Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FH

F37e70l88i72x 89H69o82r27á85k

25. 11. 2012 15:16

Pro paní Kadlecovou:

 

Tím, že zveřejním své telefonní číslo, ještě nedávám nikomu svolení k tomu, aby mě obtěžoval nevyžádanými nabídkami. Můj telefon je například na každé mé faktuře. Kromě toho telefonním seznamem disponují i mobilní operátoři a bohatě toho zneužívají, protože mi jejich prostřednictvím chodí různé SMS nabídky. Takže vaše telefonní číslo se může dostat do oběhu i bez vlastního přičinění.

0 0
možnosti
Foto

Tak tohle mi opravdu nedá nereagovat. Dělám operátorku už 4 roky a měla jsem možnost vyzkoušet si jak pasivní (zvedání telefonů) tak aktivní (nabízení(otravování)) linku a dokonce ve více firmách. Je sice pravda že aktivní telemarketing jsem zvládla dělat "jen" rok a půl, ale dělala jsem pro firmu které jsem věřila a nenabízela jsem žádné hrnce či pastilky na hubnutí. Nicméně ze 70% jsem se setkávala s nepříjemnými a mnohdy i sprostými lidmi. Je samozřejmé že pokud volám někomu v nevhodnou dobu nutně ho to musí rozčílit, ale tady byste se lidi měli zamyslet...Kde myslíte že na vás bereme čísla, no asi si je jen tak nevycucáme z prstu. Pokud kamkoliv uvedete telefonní kontakt, např. v nějaké soutěži z časopisu, nebo se zaregistrujete na nějakých stránkách na internetu, ten kontakt se vždy na nějaké to CallCentrum dostane. Takže se pak nemůžete divit že vám stále někdo volá...

Tak a teď se do mě pusťte :-)))

1 3
možnosti
Foto

R33o27m19a86n 51K76o27z13e12l

21. 11. 2012 23:03

Co vás vedlo k tomu, že jste dělala aktivní telemarketing? Doufám, že jen nemožnost sehnat jinou práci.

1 0
možnosti
LC

Tohle byl paní Vaše volba. A pokud se veřejně přiznáváte, že nevěříte v produkty a firmu, kterou reprezentujete, je něco určitě špatně. Ale moje volba nebyla, aby mne Vaši kolegové obtěžovali.Neházejte na nás tedy svá rozhodnutí být tím, čím jste.:-(

0 1
možnosti
AB

1) Už tam naštěstí nepracuji, 2) Nevšimla jsem si, že bych na vás něco házela...

0 0
možnosti
EV

Dělám teď pro jednoho telefonního operátora v externím callcentru a byla jsem z těch, kteří touhle prací opovrhovali a nikdy by nic takového dělat nechtěli. Ale když po škole ani po 3 měsících nedostanete nikde jinou práci a stát vám žádnou podporu nedá, musíte to nějak vyřešit, abyste jedli. Naštěstí mám štěstí na skvělý kolektiv, výbornou šéfku a navíc nemusím ani lidem lhát (čehož jsem se děsila nejvíc). Ale i když nejsem ten typ operátora, co na vás minutu valí informace a ani nezjistí, jestli jste na lince, stejně se s negativními reakcemi setkávám víc, než bych chtěla. Někdy si říkám, co by dělali ti lidé, kdyby tam třeba pracovala jejich dcera nebo vnučka - taky by tu slečnu poslali tak nehorázným způsobem do háje? Dneska moji kolegyni rozbrečel klient tím, že jí po představení nadával, že je vadná a postižená a nemá tam co dělat. Deset minut to musela poslouchat, protože nemáme povolení bezdůvodně zavěsit. To člověka dost mrzí. My nejsme automaty, ale taky lidi.

3 1
možnosti
JM

Nelíbí se Vám to? Tak to nedělejte. Tohle kvičení jen vypovídá něco o Vašich schopnostech.

