- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Za posledních 25 let se v naší společnosti vytvořili různé iluze,které se používájí ke třídění lidí do nových vrstev.
Kdo neumí angličtinu,jako by nebyl. Dokonce se vytvářejí i mateřské školky,kde jsou děti oblbovány anglickým jazykem,který se předvádí jako nadřízený slovanským. Což je i ze základního pohledu hloupost. Obrovské škody tady nadělala germanizace a nyní přebírání jazykové kultury z anglického světa.
Dokonalou ukázkou je Americká angličtina,která degenerovala mnohem více než Britská. V některých státech v Africe vznikly další mutace,kde angličtinu skoro nevidíte.
Základním požadavkem dnešní doby je celoživotní vzdělávání, vycházející z rodinného principu. Děti nejsou kolektivním vlastnictvím společnosti,ale rodinná výchova mnohdy způsobí totální degeneraci nových rodin. Cikánská otázka není řešitelná beze změny rodinné výchovy, A nic se pro změnu nedělá.
Uváděná znalost či neznalost angličtiny již je vyřešena s pomocí moderních telekomunikačních prostředků a to včetně písemné formy.Nyní jde již jen o správný vývoj algoritmů a současné překladače se posunou o mnoho stupňů výše. Zatím neovládáme telepatii,která prý byla na počátku lidských dějin.
Posuzuje se jakási úroveň vysokoškolského vzdělávání. Například ve studiu na lékařských fakultách se uči mnohdy naprosto zbytečné přístupy k diagnoze,když se již nyní realizují takové diagnostické metody,které rozhodně zásadně doplní možnosti lékařů. U lékařů je potřeba všeobecný přístup k celoživotnímu vzdělávání bez omezení věku či národnosti. Systém dnešních atestací je jen buzerace bez účinku.
Postrachem lékařského studia bylo vyžadování dokonalé znalosti lidského těla - anatomie. Moderní metody, jako je např. CT či magnetická rezonance mnohem lépe posoudí stav organismu než poklepávání a znalosti získané před desítkami let. Současná praxe to plně potvrzuje.
Využití počítačové techniky při studiu inženýrských oborů snad není nutno nikomu vysvětlovat. Kdo chvíli stál - tak stojí opodál, bylo heslo v době před rokem 1989 a platí dnes mnohonásobně více.
Určitou výjimkou jsou umělecké obory i když talent tam naučit stejně nelze. Jen se jejich absolventi zaříkávají,že jejich jedinou předností je to,že se tam neučí matematika, fyzika a třeba chemie. Nechápou ,že předvádějí pouze svoji nevzdělanost v obecné rovině. Techniku výkonu se stejně na konzervatoři nenaučí.
Určité speciální všeobecné vzdělávání chybí po celý život. Změny jsou tak zásadní,že s tím musí společnost počítat..Kopáčů kanálů zase tak moc nepotřebujeme a robotizovaná technika to vyřeší.
Měla by se zrušit maturita,která způsobuje jen ztráty v celém středoškolském vzdělávání. V takovém Rusku to již pochopili a kompletně přetvářejí svůj systém vzdělávání. Stejně tak například v Číně nebo Indii. Přijímací zkoušky také nic neřeší a jsou neobjektivní. Zbytečně se společnost připravuje o talenty.
Bohužel to vše je dnes u nás tabu a jen určité osvícené WEBy informují o těchto možnostech.
A tady je snaha tyto informace zakázat a umlčet jejich interprety.
Přitom vzdělávání je natolik nadnárodní záležitost,že nějaká nesmyslná politika by tu neměla vůbec působit. Opak je předváděn v dnešní skutečnosti. Vytváříme si u nás nevzdělanou společnost, které bude sice fungovat, ale je v tom zakodován i totální úpadek v budoucnosti.
třeba tady ukázka rozumných úvah :
http://leva-net.webnode.cz/products/besedy-o-zivote-2-michail-velicko-titulky/
nic nelze zastavit a vývoj společnosti se vytváří jinými principy,než nám předvádějí političtí manipulátoři.
Tu totální nevzdělanost nám již dnes předvádí většina redaktorů v mediální sféře a poslanci v parlamentu a senátu. I vládní představitelé vynikají v nevzdělanosti.
Prezidenta Zemana nemusím,ale v tom má obrovskou pravdu.
Musí se mnohé změnit a bude líp !
Další články autora |