Děkujeme za pochopení.
Ája+
Díky za připomenutí
Už jsem takhle jednou naletěla a hned první účet asi 3 problémy - kupodivu všechny v můj neprospěch.
Nakonec to vyřídili, ale dva měsíce tahanic. Já psychicky nevydržela a okamžitě a se všemi náležitostmi smlouvu ukončila, abychom se nehandrkovali v budoucnu znova.
Jenže už to je asi 4 roky, tak bych málem naletěla znova - kdepak, nechám si svou předplacenou kartu, kde na mě nemůžou a budu poslouchat pořádt ty jejich pindy, že volám zbytečně draho. Teď mají kobercový nálet, volá mi aspoň jeden obchodník týdně.
Shaza
dobrej článek!!!
no já jsem jim zase po vypršení smlouvy na dobu určitou poslala dopis s jednoustranou výpovědí smlouvy, jak stálo ve smlouvě (jinka by se prodloužila na neurčito)...no a když se dva měsíce nic nedělo a pořád jsem platila faktury, zavolala jsem tam a oni ten doporučenej dopis ztratili a tím pádem mám (hurá hurá!) smlouvu na dobu neurčitou...šla jsem jim tam udělat na pobočku takovou scénu, že mi ještě dali obal na mobil zdarma a picmoch mi při odchodu v předklonu podržel dveře :)
Shaza
Re: dobrej článek!!!
jo a nenapadly mě paragrafy, takže jsem pořád mlela něco o dobrých mravech v obchodním styku :o)) a stačilo.
55108311
nejasné obchodní podmínky
O0 mi nabídlo velmi výhodné ADSL, ale po zkušenostech, které jsem popsal v "zřejmě klasika u O2", jsem se rozhodl přečíst si důkladně jejich podmínky. Jenomže vzhledem k tomu, že jsem neměl na studium podmínek týden, nabídku ADSL jsem odmítl.
Při čtení podmínek jsem si připadal, jako bych si nechal postavit rodinný domek na klíč, a byla mi k podpisu předložena obecná smlouva na stavbu rodinných domů, silničních komunikací všech tříd, letišť a elektráren všech typů.
Odhaduji, že jde o úmysl, aby zákazníci nikdy nevěděli na čem jsou a na co vlastně mají či nemají právo.
55108311
zřejmě klasika u O2
Můj otec prožil velice podobnou příhodu. Začalo to nabídkou přejít z předplaceného tarifu na paušál, smlouva na 2 roky, bonus 6 měsíců volání zdarma na O2 a pevnou linku. Nabídka přijata. Pak přichází první účet, je velmi mastný a po voláních zdarma jakoby se slehla zem. Vysvětlení O2: bohužel došlo k chybě, nabídku 6 měsíců zdarma jsme vám zaslali omylem. Pár doporučených dopisů, pár nezaplacených faktur, místo bezstarostného telefonování opatrnost, protože výsledek je nejasný. Někdy v průběhu 6. měsíce uznává O2 chybu, ale 6- ti měsíční telefonování zdarma je jaksi v nenávratnu.
auslander
vsude stejne
Ja mam podobne trisktni zkusenost s T-mobilem v Nemecku. Objednal jsem od nich telefon, super rychly internet a televizi v jednom do cca jednoho tydne. To znamena, ze modem dorazil za cca mesic a zprovozneny vsechny casti byly tak za cca 6 tydnu, pricemz na LAN internetu jsem se nikdy udavane rychlosti ani nepriblizil a televize mela problemy se stalosti signalu. Ale nejlepsi je jim volat na zakaznicke centrum. Rekord mam neco kolem hodiny a pul cekani, nemluve o tom, ze uz mi to i parkrat polozili. Asi proto nemci T-mobile nazivaji posledni socialistickou firmou
nyny.
no ale to je dobrý
jestliže jste zvládla reklamaci po lince ústně na poprvé, tak nemáte na co nadávat, kdo měl kdy nějaký problém z mého okolí, tak to byly vcelku neuvěřitelné řady telefonů, ujištění, skutečnost beze změny, dopisy a leckdy vyřízení reklamace neměla konce několik měsíců. Já jsem se rozešla ve zlém kvůli netu dataexpres, protože mi ejdnoho dne přestal jít a všichni všude tvrdili, že je vše OK.Až jsem musela pohrozit, že vše sepíšu a nechám přeložit do španělštiny a pošlu mateřské společnosti, najednou vrátili peníze a zapoměli chtít zpět i modem. Přitrom moc dobře věděli, že přestal net jít v okamžiku, kdy nastavili odchylně nějaké tentononc na vysílačích (jak mi sdělili místní netnadšenci mající již takovou anabázi za sebou). Takže vlastně můžete svého operátora pochválit.
Glock každopádně bez -e
Jeden z důvodů, proč mám rád právníky
nehňácají se v podružnostech a jdou "k věci".
cheechoo
Problém
možná bude v tom, že tady ve skutečnosti neexistuje žádná konkurence - tichý monopol O2,VDF a TMB je zcela zřejmý...Ty jejich "akční" nabídky jsou k smíchu a ceny hovorů rovněž. Bohužel to dnes bez mobilu nejde, tak jde jen o to,vybrat menší zlo...
loginname
Vždy platilo, platí a bude platit,
že NIKDO se dobrovolně nevzdá zisku, tedy nikdy nebude nabízet to, co je pro něj nevýhodné. Z toho důvodu odolávám jakýmkoli nabídkám na cokoli výhodného........
Peťulák
Vodafone
Musím se přiznat, že jsem u něj, ještě mi nikdy nic samovolně neaktivoval, nevolal a nevnucoval se s ničím, ani na ulicích mě nezastavovali...zato O2 i TMB (mám kartu) bych k tarifu asi nepustila, stačí, jak mě zastavili na ulici, pán 10 minut popisoval, jaké všechny dary můžu dostat a kam jet na dovolenou. Poté jsem mu řekla (a proč ne, když hlavní telefon je tarif VDF ;)), že se s telefonováním ročně vejdu do 1000.- (neb přiznat 200.- by bylo podezřelé), tak sklapnul, že to žádný tarif nemá a dárky nebudou. Tak jsem poděkovala, usmála se a šla.
Jinak nejsem moc asertivní, takže by mi v podstatě mohli nacpat, co by chtěli, já bych se asi nehádala. Zlatý VDF...
- Počet článků 76
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 6807x