- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jestli jim tím i ubylo práce, nevím, ale starostí určitě. Co na tyhle změny v chování pracovnic říkají ale klienti? Nejsou nadšeni.. Vzpomínají na dobu, kdy mohli kdykoliv zajít za kýmkoliv do spolku, říct jim o svém problému, třeba i osobním. A vždy se našel někdo, kdo s ním jeho problém probral, našel řešení, poradil, pomohl a třeba i problém vyřešil (vždyť problémy jsou od toho, aby se řešily).
Jenže v profesionálně pracujícím spolku není už místo pro takovýto přístup. Profesionální pracovnice se přece s klienty baví pouze profesionálně.
A tak nám, klientům, nezbývá nic jiného, než vzpomínat na chvíle, kdy chodili spolu klienti a zaměstnanci našeho spolku na různé akce, bavili se všichni spolu… a dnes? Nikoho to ani nenapadne – v profesionálních službách se přece baví pouze o pracovních věcech, v úřední dny, v úřední hodiny a vždy pouze úředně. A žádné osobní problémy vozíčkářů je tedy ani nemůžou nezajímat.
Další články autora |
Hladina hormonů v těle se v průběhu těhotenství mění stejně jako chutě a jídelníček. Mnoho těhotných také trápí časté nevolnosti. Následkem toho...