Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RC

josefbad

6. 1. 2011 9:41
kecy

Uz vidim, jak pri napadeni pul metru snehu (minimalne, jak pisete) vyrobite pouze metrove bariery u silnic. To tam mate asi hodne siroke bulvary.

Trochu bych Vas poopravil, kdyz jste nebyl v Praze. O kalamite psali novinari, v realite to bylo v pohode, jen obcas nekde uvizl kamion. A to napadlo za den cca 20-30 cm snehu.

0 0
možnosti
JK

dzuvec

6. 1. 2011 10:21
Re: kecy

sníh se v Tallinnu odváží pravidelně každý den za město, při delším sněžení dokonce i dvakrát ... nejen v novinách ale i známí z Prahy mi potvrdili, že městská hromádná situace v těchto dnech rozhodně nejezdila podle plánu a polovina z nich nebyla schopná dojet do práce včas ...

0 0
možnosti
MT

Marek Trizuljak

5. 1. 2011 21:53
Nojo, když u nás...

U nás to často vypadá tak, že v rozpočtu na výstavbu a opravy silnic figuruje pohádkově drahý materiál, snad dovozový přírodní asfalt z Trinidadu, či co :-)

A pokud jde o zimní údržbu silnic, tak odborník na slovo vzatý a v tomto oboru nejvíce ze všech informovaný, Ladislav Jakl, napsal ve svém blogu, že v Česku stojí jeden den zimní údržby silnic údajně 1 miliardu. Fakt nevím, co bych k tomu dodal... Anebo, kam ty prachy tečou... Že by fakt nějakých 100 miliard ročně na zimní údržbu? :-):-)

Znám oblasti, kde se jenom prohrnuje a sype drobným kamínkem kvůli ochraně vodních zdrojů a tam se většinou jede dobře a bezpečně.

0 0
možnosti
MV

marka40

6. 1. 2011 8:44
Re: Nojo, když u nás...

R^

0 0
možnosti

Martin Šubrt

5. 1. 2011 20:45
...

V posledních cca 10 letech rozhodně nebývalo obvyklé, aby se v jednom kalendářním roce třikrát stalo, že v Praze napadne najednou cca půl metru sněhu. Na to Praha rozhodně připravena není, protože se to stávalo maximálně jednou za zimu a ne na dva týdny, ale tři dny a pak to roztálo samo. Samozřejmě, bude-li se to opakovat, nezbude, než investovat do obdoby Estonských příprav... 

0 0
možnosti
PK

dolch

5. 1. 2011 18:21
Přesně

to bezhlavé solení mě tak vytáčí, ale nemám nejmenší tušení, jak s tím něco udělat. Tudle mě dokonce horliví zaměstnanci posolili na nástupním ostrůvku tramvaje - který byl celý odklizený a naprosto suchý!!! Možná by se i těm dole mohlo vysvětlit, k čemu je ta věc v hlavě. Loni jsem zase slyšel, kterak sypali úplně suchou a holou D-jedničku.

A ještě jedna věc - ono by se možná nemuselo utrácet za drahou cestu do Estonska. Možná by stačilo poslat papaláše v zimě třeba do Krkonoš - tam to totiž vypadá většinou mnohem líp, a s minimem soli. Ale oni tam nejspíš jezdí i tak a vidí to sami, takže za tím strašným solením dole v nížině bude asi něco jiného.

0 0
možnosti
OU

5. 1. 2011 17:20
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
LJ

lolek77

5. 1. 2011 18:01
Re: Pane kolego,

Nicméně ty poznatky ze zemí, kde to funguje by pro papaláše rozumného mohly snad něco přinést.

0 0
možnosti
PH

picky

5. 1. 2011 16:43
Neznáte pojem "Česká cesta"?

Je sice blbá, ale naše. Český tygr prostě zařve, lekne se toho, strachy si upšoukne a vyčkává, co mu Brusel poradí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 72
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1537x
tak nějak prostě žiju ... snad dobře