- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kde jsou dnes všechny diskuse o tom, co je příčinou nekvalitního stavu dálnice D1 v Moravskoslezském kraji a kdo za to může? Nejdříve řada komentářů a analýz ve všech sdělovacích prostředcích. Spolu s tím snížení povolené rychlosti v nekvalitních úsecích. Dále měření a sondáže nezávislých odborníků a opět nekončící diskuse ve sdělovacích prostředích.
Nyní po letech se již diskuse nevedou, viníci nebyli jasně označeni, ani potrestáni, náprava nebyla sjednána. Omezení rychlosti tak zůstává a zcela zřejmé vady na tak finačně náročném díle také.
Mezitím se stačilo vystřídat několik ministrů dopravy a s nimi povětšinou i vedení ŘSD a nakonec po posledních volbách i naše vládní reprezantace. Tyto změny však nepřinesly pro D1 v Moravskoslezském kraji a jejich obyvatale zatím nic nového.
Kdybych chtěl být populistou, tak řeknu, že vlastně není důvod se k D1 vracet. Stojí a jezdí se po ní a my jsem si pomalu zvykli, že výše zmíněné problémy k ní vlastně patří. A objevila se další významná témata. Jako příklad použiji tunel Blanka, který ještě není zprovozněn, ve vzduchu létají miliardy a pražská dopravy je i díky tomu vlastně "před kolapsem".
Třeba budou mít občané Prahy a my návštěvníci našeho hlavního města štěstí a nezůstane pouze u proklamací a jalových slibů.
Stále se však v poslední době potvrzuje staré známé, že slíbit nebolí.
Další články autora |
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!