- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zlo a hnus nebo dobro a krása?. Co více přitahuje zájem publika? Všichni víme, že to první!
Oč sledovanější jsou u nás krimiseriály nebo osudy nefalšovaného vraha Kájínka, než přírodopisné snímky, zachycující krásu naší krajiny nebo křesťanský magazín, věnovaný povznášejícím hodnotám lidského duchovna. Nad touto skutečností by se měli vážně zamyslet podnikavci z oboru turistického ruchu. Tady přece leží peníze přímo na dlažbě, lze je shrábnout za cenu minimálních investičních nákladů! Musí se to ovšem vzít za správný konec. Přímo se nabízejí některé okresy na severu. Proč nevylákat nebohé turisty do truchlivého centra Ostravy nebo do smrdutého okolí ústecké chemičky? Zdrcenému turistovi se zde vybaví osudová věta z Dantova pekla: Kdo vstupuješ, vzdej se všech nadějí!
Lidové vstupné, včetně chytré elektronické oprátky, by se mohlo pohybovat v okolí pětiset Kč. Turista by si zakoupený hit sezóny mohl vyzkoušet přímo na místě, v bezpečné, úředně ověřené věšárně. Oprátka by všetečného "sebevraha" nejprve stiskla a posléze pustila, a to přesně v okamžiku vrcholící erekce, typické při smrti oběšením. Náš oblouzený pseudooběšenec pak bezmocně řuchne na křivolakou dlažbu věšárny. Při zranění dolních končetin (výron, zlomenina , natržení či natažení šlachy) bude namístě ošetřen, předloží-li úrazové připojištění, dokonce zdarma.
Další články autora |