Chcete názorný příklad, s odpuštěním, "zhovadilosti" reklamy…?

Jeden bych pro vás měl. To si takhle jedu autem, poslouchám při tom Rádio Impulz, tuším, a najednou se málem vybourám. Důvod? To byste nevěřili…

.

Tím důvodem byla reklama, která se z rádia ozvala. Už na první poslech jsem slyšel nějak povědomý hlas, tak jsem zbystřil, jinak bych si možná té reklamy ani nevšiml, většinou při reklamách můj mozek vypíná sluchové centrum.

„Dluží vám někdo peníze? Bojíte se, že vám s vašimi penězi někdo uteče? Tak se nebojte a ozvěte se společnosti XYZ. A když vám to říkám já, Jiří Kajínek, můžete mi věřit, o útěcích vím totiž úplně všechno…“

Je možné, že jsem si v tom údivu nezapamatoval onu reklamu přesně slovo od slova, ale dám krk na to, že si to pamatuju v kostce správně.

Já vím, Jiří Kajínek si odpykal spoustu let za zločiny, které možná (prý) ani nespáchal, nicméně sám několikrát i veřejně přiznal, že byl i bez těch jím údajně (ne) spáchaných vražd pěkný výlupek, který snad od základní školy vedl život nejdříve na hraně, posléze daleko za hranou zákona.

Byl to kriminálník ještě před jeho doživotním odsouzením. Nyní je svobodný muž, rozhodnutí hlavy státu, která mu dala milost, si můžeme protivit, ale nezbývá nám nic jiného, než je respektovat. Jako svobodný člověk má jistě právo podílet se na reklamě kdekoliv a v čemkoliv, jako asi každý z nás.

Ale…

Ale přeci jen si myslím, že kdyby v té vymahačské společnosti XYZ byli lidé morálně na úrovni, nikdy by nemohli takovou reklamu s takovým textem, a hlavně v souvislosti s panem Kajínkem, dát do oběhu.

Mohu za sebe odpovědně prohlásit, že větší reklamní shit jsem asi letos ještě neslyšel, a že je s čím srovnávat…

.

 

 

Autor: Vladimír Kroupa | čtvrtek 4.10.2018 8:21 | karma článku: 43,22 | přečteno: 7881x