Jiri Borovy

Filmový a herní maniak. Rád píšu recenze články a občas i komentáře. Vše co mně napadne. Mám i obsáhlý archív článků a tak určitě tady uvidíte i více než 10 let staré články.

Mimo jiné i šéfredaktor: http://www.kritiky.cz

Jiri Borovy

Kill Bill – Volume 1

Retro článek k promítání filmu na Dajto 19.1.2013 22:00. Recenze byla sepsána už v roce 2003 Po šesti letech půstu se na filmové plátno vrátil režisér Quentin Tarantino, tentokrát s filmem v asijském stylu.Je tomu šest let, kdy přišel do kin poslední film Quentina Tarantina Jackie Brownová, a teď nám chlápek z videopůjčovny připravil nový film. Filmoví producenti z filmy Miramax mu umožnili úplnou tvůrčí svobodu a umožnili mu i o několik měsíců oddálit premiéru. A hlavně, k nelibě nás, jako filmových konzumentů, mu umožnili svůj film, pro přílišnou délku, rozdělit na díly 2 – Kill Bill – Volume 1 a Kill Bill – Volume 2

17.1.2013 v 14:30 | Karma: 5,55 | Přečteno: 560x | Diskuse| Ostatní

Jiri Borovy

Hledá se Nemo

Příběh o otcovské lásce, o hledání a schledání, o zvířatech v moři, o rybách, žralocích a o všem, co se všechno může stát, když neposlušného zlobivého malého synka uloví potápěč a otec se ho vydá hledat.V moři je šíleně mnoho malých i velkých rybiček a já vám budu povídat o jedné z mnoha a mnoha biliónů. Je to Marlin, vdovec, který vychoval jediného mladého synka, kterému dal jméno jmeno Nemo. Ano správně, pojmenoval ho Nemo, asi podle bájné postavy z dětských knížek od Julese Vernea, která se věnovala podmořskému životu.

16.1.2013 v 10:33 | Karma: 6,63 | Přečteno: 444x | Diskuse| Kultura

Jiri Borovy

Recenze: Doba ledová 4: Země v pohybu

Tak doufám, že už všechno končí, protože Doba Ledová 4 už začíná vařit z vody. První díl, který už šel před mnoha a lety nám ukázal příběh lenochoda, tygra a mamuta, kteří pomocí malé veverky dokázali přivést do kin celé rodiny. Jenom díky malé veverce dokázali z průměru se stát kultovním.

16.1.2013 v 7:17 | Karma: 3,88 | Přečteno: 364x | Diskuse| Ostatní

Jiri Borovy

Asterix a Obelix ve službách jejího veličenstva – 40%

Není od věci, že jsem se dostal na prozatím posledního Asterixe v rámci nedělní slevy, kdy místo 249 Kč stál 3D film pouze 100 Kč.. Ráno bylo kino plné dětí, fronty před pokladnami, fronty před vstupem, ale na Asterixe plno nebylo. A už víte proč? Protože to je slabý film. V porovnání s prvním filmem, kdy pro mě byl film úplně pozitivním překvapením, je tento film poslední film zas negativním hodnocením.

15.1.2013 v 22:55 | Karma: 9,92 | Přečteno: 738x | Diskuse| Kultura