Dva dny dovolené před dovolenou

Jedním ze stresů před dovolenou bývá balení kufrů, případně jejich permanentní oranizace a kontrola. Letos náhoda způsobila, že naše kufry odjely do Prahy místo v neděli už v pátek a my máme dva dni k dobru. A zasloužené.

Blog se klidně mohl jmenovat "Hustý odjezd na dovolenou", ale "Dva dny dovolené před dovolenou" je výstižnější
Je čtvrtek a my, tedy já a druhá babička, říkejme jí třeba Vrstevnice Dorka, zkráceně VD, v neděli odjíždíme na Lefkádu, ostrov v západní části Řecka.
Každé ráno vodím naši vnučku do školky a zrovínka ve čtvrtek vnučka objeví dva pupínky. Nejdeme do školky, pupínků přibývá. Nastává obvyklý koloběh, kdo může a nemůže hlídat, tentokrát vystupňovaný tím, že se máme balit na dovolenou a u VD je na návštěvě syn z Prahy. Tekutý pudr mám koupený od pondělka, potřebuji jej na jakýsi můj problém na kůži na žebrech.
V této lehce napjaté situaci se dozvídám, že kufry budeme expedovat už v pátek ráno, pojedou autem se synem VD, počkají nás v Praze a budou i s námi odvezeny na letiště někdy po půlnoci z neděle na pondělí.
V pátek ráno ovšem hlídám naši Neštovičku, jmenuje se Klára, tak dobalení není na jedničku. Kufry a příruční zavazadla odjely do Prahy a já zjišťuji, že jsem zapomněla na  kafe. Jdu ho koupit a cestou volám kamarádovi, vzájemně se informujeme o našich dovolených, zmiňuji neštovice a on mi sděluje, že starší lidé se mohou nakazit od dětí a projevuje se to pásovým oparem. Vracím se s kávou, dcera mně uklidňuje, že inkubace je 14 dní, zklidněná sedám k počítači shlížet mapy. Je pátek 19:33 hodin hodin, odjezd do Prahy je v neděli po obědě, začínají mi svrbět prsty, otvírám blog....

Zbývá mi nádherných 41 hodin bez kufr-stresů jak zabalit líp, co ještě přibalit atd. Zavazadla tedy odjela, my si pojedeme jen tak, na lehko a suprově si užíváme  ty dva dny dovolené  bez zavazadel před vlastní dovolenou. Místo žehlení halenek a sukýnek, vycpávání botiček drobnostmi a neustálým vážením kufru si kliďánko píšu blog a Klárka-Neštovička mi každou chvíli chodí ukazovat o kolik pupínků má zase víc.
Večer se zajdu podívat na Mattoni 1/2Maraton v Olomouci, kde poběží moje dcera, její manžel, vnuk Honzík, Klárku však museli pro neštovice odhlásit.

Poučení: Expedujte svoje dovolenková zavazadla nejméně 48 hodin před Vaší dovolenou, prospěje to Vám i Vašim zavazadlům.

Hotel u pláže
To jsme my dvě babičky

Malé ohlédnutí za poslední dovolenou v roce 2019 - Attika. Všechny fotografie jsou moje vlastní. Kufry jsem nestihla vyfotit.

Autor: Zdenka Wagnerová | sobota 17.6.2023 8:16 | karma článku: 7,48 | přečteno: 238x