Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Elektrobusy se právě proto testují, aby Dopravní podnik věděl, jak jsou pro něj výhodné.

0 0
možnosti

Tak nevim, jestli je čistej elektrobus to nejlepší řešení. Je totiž , podle ČT. 5x dražší, než obyčejnej bus. Jako naprostýmu laikovi se mi zdá ideální kombinace trolejbus-elektrobus v jednom, kdy hlavní část trati se jede po drátech a zbytek na baterky. Ale je to jen můj osobní dojem. :-)

0 0
možnosti

Co vim, praha mela elektrobusy na zkousku vypujcene z Vidne.

Kdybychom vydrzeli jeste sto let upet pod rakouskem, mohly elektrobusy jezdit po Praze celkem bezne.

0 0
možnosti
Foto

Čím bude více elektrobusů, elektroaut, tím víc bude třeba elektrického proudu, tím víc bude třeba spálit uhlí.

0 0
možnosti

Nebude, CEZ ma proudu z tlemelina tolik, ze nevi kam ho vyvazet.

0 2
možnosti

Nevím jaké typy elektrobusů máte na mysli, ale poslední typ SOR, který Praha zkouší má plně elektrický pohon, vč. topení a dojezd cca 260 km, což mi přijde celekm slušné. Přes sběrač se dobíjí z přípojky tramvajové troleje a dobití trvá asi hodinu

0 0
možnosti
  • Počet článků 3319
  • Celková karma 25,95
  • Průměrná čtenost 1809x
Jsem publicista, žiji v Českých Budějovicích, mám rád historii i jižní Čechy. Jsem rád za rody vladařů z Rožmberka a knížat Schwarzenberských, které mají zásluhu na zvelebení této půvabné krajiny.

Kontakt: jan.ziegler@seznam.cz