Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P83a27v20e37l 49D77v82o60ř20á97k
V časopise Praktická elektronika je v čísle 8/2018 na 3. straně obálky obrázek části elektromotoru, který se má montovat přímo do kol vozů Lamborghini. Jak vidět, jsou připraveni.
J48o86s64e76f 12S61l57a33v52í94č90e46k
Těším se na armádní vozidla, především tanky atd, s elektrickým pohonem. Věřím tomu, že pak bude trvalý mír.

S80t72a69n79i15s84l52a92v 60J10e84l79e87n
Dávno se na nich (resp. hybridních pohonech) pracuje. Koneckonců už slavné druhoválečné samohybné dělo Ferdinand mělo elektrický pohon, napájený dvěma vestavěnými benzinovými generátory.
A88n66t80o70n68í14n 94K98o90u22n20o61v38s30k83ý
Nevím proč by 12-válec Ferrari nemohl produkovat legálně třeba 300 g CO na kilometr.
Těch aut existuje pár tisíc a mají průměrný roční nájezd 3000 km.
Když to srovnám se statisíci Passatů, které v rukou obchodních zástupců najedou klidně 20000 km ročně, tak i když plní platný limit, vyprodukují tolik CO2, že se o tom Ferrari ani nesní.
A65n93t45o35n67í46n 45K46o66u68n72o97v18s27k46ý
CO2 samozřejmě
Pardon...
P47e11t84r 88P23r93š75a61l
jen aby to nedopadlo tak, že se lidi na EU a EK v rámci jejího diktátu dobra naprdnou a bude hodně veselo...

P83a89v94e47l 88D60v58o27ř76á63k
To by se museli naprdnout sami na sebe, když tu EU sami tvoří!
J67a36n 66Š64e59s22t50á52k
Máte pravdu, navíc pořád chybí jen občas zmiňovaný přechod na totální elektroletadla.
H30a23n12a 94P16a85c80u53l73o18v76á
Evropská komise chce automobilkám zakázat, aby jejich nové výrobky produkovaly emise oxidu uhličitého. Laik si mnohdy ani neuvědomuje, jaké paradoxy provázejí zavedení tohoto zákazu. Dojde tak i k zákazu výroby některých elektromobilů. Mezi elektromobily totiž patří i automobily s hybridním pohonem, což je označení pro kombinaci několika zdrojů energie pro pohon jednoho dopravního prostředku. U hybridního automobilu se jedná o kombinaci elektromotoru a spalovacího motoru a patří sem HEV (hybridní elektromobil), PHEV (plug-in hybridní elektromobil) i MHEV (mild hybridní elektromobil). Takovéto vozy od koncernů Volkswagen, Renault, Kia, Toyota nebo Hyundai, už v autosalonech nikdo neuvidí. Ovšem to znamená konec třeba i pro Škodu Octavia plug-in hybrid iV.

K49a17r88e89l 41W60á44g71n98e56r
Takže se i zde ukazuje, že se automobilkám investovat do vývoje elektromobility nemusí až tak vyplatit....
- Počet článků 678
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 4374x
Od roku 2014 poslanec Evropského parlamentu a člen předsednictva KDU-ČSL, členem prestižního Výboru pro zahraniční věci (AFET) a Výboru pro zaměstnanost a sociální věci (EMPL), předseda parlamentní delegace pro státy Střední Asie.
Seznam rubrik
Oblíbené stránky
- Agentura Commservis.com
- Intimní doteky
- Odpusť mým rtům...
- Školení a vzdělávání manažerů
- Trénink mozku