Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B21l54a50n76k11a 46Š66i59k98u13l93o11v68á
Co máte pořád s "tou naší kotlinou"? Na Moravě se matematika neučí?
Z80u73z23a23n88a 18R65ů75ž30i44č95k80o49v87á
Omlouvám se hluboce celé Moravě!!!
P95a52v93e11l 72C95h96m33e95l48í73k
Mě při přečtení nadpisu napadla myslím daleko důležitější a aktuální otázka, a sic:
Jak jsme na tom s morálkou?
A to je dnes i pro školství velmi důležité téma. Ty děti zdaleka nebudou žít jen matematikou. Jejich život bude šťastný nebo nešťastný podle toho, nakolik bude společnost (a svět), v nichž budou žít, morální nebo amorální.
P84a19v46e62l 31C94h37m31e18l47í65k
P.S. Jinak nic proti matematice.
F15r57a14n46t54i83š89e19k 53D95v60o58ř69á16k
Víte co mě na tomto porovnávání vadí. Žijeme v kapitalismu. Každý den je nám někde vtloukáno do hlavy, jak je důležitá konkurence, která srovnává jednotlivé finanční důvody a náklady. Zajímavé je, že u zboží, které produkuje školství a sociální systémy toto neplatí. Zde se pouze vymýšlí nějaké porovnávací testy. Nebylo by lepší se podívat na to, kolik našich absolventů různých typů škol je tam, kde je to školství na vyšší úrovni než u nás. A kolik je od nich těch absolventů tady? Pak by bylo namístě si položit otázku. Nefinancujeme ten slavný západ náhodou více jak oni různýma dotacema nás. Vždyť tam ty hodnoty dnes vytvářejí jenom východňáři a turci. Jsme pro ně pouze kolonie, do kterých si jezdí pro pracovní sílu zadarmo, tak jako si jezdili po staletí do kolonií do Afriky a Asie.
Z14u12z31a15n71a 57R77ů74ž48i13č97k28o23v98á
Děkuji za koment. Nevím, třeba je na to také nějaký výzkum..ale doufám,že vývoz mozků z ČR ustane s tím, jak se finanční ohodnocení bude přibližovat Západu. Snad to bude co nejdříve. Na druhou stranu když to porovnáme s Polskem, tak od nás tolik lidí za pracï neutíká.
J49i67r59i 40T50i40c47h45y
Mimo jinych bodu jsem si povsiml, ze patrne vydaje na skoleni se nekoreluji s vysledky. Dale by mne zajimalo, jake jsou metody vyuky, v nekterych zemich "zapadu" se ted odklonuji od tradicnich metod a vymysli nejruznejsi nove pristupy.
Z95u35z51a22n43a 85R93ů77ž33i60č75k55o26v92á
Nové metody se zavádí už dlouhou dobu i u nás. Stále na mnoha školách přetrvává frontální, ale čím dál víc učitelů používá i skupinovou výuku a různé prvky pro zpestření výuky a také hlavně digitální technologie. Výbava škol se pomalu zlepšuje...bohužel je to ale mnohdy z peněz z projektu a tudíž na úkor času učitelů...
J16o25s46e88f 87M40e19r10u48n35k70a
Holky a kluci jsou na tom stejně. Pohlaví nemá na inteligenci žádný vliv.
Z90u69z85a46n30a 18R39ů68ž68i15č94k62o59v24á
A to je super! Dřív se to tvrdívalo...holky jsou spíš humanitně zaměřené a kluci na matiku...pamatuju si to sama ze školy. Když jsem šla studovat na UK matiku, náš učitel programování se mi vysmál....
P90e79t69r 78K47o52r66e81c56k60y
Matiku jsem měl rád na všech stupních i na vejšce, nebyla to má zásluha, ale vyučujícího. Pokud jsme na tom u studentů tak dobře jak píšete, proč ty obstrukce s matikou u maturity?
J43o93s60e52f 17N35o95ž86i25č50k51a
Řada dnešních maturantů holt nezvládne maturitní test z matematiky, který by měl na trojku či čtyřku napsat i absolvent ZŠ. Což se ovšem nevylučuje s tím, že v řadě jiných zemí na tom mohou být ještě hůř než u nás.
- Počet článků 50
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4273x