Mohou být billboardy prospěšné?

Za chvíli nás čekají další volby, na některých místech hned dvojité. Ze spousty reklamních ploch na nás shlížejí postavy, které to s nám myslí zaručeně dobře. Billboardy však mohou mít mnohem lepší účel, než jen radit, koho volit.

Po úspěšném zkušebním provozu spustil 13. září německý Spolkový úřad pro ochranu obyvatelstva a pomoc při katastrofách ostrý provoz služby, která umožní předávat informace z varovného systému MoWaS provozovatelům elektronických reklamních ploch. V Hamburku (a postupně i v dalších velkých městech) budou v případě ohrožení obyvatelé varováni a obdrží základní tísňové informace také prostřednictvím elektronických billboardů.

Projekt počítá s využitím předem připravených šablon, které zajistí stejný styl informací a zároveň jejich snadnou srozumitelnost. Zpočátku bude systém elektronickým tabulím předávat pouze varování nejvyšší úrovně.

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Michal Bareš | neděle 16.9.2018 17:06 | karma článku: 4,67 | přečteno: 143x