Děkujeme za pochopení.
Z92d23e18n48a 70K41o28č87í
Jaká škoda, že Honzík Ziegler nechce diskutovat. Pustí na blog svůj neomylný názor a nechá blogery se rvát mezi sebou.
D49r86a88h53o44m28í91r 65S52t58r37o91u18h17a13l
Černé uhlí a železná ruda se u sebe nemají šanci vyskytovat. Kdyby se totiž poblíž ložisek černého uhlí dostal na povrch nějaký druh vyvřeliny, dopadlo by to docela špatně.
B67o56ž14e73n30a 32O75u41l51e75h45l55o46v61á
Nikdy bych nevěřila, co se najde lidí, co budou za každou cenu hájit komunismus a bývalý režim. Opravdu se nestydíte? Chcete zase své děti zavřít do koncentráku a nutit je dělat bez ohledu na schopnosti za stravu a byt?
J70i66ř20í 58Ř66e30z81n60í29k
Ale co myslíte, komu slouží, když se o býválém režimu a komunismu hlásají bludy?
Z57b86y49n37ě60k 56S41y53c40h85r20a
Pane Zieglera, pro informaci, základem ekonomiky ČSR byl vždy zbrojní průmysl. Výstavba VSŽ souvisela s průmyslovým rozvojem a zaměstnaností východního Slovenska a také dostupnost surovin byla řešena tak, aby byly železárny co nejblíže hranic se SSSR, který byl dodavatelem, jak železné rudy tak i černého uhlí. Vy ovšem stabilně hájíte politiku ODS a strašíte ko,unisty, ale zajeďte se dnes podívat do pohraničí na zdevastovaný průmysl, vysokou nezaměstnanost. Vůbec se lidem z těchto regionů nedivím, že inklinují k levici.
B50o90ž65e66n96a 64O73u54l46e77h97l72o55v14á
Kriste pane, jak můžete tohle napsat? Je vidět, že vy, komunističtí uctívači nikdy nic nepochopíte! Víte proč si mohlo socialistické Československo dovolit postavit takovou tovármu totálně závislou na dovozy rudy z cizího státu a z ložisk vzdálených tisíce km? Inu proto, že SSSR sdíral při jejím dobývání otroky - vlastní občany, a za cenu dovozu ji k nám vozil. Chcete znova někde postavit lágry a zavřít tam své sousedy, sebe i svoje děti? Volte KSČM a ČSSD
A51n86t31o16n36í56n 86K80o94u24n84o20v31s15k68ý
No a teď ještě některý z mnoha kapitalistických ekonomických zločinů uplynulých 23 let, ne?
Aby to bylo vyvážené.
Na vybranou je toho opravdu dost, když se jedná o cca 100 mld. ročně (odhady jsou od 60 do 200 mld.).
Tak o tyhle peníze jsme každoročně okradeni cestou 3 x dražšího kilometru dálnice než v Německu (při zhruba stejném reliéfu krajiny a jiné kvalitě), Pandurů, CASA, IT atd. , atd.
To nikoho nezajímá, nebo co?
A36n20t78o10n52í60n 11K55o37u23n51o58v24s92k33ý
Míněno bylo - to nikoho nezajímá současnost?
M78a64r23t20i87n97a 88M43o64u19d79r26á
Myslíte, že se v současné době máme opět bát měny?
Pokud šlo o připomenutí měny v r.1953, tak je samozřejmě užitečné si uvědomit, co všechno je možné.
J69i59ř69í 36Ř55e92z13n29í92k
Tak ten skrytý inflační potenciál, který v každé ekonomice postupně hromadí, bude nutno jednou zase zlikvidovat.
M13i90r73o81s49l40a93v 92M84a96c72e86k
Ekonomické rozvahy by měli psít odborníci a ne rychlokvašení žurnalisté. Dle p.Zieglera byly Východoslovenské železárny Košice postaveny na špatném, nekonkurenceschopném místě. Jak si tedy vysvětlit skutečnost, že tyto železárny vydržely v provozu až do současnosti, zatímco POLDI Kladno, postavená dle autora na výborném místě, zkrachovala nedlouho po sametové perestrojce
L71a45d29i95s21l26a70v 47S75o24k90o72l
Diskutovat by měly pouze reálné postavy...
L44a41d95i66s86l94a65v 21H73n39y74k
Pane autore,
cituji... Bývalo zvykem, že hutě se stavěly v místech, kde se těžilo uhlí nebo železná ruda, ideálně obojí.....
