Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ája+

9. 4. 2010 23:01
Díky za připomenutí

Už jsem takhle jednou naletěla a hned první účet asi 3 problémy - kupodivu všechny v můj neprospěch.

Nakonec to vyřídili, ale dva měsíce tahanic. Já psychicky nevydržela a okamžitě a se všemi náležitostmi smlouvu ukončila, abychom se nehandrkovali v budoucnu znova.

Jenže už to je asi 4 roky, tak bych málem naletěla znova - kdepak, nechám si svou předplacenou kartu, kde na mě nemůžou a budu poslouchat pořádt ty jejich pindy, že volám zbytečně draho. Teď mají kobercový nálet, volá mi aspoň jeden obchodník týdně.

0 0
možnosti

Shaza

12. 4. 2009 13:21
dobrej článek!!!

R^ no já jsem jim zase po vypršení smlouvy na dobu určitou poslala dopis s jednoustranou výpovědí smlouvy, jak stálo ve smlouvě (jinka by se prodloužila na neurčito)...no a když se dva měsíce nic nedělo a pořád jsem platila faktury, zavolala jsem tam a oni ten doporučenej dopis ztratili a tím pádem mám (hurá hurá!) smlouvu na dobu neurčitou...šla jsem jim tam udělat na pobočku takovou scénu, že mi ještě dali obal na mobil zdarma a picmoch mi při odchodu v předklonu podržel dveře :) 

0 0
možnosti

Shaza

12. 4. 2009 13:22
Re: dobrej článek!!!

jo a nenapadly mě paragrafy, takže jsem pořád mlela něco o dobrých mravech v obchodním styku :o)) a stačilo.

0 0
možnosti

55108311

8. 4. 2009 22:59
nejasné obchodní podmínky

O0 mi nabídlo velmi výhodné ADSL, ale po zkušenostech, které jsem popsal v "zřejmě klasika u O2", jsem se rozhodl přečíst si důkladně jejich podmínky. Jenomže vzhledem k tomu, že jsem neměl na studium podmínek týden, nabídku ADSL jsem odmítl.

Při čtení podmínek jsem si připadal, jako bych si nechal postavit rodinný domek na klíč, a byla mi k podpisu předložena obecná smlouva na stavbu rodinných domů, silničních komunikací všech tříd, letišť a elektráren všech typů.

Odhaduji, že jde o úmysl, aby zákazníci nikdy nevěděli na čem jsou a na co vlastně mají či nemají právo.

0 0
možnosti

55108311

8. 4. 2009 22:52
zřejmě klasika u O2

Můj otec prožil velice podobnou příhodu. Začalo to nabídkou přejít z předplaceného tarifu na paušál, smlouva na 2 roky, bonus 6 měsíců volání zdarma na O2 a pevnou linku. Nabídka přijata. Pak přichází první účet, je velmi mastný a po voláních zdarma jakoby se slehla zem. Vysvětlení O2: bohužel došlo k chybě, nabídku 6 měsíců zdarma jsme vám zaslali omylem. Pár doporučených dopisů, pár nezaplacených faktur, místo bezstarostného telefonování opatrnost, protože výsledek je nejasný. Někdy v průběhu 6. měsíce uznává O2 chybu, ale 6- ti měsíční telefonování zdarma je jaksi v nenávratnu.

0 0
možnosti

auslander

8. 4. 2009 16:14
vsude stejne

Ja mam podobne trisktni zkusenost s T-mobilem v Nemecku. Objednal jsem od nich telefon, super rychly internet a televizi v jednom do cca jednoho tydne. To znamena, ze modem dorazil za cca mesic a zprovozneny vsechny casti byly tak za cca 6 tydnu, pricemz na LAN internetu jsem se nikdy udavane rychlosti ani nepriblizil a televize mela problemy se stalosti signalu. Ale nejlepsi je jim volat na zakaznicke centrum. Rekord mam neco kolem hodiny a pul cekani, nemluve o tom, ze uz mi to i parkrat polozili. Asi proto nemci T-mobile nazivaji posledni socialistickou firmou;-D

0 0
možnosti

nyny.

8. 4. 2009 14:50
no ale to je dobrý

jestliže jste zvládla reklamaci po lince ústně na poprvé, tak nemáte na co nadávat, kdo měl kdy nějaký problém z mého okolí, tak to byly vcelku neuvěřitelné řady telefonů, ujištění, skutečnost beze změny, dopisy a leckdy vyřízení reklamace neměla konce několik měsíců. Já jsem se rozešla ve zlém kvůli netu dataexpres, protože mi ejdnoho dne přestal jít a všichni všude tvrdili, že je vše OK.Až jsem musela pohrozit, že vše sepíšu a nechám přeložit do španělštiny a pošlu mateřské společnosti, najednou vrátili peníze a zapoměli chtít zpět i modem. Přitrom moc dobře věděli, že přestal net jít v okamžiku, kdy nastavili odchylně nějaké tentononc na vysílačích (jak mi sdělili místní netnadšenci mající již takovou anabázi za sebou). Takže vlastně můžete svého operátora pochválit.

0 0
možnosti

Glock každopádně bez -e

8. 4. 2009 10:07
Jeden z důvodů, proč mám rád právníky

nehňácají se v podružnostech a jdou "k věci". R^

0 0
možnosti

cheechoo

8. 4. 2009 9:54
Problém

možná bude v tom, že tady ve skutečnosti neexistuje žádná konkurence - tichý monopol O2,VDF a TMB je zcela zřejmý...Ty jejich "akční" nabídky jsou k smíchu(Y) a ceny hovorů rovněž. Bohužel to dnes bez mobilu nejde, tak jde jen o to,vybrat menší zlo...

0 0
možnosti

loginname

8. 4. 2009 9:26
Vždy platilo, platí a bude platit,

že NIKDO se dobrovolně nevzdá zisku, tedy nikdy nebude nabízet to, co je pro něj nevýhodné. Z toho důvodu odolávám jakýmkoli nabídkám na cokoli výhodného........

0 0
možnosti

Peťulák

8. 4. 2009 8:59
Vodafone

Musím se přiznat, že jsem u něj, ještě mi nikdy nic samovolně neaktivoval, nevolal a nevnucoval se s ničím, ani na ulicích mě nezastavovali...zato O2 i TMB (mám kartu) bych k tarifu asi nepustila, stačí, jak mě zastavili na ulici, pán 10 minut popisoval, jaké všechny dary můžu dostat a kam jet na dovolenou. Poté jsem mu řekla (a proč ne, když hlavní telefon je tarif VDF ;)), že se s telefonováním ročně vejdu do 1000.- (neb přiznat 200.- by bylo podezřelé), tak sklapnul, že to žádný tarif nemá a dárky nebudou. Tak jsem poděkovala, usmála se a šla.

Jinak nejsem moc asertivní, takže by mi v podstatě mohli nacpat, co by chtěli, já bych se asi nehádala. Zlatý VDF...

0 0
možnosti
  • Počet článků 76
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 6807x
Jsem Katka. A tenhle blog se co nevidět přesune jinam. Kam? Hledejte. Pokud to bude osud, najdete mne. Pokud ne... no, mí tři čtenáři mi stačí