- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Očekávala jsem cokoliv, ale co se dělo, předčilo všechny moje představy. Prožila jsem šok - ovšem příjemný.
Sestra - Pražačka - vytočila taxislužbu a požádala je, zda by mohli přijet s autem, kam se vejdou 3 lidé s lyžemi, s lyžařskými botami, a s batohy, prostě extrémně zavalení zavazadly. Shánění vhodného auta trvalo pár minut, a rovnou do telefonu jí byla sdělena cena dopravy. Obratem jako zpráva SMS přišla informace, jakou barvu bude mít auto, které pro nás jede, jakou značku. A nežli se auto objevilo, přišla další SMS, že už jede a v kolik tam bude. Auto přijelo na minutu přesně. Na autě je cedule, kolik stojí nakládání zavazadel a kolik čekací minuty.
Řidič si za nakládání nic nepřipočítal, cena celková za dopravu nás tří lidí s bagáží odpovídala tomu, co nám sdělili telefonem. Čekala jsem (coby člověk nebydlící v Praze) od taxislužby cokoliv, a hluboce se omlouvám za své myšlenky o zlodějích taxikářích. Firma, která takto seriózně, přímo ukázkově funguje, si zaslouží pochvalu a hluboký respekt.
Další články autora |
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...