Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
D

dluhousek

21. 11. 2010 14:08
Se divím

že Cígler nenapsal,že zato může Paroubek!;-D

0 0
možnosti
C

Cocotus________Interruptus

20. 11. 2010 17:54
Něco seriózních informací + fotodokumentace

http://loko.goo.cz/nehody/14111960.htm

K blogu samotnému snad radši bez komentáře. RvRvRv

0 0
možnosti

ellukas

21. 11. 2010 10:09
Re: Něco seriózních informací + fotodokumentace

Shrnu-li to kolem a kolem, jestliže zavinili komunisti železniční nehodu ve Stéblové v r. 196O, tak ve stejné míře zavinili železniční nehodu kapitalisti v r. 2009 u Studénky.

0 0
možnosti
FD

FoDa

17. 11. 2010 14:13
Hmm..

bože, vy jste pane vůl !  Začnete rádoby odborným článkem, který by měl přinést nějaké zajímavé informace k tomuto neštěstí, abyste nečekaně a hrdinsky - právě dnes, vyvodil, že za to mohli ti zlí komunisté ;-D:-/

0 0
možnosti
N

notebook.r51

17. 11. 2010 21:38
Re: Hmm..

Nějakej agent ještě  - nebyl by ? Jako že provokace zorganizovaná StB ?

0 0
možnosti
M

mayer

17. 11. 2010 13:06
Cíglere, ty přeangažovaný blbe !

Tohle téma by se ti mohlo hodit ještě jednou a to k oslavě třetího odboje, jako dokonale provedená záškodnická akce. Kéž by ti nějaký ajznboňák přerazil páteř kolejnicí. Železniční neštěstí se dějí i v cizině již od počátku této dopravy a dokonce ve všech režimech, věř nevěř i v USA a Japonsku. Naše největší katastrofa je na 55. místě světového žebříčku. http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_accidents_and_disasters_by_death_toll#Train_accidents_and_disasters    Zde jsou i detaily těchto nehod  http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_rail_accidents_%28pre-1950%29

0 0
možnosti
LR

Ifipuld

16. 11. 2010 12:00
V padesátých a šedesátých letech byly nehody na železnici

takřka na denním pořádku a hlaví podíl na té mizérii měl pochopitelně způsob řízení jejich provozu. Ten se pochopitelně odvíjel od komunistického způsobu řízení země, v němž "způsobilost politická" měla přednost před způsobilostí odbornou. Komunistické špičky kvůli zajištění své moci potřebovaly mít na co nejvíce nižších řídících místech svoje lidi, a tak na ně dosazovaly svoje neschopné patolízaly. Železnice tím byla pověstná. Můj dedeček, původně prvorepublikový železniční úředník, o tom věděl svoje a strašně ho to mrzelo, protože později, právě v 50. a 60. letech denně musel ten postupný úpadek, nepořádek a nekompetenci vnímat.

Tvrdit, že komunisté mohou za naše největší neštěstí, zní nešťastně, nicméně to, že jejich vládnutí a jejich budovatelské a dopravní koncepce naši železnici poškodily a způsobily na ní spoustu velkých problémů, je holý fakt.

0 0
možnosti
V

vůle

16. 11. 2010 13:13
Re: V padesátých a šedesátých letech byly nehody na železnici

Nikdo nezpochybňuje nekompetentnost hodně moc lidí po roce 1948, nikdo nezpochybňuje diletantismus řídících pracovníků po roce 1948 atd. Nemohu však souhlasit se zkratkou, kterou užil Ziegler. Musel by doložit, že odsouzení viníci za něštěstí, byli právě ten případ, kdy byl někdo dosazen do funkce, na kterou nestačil, protože byl vyučený švec, nebo holič, a v důsledku toho, v příčinné souvislosti s tím, byly zanedbány předpisy na železnici a proto došlo k zabití lidí. Mám pocit, že ten režim se dopustil tolika křivd, že není nutné si na něj vymýšlet, obviňovat ho bez důkazů. Je to toiž směšné (přiblblé) a jak už jsem napsal ve vztahu k obětem toho neštěstí je to nechutné a hnusné. Jako by nebylo dost na tom, že jsou už 50 let po smrti, nebo invalidé, nebo pozůstalí. Úcta k nim schází Zieglerovi, vyhrabává je, aby je zneužil.

0 0
možnosti
M

martin13

16. 11. 2010 11:41
Tak jsem se zasmál

jak se komouši na této strábce rozzlobili a dokonce jsou i zlí. Když toto je přesně jejich argumentace, typu.. za bezdomovce mouhou kapitalisté, za nehody kapitalisté, za můj nízký plat kapitalisté, za malý byt kapitalisté..;-D;-D;-D

0 0
možnosti
N

notebook.r51

17. 11. 2010 21:37
Re: Tak jsem se zasmál

JJ, za houmlesáky můžou komouši, protože za totality bylo spát pod mostem zakázané a oni si to teď jenom chtějí vynahradit, o co je komunisti připravili. :-P

0 0
možnosti
MJ

kizt

16. 11. 2010 11:14
já jenom žasnu

jak může Ziegler dostat za tento výplot chorého mozku od čtenářů tak vysokou karmu. To je fakt na tomto blogu tolik stejných magorů jako autor, nebo za něj karmuje stroj?

0 0
možnosti
M

martin13

16. 11. 2010 11:42
Re: já jenom žasnu

Nebude to tím, že někdo je zde nechápavý?

0 0
možnosti
MZ

Antikodex

16. 11. 2010 10:13
Uvažujte logicky - jak to mohlo u nás tenkrát vypadat...

...když prezidenta dělal truhlář?!?

0 0
možnosti
V

vůle

16. 11. 2010 10:50
Re: Uvažujte logicky - jak to mohlo u nás tenkrát vypadat...

A dneska ho dělá parťák tunelářů, předtím ho dělal mimořádně slabý dramatik a chce ho dělat chrnící kníže, nebo neúspěšný lékař. Ono to asi není v tom, jak je člověk vystudovaný. Znám mnoho a mnoho vystudovaných, kteří se vůbec nehodí k práci, nebo vystudovaných na právnické fakultě v Plzni.

0 0
možnosti
VM

vlmach

16. 11. 2010 10:09
Kdo zavinil nejhorší železniční katastrofu v historii Česka

Je možné,že něco tak blbého běhá svobodně po světě?

0 0
možnosti
MF

kecálek_český

16. 11. 2010 10:15
Re: Kdo zavinil nejhorší železniční katastrofu v historii Česka

horší spíš je to, že tenhle super blábol visí už docela dlouho na hlavní stránce iDnesu... To nevyšly za tu dobu lepší blogy? 8-o

0 0
možnosti
M

myshmother

16. 11. 2010 10:05
Co je horší ?

Minulý režim sice umožňoval, aby k dráze byli přijímáni lemplové, ale současný režim stejným lemplům od dráhy a odjinud umožnil dostat se do vrcholné politiky. ;-) V porovnání s železničním neštěstím u Stéblové to je mnohem větší tragedie a mnohem více zasažených lidských osudů.

0 0
možnosti
  • Počet článků 3330
  • Celková karma 24,83
  • Průměrná čtenost 1805x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz