Sobotka, poslušný výpravčí na trati Berlín - Bagdád

Hlavní a vlastně jediný "argument" domácích propagátorů ilegální imigrace zní: neodmítejme lidi, které vůbec neznáme! Vždyť Unás žádní imigranti nejsou, tak čeho se bojíte ? Logika, přes kterou nejede vlak, že.  

Když už je řeč o železnici, kdo Unás kdy slyšel o německém projektu trati Berlin - Bagdád ?

https://cs.wikipedia.org/wiki/Bagd%C3%A1dsk%C3%A1_dr%C3%A1ha

Stručně: Sjednocené Německo (1871) se velmi rychle rozvíjelo, ale do závodu o zámořské kolonie nastoupilo s velkým zpožděním. Prostor pro hospodářskou expanzi viděli německé hlavy otevřené na Východě. Ve spojenectví s tehdejší Otomanskou (tureckou) říší si Němci usmysleli obejít na cestě k perské (iránské) ropě britský Suez (Egypt) a získat pozemní přímé spojení koridorem spojeneckých mocností a vazalských států k nevysychajícím ropným studním Mezopotámie, ale také těžební a obchodní koncese v pásmu podél dlouhé trati k teplému oceánu. Tehdy už totiž bylo tak nějak jasné, že pomalým parníkům odzvonilo, že budoucnost patří svižnějšímu dieslu, a že Británie, Královna moří, nebude jen tak přihlížet, jak se jí na středovýchodním dvorku opaluje Němec.

Důvod k válce byl na stole.

http://oilpro.com/post/4759/following-the-tracks-to-war-britain-germany--the-berlin-baghdad-railway

Výsledky známe: Po 1.světové bylo Německo na kolenou, bratrské Rakousko-Uhersko se rozprsklo na hrst "samostatných" státečků, vděčných za svoji existenci USA a Dohodě (UK + Francie), a otomanského spojence (Turecko) zatím obrali vítězové o arabské (ropné) državy. Trať do Bagdádu se nekonala. 

Za 20 let se Německo zvedlo, Hitler pospíchal za ropou pod Kavkaz (Čečensko) a k tažení na Východ a vývozu zmaru a zkázy používal polské dráhy.

Jak to dopadlo víme. Od 2.sv. války zůstalo Západní Německo pod tichou americkou okupací. Celý blahobytný Západ se koupal v moři levné ruské, saudské i severomořské ropy a nic nebyl problém, všechno bylo čím dál lepší, nakonec se zbourala i ta Zeď z Berlína na Východ, srolovala se železná opona a nastal čas ... napravovat historické křivdy: Takže došlo k demolici Jugoslávie, Iráku, Sýrie, vzniku Eurozóny se sídlem ve Frankfurtu a Evropa (americké Německo a okolí) se přejmenovala na Schengenský prostor.

Staleté, krví a železem zpečetěné přátelství znovusjednoceného Německa (1990) s Tureckem dostalo novou šanci. Ano, americké Německo 21. století nepotřebuje již ropu ani uran (vždy bylo soběstačné uhlím a větrem), ale právě novou krev orientu.

Vlaky z Východu se vracejí k Berlínu. Stačí jeden pohled na mapu, aby bylo jasné, že Sobotka a jeho lokajská parta nemůžou mít jiné ambice než si vysloužit frčku výpravčího a radostně mávat plácačkou ujíždějícím vlakům plných lidí, které neznáme, nic o nich nevíme, protože jim vůbec nerozumíme. (Vždyť jedním z výstupů zveřejněným po pondělní slavné konferenci Schengen + Turecko je poznatek, že z údajných "syrských uprchlíků" většina vůbec není ze Sýrie (Afgánistán, Irák), ještě loni vedli kosovští Albánci ...) http://vimmer.blog.idnes.cz/c/468787/dobre-organizovany-zlocin.html?ref=viacbloger

Být jen výhybkářem na dráze dějin, jako nějaký Orbán nebo Fico  je pro tak snaživého koloťuka nemyslitelné. Hlavně se neoctnout na slepé koleji !

Autor: Michal Vimmer | středa 9.3.2016 16:43 | karma článku: 35,28 | přečteno: 1595x
  • Další články autora

Michal Vimmer

Pojďte, pane premiére

16.4.2024 v 10:51 | Karma: 32,32

Michal Vimmer

V čem je ten vtip

12.4.2024 v 8:47 | Karma: 22,34

Michal Vimmer

Toho si nevšímejte

11.4.2024 v 9:42 | Karma: 28,96

Michal Vimmer

Náš československý problém

8.4.2024 v 9:34 | Karma: 25,11

Michal Vimmer

A zase ten zlý medvěd Pu

19.3.2024 v 15:21 | Karma: 26,59