Česká pošta: Vaši zásilku jsme doručili. Někomu jinému s jiným jménem a na jinou adresu...

...ale doručili jsme ji včas a v pořádku. Děkujeme Vám, že využíváte našich skvělých služeb! Vaše Česká pošta... 

Okradla Vás Česká pošta o Vaši již zaplacenou zásilku? Vítejte do klubu!

Ne, to není vtip. To se stalo a podle České pošty je to v pořádku. A řešení? Stěžovat a ani reklamovat to adresát poště nemůže. To musí odesilatel, který dostal již zaplaceno a pro něj je to vyřízená záležitost.

Co na tom, že doručovací adresa na zásilce byla Vaše a byla kompletní. Prostě někdo u České pošty se rozhodl, že je zásilky pro Vás škoda a že „obohatí“ někoho jiného.

V první řadě mě napadá, že se obohatil o zásilku za 1300 Kč (v mém posledním případě) někdo z České pošty. Zásilku od e-shopu Česká pošta skutečně převzala a jala se jí doručit…ALE asi někoho zaujal její obsah nebo cena a tak se rozhodl jednat…

Podle sdělení paní na přepážce, která mi pomohla vyhledat můj balík v systému České pošty podle sledovacího čísla, to vypadá asi takto. Správně označená zásilka nebyla doručena (na mou uvedenou adresu vč. telefonního čísla) na poštovní pobočku v Mladé Boleslavi ale na jakousi poštu v obci Jirkov 1 a následně nějaký doručovatel zásilku předal nějakému příjemci. Bohužel – doklad s podpisem o převzetí zásilky pošta nemá, v případě potvrzení dodání do systému zapíše informaci „dodáno“ a tím je vše vyřízeno.

Pohledem na mapu republiky je město Jirkov od Mladé Boleslavi ca 150 km, má ovšem ulici Jiráskova (jako snad většina českých měst) a číslo popisné začínající osmistovkou. Takže z toho vyplývá, že název ulice souhlasí, skoro souhlasí i číslo popisné. Že by ale v téhle ulici žil můj dvojník se shodným jménem a telefonním číslem, uvedeným na zásilce – to je naprosto vyloučené. Nevím, jak souvisí město Jirkov s Mladou Boleslaví, ale jisté je, že to nebyla moje první zásilka, která doputovala právě do Jirkova. A jak to vím? Podle výpisu zásilek na moje jméno a mou doručovací adresu. Tohle není první případ a pošta to potvrdila svým záznamem.

Takže moje vysvětlení je prosté. Česká pošta okrádá klienty a jistě nebudu sám, kdo svou předem zaplacenou zásilku nedostal a to i přesto byla podle pošty správně doručena. A řešení?

Jako adresát si nemůžete stěžovat. Musíte přesvědčit odesilatele, že Vaše zásilka Vám osobně NEBYLA doručena a on pak musí reklamovat u České pošty její službu. A jaký bude výsledek? Zásilka už je pryč, dohledat ji nelze – není podle čeho a není ani důvod. Vždyť byla doručena a systém nelže. Smiřte se s tím, že jste o něco chudší, bez zásilky ale ČESKÁ POŠTA tu bude pro Vás dál.

P.S. A pak proč u řady e-shopů mizí v možnostech zaslání zásilky právě Česká pošta… Moje doporučení – pokud si můžete vybrat, nevybírejte si naši slavnou moderní a plně funkční Českou poštu jako doručovací firmu, pokud se chcete vyhnout zklamání.        

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Aleš Baloun | čtvrtek 22.10.2020 19:01 | karma článku: 29,37 | přečteno: 1373x