Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ať jdou všichni do háje se spiknutími. Vždyť ta letadla byla tehdy ráda, že se vůbec do vzduchu dostala a udržela se tam. Představte si motor o velikosti žentouru, z velké části kovářská práce, hadice nahrazené jen a jen potrubím. Motor rachotící, prskající a o výkonu 21 koňských sil.....

0 0
možnosti

P30e62t45r 60L82u85k55e41š

17. 10. 2015 7:55

"Kapronka" měla 3 motory po 150 koňských silách a unesla na tu dobu celkem solidní náklad.

1 0
možnosti

P53e64t52r 75L19u70k96e42š

17. 10. 2015 4:33

V roce 1919 u nás ještě neexistovaly postupy pro vyšetřování leteckých katastrof a podle toho to vypadalo. Havárií se naše MNO zpětně zabývalo až ve druhé polovině dvacátých let na základě šíření spiklenecké teorie o sestřelu aeroplánu, která se díky řezníkovi Lechtovi šířila tiskem. V květnu 1919 pád "Kapronky" vyšetřoval italský kapitán Federico Zapelloni. Zajímavé je, že zcela vyloučil příčinu, která je nejpravděpodobnější- silný nárazový vítr vanoucí od Malých Karpat. Dopravní piloti vědí, co dokáže.

0 0
možnosti
Foto

R^[>-] Památka J.R.Š. byla ctěna za první republiky. Poté na půl století se stala nežádoucí. Až po r. 89 byla ,,vzkříšena". Po rozdělení ČSR pak, bohužel, opět hodně utlumena. Jeho zásluhy i podíl na vzniku ČSR však byly a jsou nezpochybnitelné. Byl vskutku výraznou osobností. V mnoha směrech. Čest jeho památceR^

7 0
možnosti
Foto

Oprava a omluva za můj překlep. Pochopitelně M.R.Š!

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 538x
Mám ráda svou práci v oboru justice, ale ještě raději mám četbu, své horské kolo a historii (zejm. legionáře). Ráda zkouším nové věci a nebojím se experimentovat. Život je třeba prožít a vyzkoušet vše, co si pro nás osud nachystal. Většina lidí pouze přežívá... K těmto lidem já rozhodně nepatřím.

Seznam rubrik