Ono také v dnešní době by si člověk myslel, že se přestavějí staré továrny a lidé v nich budou dělat.Jenže ono se staví na zelené louce, kde je potřeba vybudovat celou novou infrastrukturu (jenže to musí vybudovat město a ne ten kdo tam postaví fabriku).
Zrovna tak komunististavěli někde něco co nebylo v souladu pro nás s rozumným řešením.Alekdyž se zamyslíte nad tím, proč to stavěli, NO PROTOŽE ABY LIDI V TOMREGIONU MĚLI PRÁCI.
A dneskaje to úplně to samé.Staví se nesmyslné montovny a průmyslové zóny a je to taképroto, ABY LIDI MĚLI PRÁCI.Jenže je to s tím rozdílem, že za komunistů,když se to dostavělo, tak se tam IHNED pracovalo.Dneska jsou postavenéprůmyslové zóny a NEPRACUJE SE TAM.Kolik let zničené a promrhané práce avyhozené státní peníze, které teď chybí jinde.Kdo má za toto zodpovědnost?
Divilijsme se, že komunisti převážejí hlínu z místa na místo.Ale nyní zjišťuji,že byli lepší hospodáři nežli dnešní kapitalisti.Ono kvalitní hlína není leckdea jestliže komunisti chtěli na takovém poli něco stavět, tak tu hlínu odvezlijinam, aby tam rodila.Kdežto dneska se kvalitní hlína zaasfaltuje, zabetonujenebo zastaví montovnami a už NIKDY na té hlíně nic nevyroste.A také je rozdílv bonitě půdy, což už dneska nikdo z mladých nezná.
L72a49d37i48s66l93a50v 78H22n17y38k
A ještě bych chtěl dodat.Člověk by si také myslel, že fabriky, které měly železniční vlečku (zboží se nakládalo na vagony či vagonama chodily suroviny) se budou snažit tyto vlečky zachovat a tím neničit kamionama naše silnice.Jenže jak je vidno, NENÍ TO PRAVDA.Vlečky se ruší (či už zrušily) a kamiony nám ničí naše silnice, ale ten kdo přepravuje toto zboží, tak na silnice nepřispívá (neříkejte, že platí mýtné, když se jezdí po okresních silnicích a do firem, které jsou mimo placené trasy).
Řekl bych, že dneska se dělají ještě horší věci než dělali komunisti.Tenkrát ředitel státního podniku nemusel podplácet jiného ředitele, ale dneska se podplácejí státní úředníci, aby firma dostala zakázku (tím nám to odčerpává ze státního rozpočtu či prodražuje zakázky).
P96e23t49r 40K44o76l41á81ř
O půl miliardy korun měl ošidit stát na daních plzeňský gang, který podváděl při obchodech s pohonnými hmotami. Do případu jsou podle zjištění Práva zapleteni i dva místní politici z ODS.
B27o88ž10e10n47a 18O43u36l15e88h41l60o23v42á
Jojo, zjistěte si, ve které straně byli oni sami před listopadem a nebo jejich fotříci... Máte tu reálný socialismus, tak čemu se divíte?
Z56d55e82n77ě13k 52Š34i44n77d65l15a43u81e27r
Pane Zieglere, je pravda, že základny těžkého průmyslu by měly vznikat tam, kde k tomu jsou podmínky (suroviny, energie, související průmysl atd.). V 50. a 60. letech se ovšem počítalo s dovozem železné rudy z SSSR (odjinud to tehdy moc nešlo) v množství, které by do Ostravy či Kladna prostě nešlo nijak dopravit (absolutně na to nepostačovala provozní výkonnost čs. železniční sítě, nemluvě o nutnosti překládky na hranici mezi železničními vozy různých rozchodů). Proto vznikly železárny blízko hranic s SSSR a proto k nim byla postavena širokorozchodná trať z Užhorodu, po níž železnorudné vlaky jezdily tak říkajíc od dolů k peci. To byl hlavní důvod, proč VSŽ jsou tam, kde jsou - a zdá se mi celkem rozumný. Nevím, zda by jiná řešení (tedy: buď nakupování železa resp. oceli ze zahraničí; nebo stavba nové tratě přes celou republiku do Ostravy či Kladna) tehdy byla lepší. Zdravím, ZdŠ
M55i60c87h78a91l 22K85a72n48d89a
A co takhle vagóny s přestavitelným rozchodem? Jejich nákup či výroba by vyšly o mnoho levněji než výstavba celé železárny.
- Počet článků 3320
- Celková karma 25,88
- Průměrná čtenost 1808x
Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz