Vodafone mi vyhlásil válku. OK!

Znáte to taky? Každý měsíc Vám přijde vyúčtování za využívání služeb nějakého operátora. Nikdy to není asi příjemné čtení, ale pokud je tam částka, kterou čekáte, která odpovídá tomu, jak moc jste volali, psali či surfovali po netu, prostě vyúčtování zaplatíte. Horší je, pokud Vám společnost Vodafone pošle vyúčtování na 8 263 Kč za služby, které jste od nich neodebrali. Nebyli jste totiž ani jejich klientem.

http://www.ukuncut.org.uk/targets/4

Dne 28. 5. 2013 jsem přišel na pobočku společnosti Vodafone s tím, že potřebuji zablokovat SIM kartu. To z toho důvodu, že mi byl předchozí večer ukraden telefon. (byl to iPhone na který jsem šetřil celý prvák a druhák na VŠ, usnul jsem po párty v tramvaji a nějaký lapka toho využil) Týden či dva před tím jsem zahájil přesun mého čísla od Vodafonu k T-Mobile (přecházeli jsme jako celá firma). Na pobočce mi bylo sděleno, že mi SIM kartu nemohou blokovat, protože jsem již „port-out“, v procesu přenosu a nemůžou se mnou nic dělat. Nemohl jsem telefonovat, protože jsem neměl mobil, ani mi nebyla vystavena nová SIM. Nemohl jsem se ani přihlásit do Samoobsluhy, protože jsem již nebyl zákazníkem Vodafonu!

Dne 24. 6. (téměř po měsíci!!!) jsem znova přišel na pobočku Vodafonu zjistit, proč stále nemohu telefonovat (ani novým náhradním telefonem a SIM kartou již od T-Mobile). Bylo mi řečeno, že transfer byl neúspěšný a je třeba jej zahájit znova!

Číslo bylo přeneseno až 11. 7. 2013 (za další 3 týdny!!!). Po celou tuto dobu jsem nemohl telefonovat se svým číslem. Nespočetněkrát jsem se byl jen poptat na pobočkách Vodafone i T-Mobile, jak to vypadá s transferem. Nikdo mi nebyl schopen podat jakékoliv informace!

Vrcholem bylo, když mi přišla SMS s tím, že mi Vodafone blokuje SIM kartu z důvodu neuhrazení účtu. Ale když jsem chtěl, abyste mi zablokovali SIM v ukradeném mobilu, tak to nešlo! Takže si zablokovali SIMku v ukradeném telefonu, já v té době již volal s T-Mobilem!

A nejlepší teď je, že mi přišel výhružný dopis od tzv. Českého inkasního servisu, že prý urgence úhrady dluhu. Hezké psaní, červený pruh (který tam ale nemá pochopitelně žádný význam) a spoustu tučného textu.

Sepsal jsem reklamaci, kterou zítra (17.9.) pošlu do Vodafonu. Na ten Český inkasní nesmysl jsem napsal mail s tím, že jejich urgenci neberu v potaz, dokud Vodáč nepřezkoumá můj případ. A začínám připravovat podnět pro Sdružení obrany spotřebitele, Český telekomunikační úřad, TV Nova a další a další.

 Kdyby mi chtěl někdo pomoci či poradit, klidně na vaclav.platenik(at)gmail.com

Vodafone Vodafone Vodafone Vodafone Vodafone Vodáč Tarif Red Operátor Návštěvníci (kdo zná, pochopí)

--------

TENTO ČLÁNEK VYŠEL 17.9. V 8:53. VE 14.22 MI NAPSALO PR ODDĚLENÍ VODAFONE. SKRZE ZÁKAZNICKOU PÉČI SE "PROBLÉM" PODAŘILO VYŘEŠIT, VODAFONE UZNAL CHYBU A NEOPRÁVNĚNÉ NÁKLDY STÁHNUL. DÍKY!

 

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Václav Pláteník | úterý 17.9.2013 8:53 | karma článku: 15,13 | přečteno: 1883x