Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
F73e45l15i18x 37H55o76r65á88k
Pro paní Kadlecovou:
Tím, že zveřejním své telefonní číslo, ještě nedávám nikomu svolení k tomu, aby mě obtěžoval nevyžádanými nabídkami. Můj telefon je například na každé mé faktuře. Kromě toho telefonním seznamem disponují i mobilní operátoři a bohatě toho zneužívají, protože mi jejich prostřednictvím chodí různé SMS nabídky. Takže vaše telefonní číslo se může dostat do oběhu i bez vlastního přičinění.

P51e45t69r33a 34K37a46d58l79e61c13o14v55á
Tak tohle mi opravdu nedá nereagovat. Dělám operátorku už 4 roky a měla jsem možnost vyzkoušet si jak pasivní (zvedání telefonů) tak aktivní (nabízení(otravování)) linku a dokonce ve více firmách. Je sice pravda že aktivní telemarketing jsem zvládla dělat "jen" rok a půl, ale dělala jsem pro firmu které jsem věřila a nenabízela jsem žádné hrnce či pastilky na hubnutí. Nicméně ze 70% jsem se setkávala s nepříjemnými a mnohdy i sprostými lidmi. Je samozřejmé že pokud volám někomu v nevhodnou dobu nutně ho to musí rozčílit, ale tady byste se lidi měli zamyslet...Kde myslíte že na vás bereme čísla, no asi si je jen tak nevycucáme z prstu. Pokud kamkoliv uvedete telefonní kontakt, např. v nějaké soutěži z časopisu, nebo se zaregistrujete na nějakých stránkách na internetu, ten kontakt se vždy na nějaké to CallCentrum dostane. Takže se pak nemůžete divit že vám stále někdo volá...
Tak a teď se do mě pusťte :-)))

R31o22m90a72n 22K13o39z17e72l
Co vás vedlo k tomu, že jste dělala aktivní telemarketing? Doufám, že jen nemožnost sehnat jinou práci.
L77u86k77á87š 12C27h19m90e48l77a
Tohle byl paní Vaše volba. A pokud se veřejně přiznáváte, že nevěříte v produkty a firmu, kterou reprezentujete, je něco určitě špatně. Ale moje volba nebyla, aby mne Vaši kolegové obtěžovali.Neházejte na nás tedy svá rozhodnutí být tím, čím jste.
A23l59e91x58a42n68d40r81a 97B20o63b65e32l48o27v23á
1) Už tam naštěstí nepracuji, 2) Nevšimla jsem si, že bych na vás něco házela...
E91v27a 64V42i73n35k81l77e67r81o54v45á
Dělám teď pro jednoho telefonního operátora v externím callcentru a byla jsem z těch, kteří touhle prací opovrhovali a nikdy by nic takového dělat nechtěli. Ale když po škole ani po 3 měsících nedostanete nikde jinou práci a stát vám žádnou podporu nedá, musíte to nějak vyřešit, abyste jedli. Naštěstí mám štěstí na skvělý kolektiv, výbornou šéfku a navíc nemusím ani lidem lhát (čehož jsem se děsila nejvíc). Ale i když nejsem ten typ operátora, co na vás minutu valí informace a ani nezjistí, jestli jste na lince, stejně se s negativními reakcemi setkávám víc, než bych chtěla. Někdy si říkám, co by dělali ti lidé, kdyby tam třeba pracovala jejich dcera nebo vnučka - taky by tu slečnu poslali tak nehorázným způsobem do háje? Dneska moji kolegyni rozbrečel klient tím, že jí po představení nadával, že je vadná a postižená a nemá tam co dělat. Deset minut to musela poslouchat, protože nemáme povolení bezdůvodně zavěsit. To člověka dost mrzí. My nejsme automaty, ale taky lidi.
J35i29ř49í 87M22r35k89v95i39č63k57a
Nelíbí se Vám to? Tak to nedělejte. Tohle kvičení jen vypovídá něco o Vašich schopnostech.
J13i81ř31í 41J95a19n22d64a
Já bych vám teď z hlediska příjemce těchto hovorů něco poradil. Hláška na otázku "měl byste chvilku čas", odpovídám. "Teď to bohužel nepůjde, stojí za mnou exekutor a jak jistě chápete, v dohledné době nic kupovat nemohu" nebo obligátní "nemám zájem, už jsem si objednal rakev a nechci,aby po mně zbyly nějaké dluhy" Na otázku máte čas nebo neruším, odpověď "čas nemám a opravdu mě rušíte", "máte 10 vteřin" atd. Záleží na tom, jakou mám náladu.Jednou mi volala nějaká paní a nabízela mi spodní prádlo s tím, že za mnou klidně přijede a že si jej můžu i vyzkoušet. To byla asi nejzajímavější nabídka .Nápadů je prostě spousta a někdy se opravdu bavím, ikdyž ty lidi spíš lituji.

J23i93ř55í 77D70o74l53e95ž57a31l
To je problém dnešní doby, že se dělají věci které nikdo nepotřebuje (zbytečnosti). Hlavě že z toho jsou peníze.

V82a37n69d60y 60V52á93v84r67o55v27á
Problém je ten, že ti operátoři mají příšernou dikci, což člověka okamžitě odradí.
Když omylem hovor přijmu, jsem slušná a rozloučím se hned.
A navíc, když fakt něco potřebuju, zařídím si to jinak. Podomní obchodníci a call centra jsou dvě věci, které bych nikdy nedělala, to radši budu zametat chodníky..to má aspoň nějaký smysl.
A16l31e12x27a26n71d95r89a 87B74o62b35e44l67o67v80á
No jde o to, jestli by zrovna Vás jako tu zametačku chtěli...

K14a95r30e75l 54P60l93a92c55h45ý
Já to vždy přijmu, nenadávám, ani nezavěšuji. Položím telefon na stůl a odhaduji bystrost, za jak slouho jim dojde, že mluví sami se sebou. Někdy 20 vteřin, ale už to byly i dvě minuty. Pokud je přítomno víc lidí, lze uzavírat sázky a rozptýlit se. :-)
K43r97y28š18t82o22f 23L46a74n54í14k
muj nazor je, ze by to melo byt obracene, vy byste mela sedet u PC a cekat na zavolani klienta ktery neco potrebuje a neotravovat ty, kteri nic nechteji. jenze to by vas tam bylo 90% zbytecnych. kazdopadne jste si tu praci vybrala sama a pokud se vam libi, nestezujte si, ze jsou lide na va sprosti.
A66l65e73x70a72n76d40r59a 33B86o58b43e36l42o97v36á
Já si ale nestěžuji. Jen konstatuji skutečnost. Mezi tím je rozdíl. A to, jestli se mi ta práce líbila, je podle mě z článku jasně patrné...
P84e61t69r 18K34a69l36v62o90d68a
Lituji všechny, kteří dělají takovouto práci jen z důvodu, že jinou obživu nesehnali. Sám mám s těmito lidmi spíš slitování a snažím se jednat korektně. Jak ale přibývá otravných telefonátů a též podomních nabídek 'výhodných' služeb, dochází mi trpělivost a v poslední době zakončuji rozhovor velmi rychle. Pokud sám něco potřebuji, snažím se netelefonovat a komunikuji raději pomocí elektronické pošty.
R66u79d22o31l31f 92J36a43n46č
Já zpravidla slušně odpovím "Děkuji, ale nebudeme se navzájem okrádat o čas." Kupodivu moc nadšení z této odpovědi neprojevují.
- Počet článků 10
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 3220x