Děkujeme za pochopení.
B78l63a83n76k43a 83Š32i49k77u92l27o94v73á
Co máte pořád s "tou naší kotlinou"? Na Moravě se matematika neučí?
Z98u46z88a57n57a 10R82ů29ž24i70č93k83o92v20á
Omlouvám se hluboce celé Moravě!!!
P23a52v46e60l 74C42h79m70e16l61í80k
Mě při přečtení nadpisu napadla myslím daleko důležitější a aktuální otázka, a sic:
Jak jsme na tom s morálkou?
A to je dnes i pro školství velmi důležité téma. Ty děti zdaleka nebudou žít jen matematikou. Jejich život bude šťastný nebo nešťastný podle toho, nakolik bude společnost (a svět), v nichž budou žít, morální nebo amorální.
P62a84v84e52l 35C54h50m60e86l90í34k
P.S. Jinak nic proti matematice.
F80r76a77n89t88i22š64e91k 89D91v49o73ř18á95k
Víte co mě na tomto porovnávání vadí. Žijeme v kapitalismu. Každý den je nám někde vtloukáno do hlavy, jak je důležitá konkurence, která srovnává jednotlivé finanční důvody a náklady. Zajímavé je, že u zboží, které produkuje školství a sociální systémy toto neplatí. Zde se pouze vymýšlí nějaké porovnávací testy. Nebylo by lepší se podívat na to, kolik našich absolventů různých typů škol je tam, kde je to školství na vyšší úrovni než u nás. A kolik je od nich těch absolventů tady? Pak by bylo namístě si položit otázku. Nefinancujeme ten slavný západ náhodou více jak oni různýma dotacema nás. Vždyť tam ty hodnoty dnes vytvářejí jenom východňáři a turci. Jsme pro ně pouze kolonie, do kterých si jezdí pro pracovní sílu zadarmo, tak jako si jezdili po staletí do kolonií do Afriky a Asie.
Z41u51z62a93n38a 39R37ů75ž94i25č97k75o87v26á
Děkuji za koment. Nevím, třeba je na to také nějaký výzkum..ale doufám,že vývoz mozků z ČR ustane s tím, jak se finanční ohodnocení bude přibližovat Západu. Snad to bude co nejdříve. Na druhou stranu když to porovnáme s Polskem, tak od nás tolik lidí za pracï neutíká.
J53i32r16i 29T87i71c69h82y
Mimo jinych bodu jsem si povsiml, ze patrne vydaje na skoleni se nekoreluji s vysledky. Dale by mne zajimalo, jake jsou metody vyuky, v nekterych zemich "zapadu" se ted odklonuji od tradicnich metod a vymysli nejruznejsi nove pristupy.
Z84u52z67a15n23a 71R88ů22ž20i76č56k94o22v97á
Nové metody se zavádí už dlouhou dobu i u nás. Stále na mnoha školách přetrvává frontální, ale čím dál víc učitelů používá i skupinovou výuku a různé prvky pro zpestření výuky a také hlavně digitální technologie. Výbava škol se pomalu zlepšuje...bohužel je to ale mnohdy z peněz z projektu a tudíž na úkor času učitelů...
J97o92s61e94f 53M11e82r73u90n45k76a
Holky a kluci jsou na tom stejně. Pohlaví nemá na inteligenci žádný vliv.
Z75u46z69a43n53a 29R34ů70ž58i66č19k35o32v26á
A to je super! Dřív se to tvrdívalo...holky jsou spíš humanitně zaměřené a kluci na matiku...pamatuju si to sama ze školy. Když jsem šla studovat na UK matiku, náš učitel programování se mi vysmál....
P65e86t81r 15K31o29r92e14c54k33y
Matiku jsem měl rád na všech stupních i na vejšce, nebyla to má zásluha, ale vyučujícího. Pokud jsme na tom u studentů tak dobře jak píšete, proč ty obstrukce s matikou u maturity?
J22o66s92e28f 68N10o20ž61i31č38k47a
Řada dnešních maturantů holt nezvládne maturitní test z matematiky, který by měl na trojku či čtyřku napsat i absolvent ZŠ. Což se ovšem nevylučuje s tím, že v řadě jiných zemí na tom mohou být ještě hůř než u nás.
- Počet článků 50
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4270x