Děkujeme za pochopení.
B92l46a73n36k18a 94Š30i45k89u12l42o48v36á
Co máte pořád s "tou naší kotlinou"? Na Moravě se matematika neučí?
Z43u91z60a31n43a 98R13ů17ž63i47č38k21o69v97á
Omlouvám se hluboce celé Moravě!!!
P14a36v55e26l 76C90h38m24e69l83í78k
Mě při přečtení nadpisu napadla myslím daleko důležitější a aktuální otázka, a sic:
Jak jsme na tom s morálkou?
A to je dnes i pro školství velmi důležité téma. Ty děti zdaleka nebudou žít jen matematikou. Jejich život bude šťastný nebo nešťastný podle toho, nakolik bude společnost (a svět), v nichž budou žít, morální nebo amorální.
P34a29v30e27l 18C98h60m29e21l48í25k
P.S. Jinak nic proti matematice.
F52r37a59n94t28i57š38e97k 44D24v48o95ř25á19k
Víte co mě na tomto porovnávání vadí. Žijeme v kapitalismu. Každý den je nám někde vtloukáno do hlavy, jak je důležitá konkurence, která srovnává jednotlivé finanční důvody a náklady. Zajímavé je, že u zboží, které produkuje školství a sociální systémy toto neplatí. Zde se pouze vymýšlí nějaké porovnávací testy. Nebylo by lepší se podívat na to, kolik našich absolventů různých typů škol je tam, kde je to školství na vyšší úrovni než u nás. A kolik je od nich těch absolventů tady? Pak by bylo namístě si položit otázku. Nefinancujeme ten slavný západ náhodou více jak oni různýma dotacema nás. Vždyť tam ty hodnoty dnes vytvářejí jenom východňáři a turci. Jsme pro ně pouze kolonie, do kterých si jezdí pro pracovní sílu zadarmo, tak jako si jezdili po staletí do kolonií do Afriky a Asie.
Z44u85z65a57n97a 28R32ů75ž52i19č78k82o88v55á
Děkuji za koment. Nevím, třeba je na to také nějaký výzkum..ale doufám,že vývoz mozků z ČR ustane s tím, jak se finanční ohodnocení bude přibližovat Západu. Snad to bude co nejdříve. Na druhou stranu když to porovnáme s Polskem, tak od nás tolik lidí za pracï neutíká.
J47i77r90i 57T58i87c83h27y
Mimo jinych bodu jsem si povsiml, ze patrne vydaje na skoleni se nekoreluji s vysledky. Dale by mne zajimalo, jake jsou metody vyuky, v nekterych zemich "zapadu" se ted odklonuji od tradicnich metod a vymysli nejruznejsi nove pristupy.
Z72u79z85a70n48a 63R85ů32ž14i18č73k23o94v71á
Nové metody se zavádí už dlouhou dobu i u nás. Stále na mnoha školách přetrvává frontální, ale čím dál víc učitelů používá i skupinovou výuku a různé prvky pro zpestření výuky a také hlavně digitální technologie. Výbava škol se pomalu zlepšuje...bohužel je to ale mnohdy z peněz z projektu a tudíž na úkor času učitelů...
J23o30s92e75f 84M49e25r45u68n82k60a
Holky a kluci jsou na tom stejně. Pohlaví nemá na inteligenci žádný vliv.
Z32u89z47a37n35a 26R28ů83ž83i27č42k61o36v87á
A to je super! Dřív se to tvrdívalo...holky jsou spíš humanitně zaměřené a kluci na matiku...pamatuju si to sama ze školy. Když jsem šla studovat na UK matiku, náš učitel programování se mi vysmál....
P56e77t80r 80K34o82r29e44c38k94y
Matiku jsem měl rád na všech stupních i na vejšce, nebyla to má zásluha, ale vyučujícího. Pokud jsme na tom u studentů tak dobře jak píšete, proč ty obstrukce s matikou u maturity?
J17o41s26e65f 36N21o12ž19i81č40k94a
Řada dnešních maturantů holt nezvládne maturitní test z matematiky, který by měl na trojku či čtyřku napsat i absolvent ZŠ. Což se ovšem nevylučuje s tím, že v řadě jiných zemí na tom mohou být ještě hůř než u nás.
- Počet článků 50
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4266x