Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OP

Bětka

24. 11. 2011 14:16
Obsluha

Když jdu s partou do pivnice, tak jsem smířená s tím, že bude běžet na megaobrazovce nějaký sport,bude tam nakouřeno, sem tam na nás spadne opilec.A pivo bude chodit jedno za druhým. Ale v "jedničce" chci útulno,čisto, tichou nevtíravou hudbu a zkušenou obsluhu. Nevadí mi, když neví něco o jídle a musí se ptát kuchaře nebo nemá přehled o víně. V tom jsem tolerantní. Ale naštve mě nezájem-čekání na lístek,pití, neodnesené použité nádobí atd. Chodívala jsem na obědy do restaurace, kam chodili na praxi učni. Personál je musel pořád postrkovat. nejraději by směnu strávili opření o bar v družném hovoru. Takže už na školu jdou proto, že nic lepšího není,řemeslo je nebaví a celému světu dávají na odiv svou otrávenost.

1 0
možnosti
IB

isabell

24. 11. 2011 13:14
....

Pokud mi někdo donesl pivo aniž bych dopila to první a pokud jsem si ho, ani očním kontaktem, neobjednala, tak jsem ho prostě odmítla, kdo je méně asertivní má asi smůlu. Buď už tam nepůjde, nebo se bude muset otrkat a vyjednat si jiné chování obsluhy. 

 Něco jiného je to v hospůdce, kde je člověk prakticky štamgast, a obsluha reaguje správně na každé vaše mrknutí. Jednu takovou s manželem máme a velice si ji, i s obsluhou, hýčkáme ;-)

Mě u obsluhy vadí buď okázalý nezájem, nebo až drzost, nebo naštvanost, ale i přílišná "přítulnost" a žoviálnost.

Hudbu, chladno, nebo třeba hodně zakouřeno můžu většinou posoudit ještě předtím, než si vůbec sednu a můžu tak změnit lokál hned, bez nějaké "újmy" na vlastní pohodlí.

0 0
možnosti
PZ

PeTaX

24. 11. 2011 13:45
Re: ....

Souhlasím s Vámi.

0 0
možnosti
MB

z-VV-na-bliti

24. 11. 2011 12:31
Ovsem...

...kdyz jdu na pivo, nechci na dalsi kousek cekat pet, deset minut, situace, kdy dopijim a hospodskej uz dotaci dalsi, je optimalni. I z pohledu obchodu. A kde me znaji, vedi, jakou mam zhruba miru, takze pokud nereknu jinak, s otazkou me obteruji az kdyz se blizim k obvyklymu limitu.

0 0
možnosti
PZ

PeTaX

24. 11. 2011 12:41
Re: Ovsem...

Pokud servis práci rozumí (a navíc Vás zná), pak Vám prostě po vypití odnese půllitr (může se i očima dotázat, zda ještě) a v rozumném čase (což je pro natočení piva asi 3-5 minut) přinese další. Už máte chuť se znovu napít. Špatně je, když je to 10 minut a špatně je, když nemůžete do pěny ponořit fousy, protože ta pěna už tam 1/4 hodiny není.

0 0
možnosti
JK

Tetrapiloktomikon

24. 11. 2011 12:27
Číslo 1

Ze všech zlořádů je pro mě číslo jedna hlasitá reprodukovaná hudba. Obvykle je to dáno nudící se obsluhou, která si chce směnu zpříjemnit, ale pro hosty je to opravdu za trest - jdete do hospody s kamarádem a po půl hodině máte vyřvané hlasivky a poukaz na ušní.

1 0
možnosti
PZ

PeTaX

24. 11. 2011 12:36
Re: Číslo 1

R^ Naprostá pravda

0 0
možnosti
  • Počet článků 651
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1688x
Občan, člověk. Často zděšený z toho, co vidí, slyší, či čte. Který se chce ještě za svého života dožít lepšího režimu, než byl ten rudý…
Ale vidím, že se do toho „socíku“ chce většina lidí v tomto státě vrátit.