Děkujeme za pochopení.
F17e74l56i29x 53H31o29r21á70k
Pro paní Kadlecovou:
Tím, že zveřejním své telefonní číslo, ještě nedávám nikomu svolení k tomu, aby mě obtěžoval nevyžádanými nabídkami. Můj telefon je například na každé mé faktuře. Kromě toho telefonním seznamem disponují i mobilní operátoři a bohatě toho zneužívají, protože mi jejich prostřednictvím chodí různé SMS nabídky. Takže vaše telefonní číslo se může dostat do oběhu i bez vlastního přičinění.
P89e57t26r29a 42K89a29d39l72e88c53o56v28á
Tak tohle mi opravdu nedá nereagovat. Dělám operátorku už 4 roky a měla jsem možnost vyzkoušet si jak pasivní (zvedání telefonů) tak aktivní (nabízení(otravování)) linku a dokonce ve více firmách. Je sice pravda že aktivní telemarketing jsem zvládla dělat "jen" rok a půl, ale dělala jsem pro firmu které jsem věřila a nenabízela jsem žádné hrnce či pastilky na hubnutí. Nicméně ze 70% jsem se setkávala s nepříjemnými a mnohdy i sprostými lidmi. Je samozřejmé že pokud volám někomu v nevhodnou dobu nutně ho to musí rozčílit, ale tady byste se lidi měli zamyslet...Kde myslíte že na vás bereme čísla, no asi si je jen tak nevycucáme z prstu. Pokud kamkoliv uvedete telefonní kontakt, např. v nějaké soutěži z časopisu, nebo se zaregistrujete na nějakých stránkách na internetu, ten kontakt se vždy na nějaké to CallCentrum dostane. Takže se pak nemůžete divit že vám stále někdo volá...
Tak a teď se do mě pusťte :-)))
R46o74m41a45n 39K58o82z36e98l
Co vás vedlo k tomu, že jste dělala aktivní telemarketing? Doufám, že jen nemožnost sehnat jinou práci.
L50u33k65á50š 92C87h23m11e56l93a
Tohle byl paní Vaše volba. A pokud se veřejně přiznáváte, že nevěříte v produkty a firmu, kterou reprezentujete, je něco určitě špatně. Ale moje volba nebyla, aby mne Vaši kolegové obtěžovali.Neházejte na nás tedy svá rozhodnutí být tím, čím jste.
A78l63e64x75a85n38d12r49a 23B47o19b87e84l20o54v22á
1) Už tam naštěstí nepracuji, 2) Nevšimla jsem si, že bych na vás něco házela...
E84v88a 62V86i62n57k96l78e18r34o78v46á
Dělám teď pro jednoho telefonního operátora v externím callcentru a byla jsem z těch, kteří touhle prací opovrhovali a nikdy by nic takového dělat nechtěli. Ale když po škole ani po 3 měsících nedostanete nikde jinou práci a stát vám žádnou podporu nedá, musíte to nějak vyřešit, abyste jedli. Naštěstí mám štěstí na skvělý kolektiv, výbornou šéfku a navíc nemusím ani lidem lhát (čehož jsem se děsila nejvíc). Ale i když nejsem ten typ operátora, co na vás minutu valí informace a ani nezjistí, jestli jste na lince, stejně se s negativními reakcemi setkávám víc, než bych chtěla. Někdy si říkám, co by dělali ti lidé, kdyby tam třeba pracovala jejich dcera nebo vnučka - taky by tu slečnu poslali tak nehorázným způsobem do háje? Dneska moji kolegyni rozbrečel klient tím, že jí po představení nadával, že je vadná a postižená a nemá tam co dělat. Deset minut to musela poslouchat, protože nemáme povolení bezdůvodně zavěsit. To člověka dost mrzí. My nejsme automaty, ale taky lidi.
J84i75ř52í 10M34r51k67v20i76č69k53a
Nelíbí se Vám to? Tak to nedělejte. Tohle kvičení jen vypovídá něco o Vašich schopnostech.
J30i80ř86í 84J80a41n45d80a
Já bych vám teď z hlediska příjemce těchto hovorů něco poradil. Hláška na otázku "měl byste chvilku čas", odpovídám. "Teď to bohužel nepůjde, stojí za mnou exekutor a jak jistě chápete, v dohledné době nic kupovat nemohu" nebo obligátní "nemám zájem, už jsem si objednal rakev a nechci,aby po mně zbyly nějaké dluhy" Na otázku máte čas nebo neruším, odpověď "čas nemám a opravdu mě rušíte", "máte 10 vteřin" atd. Záleží na tom, jakou mám náladu.Jednou mi volala nějaká paní a nabízela mi spodní prádlo s tím, že za mnou klidně přijede a že si jej můžu i vyzkoušet. To byla asi nejzajímavější nabídka .Nápadů je prostě spousta a někdy se opravdu bavím, ikdyž ty lidi spíš lituji.
J58i64ř64í 47D94o18l63e43ž51a44l
To je problém dnešní doby, že se dělají věci které nikdo nepotřebuje (zbytečnosti). Hlavě že z toho jsou peníze.
V25a45n42d16y 74V71á25v47r71o52v48á
Problém je ten, že ti operátoři mají příšernou dikci, což člověka okamžitě odradí.
Když omylem hovor přijmu, jsem slušná a rozloučím se hned.
A navíc, když fakt něco potřebuju, zařídím si to jinak. Podomní obchodníci a call centra jsou dvě věci, které bych nikdy nedělala, to radši budu zametat chodníky..to má aspoň nějaký smysl.
A18l48e40x16a27n65d46r52a 90B12o90b70e25l32o47v85á
No jde o to, jestli by zrovna Vás jako tu zametačku chtěli...
K32a81r46e87l 12P40l21a75c60h10ý
Já to vždy přijmu, nenadávám, ani nezavěšuji. Položím telefon na stůl a odhaduji bystrost, za jak slouho jim dojde, že mluví sami se sebou. Někdy 20 vteřin, ale už to byly i dvě minuty. Pokud je přítomno víc lidí, lze uzavírat sázky a rozptýlit se. :-)
K19r57y51š47t94o18f 20L65a55n97í63k
muj nazor je, ze by to melo byt obracene, vy byste mela sedet u PC a cekat na zavolani klienta ktery neco potrebuje a neotravovat ty, kteri nic nechteji. jenze to by vas tam bylo 90% zbytecnych. kazdopadne jste si tu praci vybrala sama a pokud se vam libi, nestezujte si, ze jsou lide na va sprosti.
A12l45e76x15a91n52d22r53a 70B90o51b34e38l24o89v16á
Já si ale nestěžuji. Jen konstatuji skutečnost. Mezi tím je rozdíl. A to, jestli se mi ta práce líbila, je podle mě z článku jasně patrné...
P59e95t76r 36K64a54l27v55o87d10a
Lituji všechny, kteří dělají takovouto práci jen z důvodu, že jinou obživu nesehnali. Sám mám s těmito lidmi spíš slitování a snažím se jednat korektně. Jak ale přibývá otravných telefonátů a též podomních nabídek 'výhodných' služeb, dochází mi trpělivost a v poslední době zakončuji rozhovor velmi rychle. Pokud sám něco potřebuji, snažím se netelefonovat a komunikuji raději pomocí elektronické pošty.
R53u17d81o60l58f 76J48a32n29č
Já zpravidla slušně odpovím "Děkuji, ale nebudeme se navzájem okrádat o čas." Kupodivu moc nadšení z této odpovědi neprojevují.
- Počet článků 10
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 3216x