Děkujeme za pochopení.
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/052019/210520196057B0D66D6EE7A5936B3E28A327408B.jpg)
F26r37a87n82t33i32š37e40k 36P73e66t80r76í21k
Tento člověk (Štěch) mluví do vzdělávání dětí ?
A ještě mu za to musíme platit ?
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/042018/130420182E49DD56E29AA7CB3889DE0CBD2B2E37.jpg)
Z27d24e84ň80k88a 32Š48í71p 80S93t24a36ň32k86o63v69á
Ano. A ostatní náměstci jsou dle mých informací podobného ražení.
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/062024/170620243BC50BD4B062123D46B828139A8B40A3.jpg)
V75e91r61o30n16i30k98a 68V84a91l75í16k52o17v86á 67Š89u77b84o74v43á
Utahují.
A33d75a93m 52M53i55k92u68l96á98š50e76k
Skutečný důvod povinné předškolní docházky a také třeba "divoké inkluze"? Podle mě jde o děti tzv. nepřizpůsobivých, u nichž je zanedbávána předškolní výchova a pak jsou často zařazovány do tzv. praktických škol. Vzhledem k politické korektnosti však se politici toto bojí zavádět výběrově (tam, kde by např. děti neprošly nějakým psychotestem...), ale zavedou to pro všechny - princip kolektivní viny - ti slušní pykají za ty nezodpovědné, nad to ubude míst v již tak přeplněných školkách. A díky inkluzi se mnoho dětí z praktických škol převede do škol běžných, takže problém se papírově jakože vyřeší, v reálu se však ještě prohloubí. Ostatní je nejspíš jen zástěrka.
S55y14l96v24a 25Š95p96o55r42k29o73v16á
ano, prvoplánově to vypadá, že jde o tzv. nepřizpůsobivé děti...ale nemyslíte, že skutečný důvod je dostat co nejvíc dětí od co nejmladšího věku pod státní kontrolu a zároveň snížit průměrnou úroveň vzdělání? Neboť méně vzdělané děti indoktrinované od co nejnižšího věku jsou v dospělosti dobře ovladatelným stádem?
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/102016/06102016E5E7EAA9AA6DCFA490656DE81147FE42.jpg)
Z55d46e54n11ě88k 35M51a25t67u76š61k74a
Opusťme koncept pedagogiky
Úloha dospělých ve vzdělávání tkví především v pochopení jejich vlastních potřeb, které jim mohou bránit být ve vztahu s dětmi autentickými. Dospělý přejímá odpovědnost za neustálý rozvoj sebe sama. Tím se pro dítě může stát inspirací hodnou následování. To je cesta, jak jít příkladem – upustit od pedagogiky, jakožto cíleného působení na druhého člověka. Další úkol spočívá ve vytváření bezpečného prostředí, které je otevřené, čestné, důvěryhodné a svobodné, takže v něm dítě může dobrovolně setrvávat a přirozeně se samo učit, pokud chce. Lidé mají právo na svůj život a rozhodování o něm; stačí nezasahovat jim do budování sebedůvěry, a tedy i do samotného procesu učení. Ponechat jim prostor k následování jejich přirozených zájmů i talentů.
Text je okopírován z Manifestu Svobody učení, který propagujete.
A pokud se to dítě učit a vzdělávat nechce, co s tím uděláte???
![Foto](http://1gr.cz/data/ipas/avatar/082020/26082020CC840C3F085E56BD0491A9CB733B5C6A.jpg)
F16r10a86n91t35i39š85e19k 22K49š43í72r
I to se může stát, pak holt nastoupí jiné metody, které rodič zvolí, nebo nezvolí. Nakonec co je komu do toho jak vy si budete vychovávat a vzdělávat své děti ?
Myslím, že to budou výjimky, protože je prokázáno, že děti ostatně jako každé mládě savce, jsou geneticky naprogramovány k učení pomocí samořízených her.
S87y59l27v36a 78Š47p20o34r80k85o23v59á
Karma - ovšem k prvním třem bodům omezování svvobody ze strany MŠMT je nutné přidat ještě čtvrtý: Omezování povolení vzniku soukromých škol, kterou vidím jako nejhroší - časem nebude žádná alternativa ke státnímu vymývání mozků, stejně jako za socíku
- Počet článků 49
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1661x