Děkujeme za pochopení.
J70a29n 30Z96i57e18g41l79e85r
Elektrobusy se právě proto testují, aby Dopravní podnik věděl, jak jsou pro něj výhodné.
Z88b40y34n51ě54k 70H88l37á21s23n39ý
Tak nevim, jestli je čistej elektrobus to nejlepší řešení. Je totiž , podle ČT. 5x dražší, než obyčejnej bus. Jako naprostýmu laikovi se mi zdá ideální kombinace trolejbus-elektrobus v jednom, kdy hlavní část trati se jede po drátech a zbytek na baterky. Ale je to jen můj osobní dojem.
V32o18k76o26u36n 41V57l45a59d19i55m44i61r
Co vim, praha mela elektrobusy na zkousku vypujcene z Vidne.
Kdybychom vydrzeli jeste sto let upet pod rakouskem, mohly elektrobusy jezdit po Praze celkem bezne.
J26i23ř69í 10K38i66n49d44l
Čím bude více elektrobusů, elektroaut, tím víc bude třeba elektrického proudu, tím víc bude třeba spálit uhlí.
V72o75k53o98u21n 15V44l98a71d76i27m13i62r
Nebude, CEZ ma proudu z tlemelina tolik, ze nevi kam ho vyvazet.
J52i14ř70í 25B60o95č29e76k
Nevím jaké typy elektrobusů máte na mysli, ale poslední typ SOR, který Praha zkouší má plně elektrický pohon, vč. topení a dojezd cca 260 km, což mi přijde celekm slušné. Přes sběrač se dobíjí z přípojky tramvajové troleje a dobití trvá asi hodinu
- Počet článků 3319
- Celková karma 25,95
- Průměrná čtenost 1809x
Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz