Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V časopise Praktická elektronika je v čísle 8/2018 na 3. straně obálky obrázek části elektromotoru, který se má montovat přímo do kol vozů Lamborghini. Jak vidět, jsou připraveni. :-)

0 0
možnosti
JS

Těším se na armádní vozidla, především tanky atd, s elektrickým pohonem. Věřím tomu, že pak bude trvalý mír.

1 0
možnosti
Foto

Dávno se na nich (resp. hybridních pohonech) pracuje. Koneckonců už slavné druhoválečné samohybné dělo Ferdinand mělo elektrický pohon, napájený dvěma vestavěnými benzinovými generátory.

0 0
možnosti
AK

Nevím proč by 12-válec Ferrari nemohl produkovat legálně třeba 300 g CO na kilometr.

Těch aut existuje pár tisíc a mají průměrný roční nájezd 3000 km.

Když to srovnám se statisíci Passatů, které v rukou obchodních zástupců najedou klidně 20000 km ročně, tak i když plní platný limit, vyprodukují tolik CO2, že se o tom Ferrari ani nesní.

0 0
možnosti
AK
PP

P16e53t11r 37P43r26š62a18l

27. 9. 2021 11:03

jen aby to nedopadlo tak, že se lidi na EU a EK v rámci jejího diktátu dobra naprdnou a bude hodně veselo...

1 0
možnosti
Foto

To by se museli naprdnout sami na sebe, když tu EU sami tvoří! ;-D

0 0
možnosti

Máte pravdu, navíc pořád chybí jen občas zmiňovaný přechod na totální elektroletadla. ;-D

2 0
možnosti
HP

Evropská komise chce automobilkám zakázat, aby jejich nové výrobky produkovaly emise oxidu uhličitého. Laik si mnohdy ani neuvědomuje, jaké paradoxy provázejí zavedení tohoto zákazu. Dojde tak i k zákazu výroby některých elektromobilů. Mezi elektromobily totiž patří i automobily s hybridním pohonem, což je označení pro kombinaci několika zdrojů energie pro pohon jednoho dopravního prostředku. U hybridního automobilu se jedná o kombinaci elektromotoru a spalovacího motoru a patří sem HEV (hybridní elektromobil), PHEV (plug-in hybridní elektromobil) i MHEV (mild hybridní elektromobil). Takovéto vozy od koncernů Volkswagen, Renault, Kia, Toyota nebo Hyundai, už v autosalonech nikdo neuvidí. Ovšem to znamená konec třeba i pro Škodu Octavia plug-in hybrid iV.

2 0
možnosti
Foto

Takže se i zde ukazuje, že se automobilkám investovat do vývoje elektromobility nemusí až tak vyplatit....

0 0
možnosti