
Přes několikeré "stiskněte jedničku", "stiskněte čtyřku" jsem se propracovala k živáčkovi, kterému jsem sdělila své vroucné přání. Chlapec se snažil podle všech obchodních rukovětí - neztratit zákazníka, i když není VIPák. Když se podíval, kolik provolám, pochopil marnost svého počínání společně jsme se zasmáli a dohodli se na ukončení služby. Statatečně jsem vyhrabala v dokladech jakási nutná čísla a skončilo spokojené vyřizování. Chlapec zděšeně pravil: "ale vám končí dneškem kredit"
já: "ano, právě proto chci dneska odejít"
ouťák: "ale to není možné, musíte mít ještě aspoň 4 dny platnou předplacenou kartu, aby se to dalo uskutečnit"
já: "no to mi neříkejte ani z legrace, určitě to má nějaký řešení, chci ukončit službu dneska, kredit tam ještě je asi stovka"
ouťák: "budete si muset dobít a pak to půjde"
já: "to mi chcete říct, že musím nabít dvěma stovkama, abych se mohla přehlásit?"
Další spád rozhovoru nebudu rozpitvávat. Chlapec za to nemohl.
U OuTů budu dál, než provolám svůj znovunabiý kredit - do té doby zapomenu, že jsem se chtěla přehlásit... dobrá finta
PS: druhý den po mě chtěli zhodnocení komunikace ve čtyřech bodech. Od kvality obsluhy po kvalitu vyřízení. Chlapec dostal za jedna, další body nedostatečnou - zatracená technika...
Další články autora |
S příjemnými hřejivými pocity ze slunečních paprsků k nám ale míří i nebezpečné UV záření. To na nás působí celoročně, a proto je důležité sebe i...