0 1
možnosti
JJ

J13i39ř54í 66J93a42n14d34a

20. 11. 2012 23:03

Já bych vám teď z hlediska příjemce těchto hovorů něco poradil. Hláška na otázku "měl byste chvilku čas", odpovídám. "Teď to bohužel nepůjde, stojí za mnou exekutor a jak jistě chápete, v dohledné době nic kupovat nemohu" nebo obligátní "nemám zájem, už jsem si objednal rakev a nechci,aby po mně zbyly nějaké dluhy" Na otázku máte čas nebo neruším, odpověď "čas nemám a opravdu mě rušíte", "máte 10 vteřin" atd. Záleží na tom, jakou mám náladu.Jednou mi volala nějaká paní a nabízela mi spodní prádlo s tím, že za mnou klidně přijede a že si jej můžu i vyzkoušet. To byla asi nejzajímavější nabídka .Nápadů je prostě spousta a někdy se opravdu bavím, ikdyž ty lidi spíš lituji.

1 0
možnosti
Foto

N23e67l95a 91P47a21l52o87v39á

20. 11. 2012 23:35

A přijela? Vyzkoušel jste?:-P

0 0
možnosti
JD

To je problém dnešní doby, že se dělají věci které nikdo nepotřebuje (zbytečnosti). Hlavě že z toho jsou peníze. :-/

1 0
možnosti
Foto

Problém je ten, že ti operátoři mají příšernou dikci, což člověka okamžitě odradí.

Když omylem hovor přijmu, jsem slušná a rozloučím se hned.

A navíc, když fakt něco potřebuju, zařídím si to jinak. Podomní obchodníci a call centra jsou  dvě věci, které bych nikdy nedělala, to radši budu zametat chodníky..to má aspoň nějaký smysl.

0 0
možnosti
AB

No jde o to, jestli by zrovna Vás jako tu zametačku chtěli...

0 0
možnosti
Foto

Já to vždy přijmu, nenadávám, ani nezavěšuji. Položím telefon na stůl a odhaduji bystrost, za jak slouho jim dojde, že mluví sami se sebou. Někdy 20 vteřin, ale už to byly i dvě minuty. Pokud je přítomno víc lidí, lze uzavírat sázky a rozptýlit se. :-)

7 0
možnosti
KL

muj nazor je, ze by to melo byt obracene, vy byste mela sedet u PC a cekat na zavolani klienta ktery neco potrebuje a neotravovat ty, kteri nic nechteji. jenze to by vas tam bylo 90% zbytecnych. kazdopadne jste si tu praci vybrala sama a pokud se vam libi, nestezujte si, ze jsou lide na va sprosti.

2 0
možnosti
AB

Já si ale nestěžuji. Jen konstatuji skutečnost. Mezi tím je rozdíl. A to, jestli se mi ta práce líbila, je podle mě z článku jasně patrné...

2 0
možnosti
PK

Lituji všechny, kteří dělají takovouto práci jen z důvodu, že jinou obživu nesehnali. Sám mám s těmito lidmi spíš slitování a snažím se jednat korektně. Jak ale přibývá otravných telefonátů a též podomních nabídek 'výhodných' služeb, dochází mi trpělivost a v poslední době zakončuji rozhovor velmi rychle. Pokud sám něco potřebuji, snažím se netelefonovat a komunikuji raději pomocí elektronické pošty.

1 0
možnosti
RJ

R26u12d35o68l50f 32J57a40n71č

19. 11. 2012 6:59

Já zpravidla slušně odpovím "Děkuji, ale nebudeme se navzájem okrádat o čas." Kupodivu moc nadšení z této odpovědi neprojevují.

2 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3217x
Psycholog působící ve společnosti EBLO (www.eblo.cz). Pokud Vás některé téma mých článků zaujme, můžete mě kontaktovat buď v diskuzi pod článkem, nebo přímo na e-mail. Těším se na Vaše reakce, náměty, připomínky a dotazy.