Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Co máte pořád s "tou naší kotlinou"? Na Moravě se matematika neučí?

0 0
možnosti
PC

Mě při přečtení nadpisu napadla myslím daleko důležitější a aktuální otázka, a sic:

Jak jsme na tom s morálkou?

A to je dnes i pro školství velmi důležité téma. Ty děti zdaleka nebudou žít jen matematikou. Jejich život bude šťastný nebo nešťastný podle toho, nakolik bude společnost (a svět), v nichž budou žít, morální nebo amorální.

0 0
možnosti
FD

Víte co mě na tomto porovnávání vadí. Žijeme v kapitalismu. Každý den je nám někde vtloukáno do hlavy, jak je důležitá konkurence, která srovnává jednotlivé finanční důvody a náklady. Zajímavé je, že u zboží, které produkuje školství a sociální systémy toto neplatí. Zde se pouze vymýšlí nějaké porovnávací testy. Nebylo by lepší se podívat na to, kolik našich absolventů různých typů škol je tam, kde je to školství na vyšší úrovni než u nás. A kolik je od nich těch absolventů tady? Pak by bylo namístě si položit otázku. Nefinancujeme ten slavný západ náhodou více jak oni různýma dotacema nás. Vždyť tam ty hodnoty dnes vytvářejí jenom východňáři a turci. Jsme pro ně pouze kolonie, do kterých si jezdí pro pracovní sílu zadarmo, tak jako si jezdili po staletí do kolonií do Afriky a Asie.

0 0
možnosti
ZR

Děkuji za koment. Nevím, třeba je na to také nějaký výzkum..ale doufám,že vývoz mozků z ČR ustane s tím, jak se finanční ohodnocení bude přibližovat Západu. Snad to bude co nejdříve. Na druhou stranu když to porovnáme s Polskem, tak od nás tolik lidí za pracï neutíká.

0 0
možnosti
JT

J53i32r16i 29T87i71c69h82y

14. 12. 2019 16:52

Mimo jinych bodu jsem si povsiml, ze patrne vydaje na skoleni se nekoreluji s vysledky. Dale by mne zajimalo, jake jsou metody vyuky, v nekterych zemich "zapadu" se ted odklonuji od tradicnich metod a vymysli nejruznejsi nove pristupy.

0 0
možnosti
ZR

Nové metody se zavádí už dlouhou dobu i u nás. Stále na mnoha školách přetrvává frontální, ale čím dál víc učitelů používá i skupinovou výuku a různé prvky pro zpestření výuky a také hlavně digitální technologie. Výbava škol se pomalu zlepšuje...bohužel je to ale mnohdy z peněz z projektu a tudíž na úkor času učitelů...

0 0
možnosti
JM

Holky a kluci jsou na tom stejně. Pohlaví nemá na inteligenci žádný vliv.

1 0
možnosti
ZR

A to je super! Dřív se to tvrdívalo...holky jsou spíš humanitně zaměřené a kluci na matiku...pamatuju si to sama ze školy. Když jsem šla studovat na UK matiku, náš učitel programování se mi vysmál....

0 0
možnosti
PK

Matiku jsem měl rád na všech stupních i na vejšce, nebyla to má zásluha, ale vyučujícího. Pokud jsme na tom u studentů tak dobře jak píšete, proč ty obstrukce s matikou u maturity?

0 0
možnosti
JN

Řada dnešních maturantů holt nezvládne maturitní test z matematiky, který by měl na trojku či čtyřku napsat i absolvent ZŠ. Což se ovšem nevylučuje s tím, že v řadě jiných zemí na tom mohou být ještě hůř než u nás. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 50
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4270x
Jsem srdcem i duší kantorka, i když původně jsem dělala v rádiu. A protože mě baví psát, tak jsem si spojila současnou a minulou profesi a píšu hlavně o škole, ale občas i o něčem jiném...co život přinese:-)

Seznam rubrik