Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

rezjir rezjir

18. 3. 2012 19:26
Stále nechápu

o jakých lžích mluvíte? Pokud tato organizace má 173 členských států, tak je to úplně jedno, že to třeba pan Hrebenár popletl.

0 0
možnosti
VK

kral

18. 3. 2012 20:07
Re: Stále nechápu

CERD nema zadne clenske staty a pan Hrebenar nic nepopletl.  On se neplete protoze ty clanky z nejvetsi pravdepodobnosti ani nepise on. CERD je smlouva ci jakasi umluva, ke ktere mohou ale i nemusi clenske staty OSN pristoupit. Jeji zavery maji charakter informacni a doporucujici a nejsou zavazujici. Alespon ne ve smyslu ze by to byla direktiva OSN. Za OSN muze vystupovat pouze jeho valne shromazdeni ci rada bezpecnosti. Ja se touto problematikou budu zabyvat v jednom z pristich komentaru o Israeli. Takze strpenicko prosim.

2 0
možnosti
G

Gwendolyn!

18. 3. 2012 17:28
Vida, ted je vam otevrena diskuse dobra...

Jenze vase snaha je zbytecna. Zkuste napsat nekam vic nahoru, jestli to myslite vazne. Administrace chrani lidi jako je Hrebenar, nechapete to? Tady nic nezmenite. Administrace totiz chrani lhare a demagogy. Jim jde jenom o reklamu a ctenost, ne o duveryhodne a objektivni blogy, kodex blogera zde je jen pro srandu hlodavcum, kodex diskutera radeji zrusili, aby se nekdo nemohl ohanet, ze ho neporusil a stejne dostal ban... Bezni lide neberou duo Hasshreb vazne a take vedi, jaka je fraska neco, co OSN chce nebo rika.  Ostatne OSN jecela, ze Cesi musi zrusit baby boxy.. velmi uzitecna organizace.

1 0
možnosti
VK

kral

18. 3. 2012 19:06
Re: Vida, ted je vam otevrena diskuse dobra...

;-D pochopil jsem vas kopanec do kotniku.

0 0
možnosti
VK

kral

18. 3. 2012 15:50
zajimava diskuse

Zvlaste se mi libi nekonecne bludy o ukradeni zeme chudackum Palestincum. Jen uz dotycni neuvadeji jak je mozno uloupit neco co neexistuje. Ale moje clanky budou pokracovat, takze se dotycni mohou  vzdelavat.

3 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

18. 3. 2012 17:06
Re: zajimava diskuse

A já pod nimi budu dále diskutovat a dávat odkazy, takže se budete moci vzdělávat i vy. tedy nedělám si iluze, že byste o to měl zájem, ale někteří lidé si možná rádi vyslechnou obě strany a udělají si nakonec svůj vlastní úsudek.

A nejde o ukradení země jakožto státního zřízení. Ti lidé tam žili po generace, takže vůbec nejde o to, zda formálně měli stát či ne.

0 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

18. 3. 2012 10:49
A ona je idnes nějaká oficiální instituce?

To jen tak na okraj:-)

0 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

18. 3. 2012 10:36
citace autorova vyjádření ke šternovu gangu

"Predne tahle skupina se jmenovala LEHI a ne Sternuv gang. Tento nazev dostali myslim od Britu, kterym docela zatapeli. Nevim co chcete ode mne slyset. neni v moznosti teto diskuse popsat neco co melo takovy rozsah a vyznam. Kdybych chtel hodne prehanet, asi bych tuto skupinu nazval Israelskymi Masiny, coz je samozrejme nesmysl. ale jista podobenstvi tu jsou. Kazdopadne cinnost nelze posuzovat jako jeden uvar. Jak asi vite vznikli v roce 1940 a jejich akce podle toho probihali. Ale vy asi chcete slyset tohle...ano v zasade s nimi souhlasim, i kdyz....Nemam rad nasili, nemam rad zabijeni."

Totéž bych mohla říci třeba o hamásu...Nemám ráda zabíjení, ale v podstatě s nimi souhlasím. Prostě jenom chtějí dosáhnout svých cílů za každou cenu.

0 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

18. 3. 2012 10:31
autor je smýšlením militaní sionista

já mohu ještě pochopit, že se někdo zastává izraele. co mi ale hlava nebere, že někdo může souhlasit jako autor, s teroristickou organizací lechi, čili šternův gang, která má na svědomí smrt mnoha lidí- kromě civilního obyvatelstva i například tato teroristická organizace zavraždila i vyslance Organizace spojených národů Folke Bernardotta.[.

Více viz http://cs.wikipedia.org/wiki/Lechi

To že např Oba členové Lechi oběšení za vraždu Lorda Moyna byli v roce 1975 pohřbeni v Izraeli se státními poctami. Oba se také dočkali svého zpodobnění na poštovních známkách, stejně jako zakladatel Avraham Stern a Jichak Šamir byl v letech 1983-84 a 1986-92 premiérem Izraele.

0 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

18. 3. 2012 10:31
Re: autor je smýšlením militaní sionista

To že např. Kneset (izraelský parlament) na zvláštním zasedání 29. ledna 2008 připomenul sté výročí narození Avrahama Sterna. Premiér Ehud Olmert ve svém proslovu ocenil Sternovu osobnost a její význam pro založení židovského státu, i když „jeho cesta nebyla stejná jako hlavní snahy sionistického hnutí“.

Mnohé svědčí i o izraeli.

0 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

18. 3. 2012 10:23
0 0
možnosti
JD

John Doe777

18. 3. 2012 10:26
Re: zajímavý odkaz

Teba tí židia privádzajú evidentne do šialenstva urbancová čo ?? ;-D Aspoň podľa frekvencie a úrovne tvojich "príspevkov" A ono  je to asi dobre....;-)

2 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

18. 3. 2012 10:19
co je to CERD?

"The International Convention on the Elimination of All Forms of Racial Discrimination (ICERD) is a United Nations convention."

Citováno přímo z vašeho zdroje.

0 0
možnosti
FKL

Karel Kubrt a tchýně

18. 3. 2012 9:32
Hasshreb je OSN a idnes.cz dohromady

CERD je úmluva, ale co na tom. Hrebenar je OSN, to jste nepochopil. Cituji: Redakce iDnes, speciálně paní Boehmová, nazvala svým stažením mého

článku o dokumentu OSN tuto mezinárodní organizaci za organizaci

rasistickou. - Stažením (a opětovným povolením) došlo podle Mistra k urážce OSN, dokonce to tím tak nazvala jedna adminka. Asi myslel, že to řekla implicitně.

Příští článek bude o tom, že všichni z redakce, mimo cikánů, jsou nacisti, fašisti a rasisti. A kdo se na Hasshrebovu tvorbu bude dívat skrz prsty, ten nazývá OSN, EU, UNICEF a další organizace rasistickými.

Mají Hasshreba tam, kam ho sami nasměrovali. Stal se mluvčím idnesu.:-/

0 0
možnosti
C

Camino.

18. 3. 2012 18:32
Re: Hasshreb je OSN a idnes.cz dohromady

John Pitralon, nenavidi vse zidovske a miluje divoke konspiracni teorie;-O;-O;-ORvRvRv

1 0
možnosti
JP

John Pitralon

18. 3. 2012 7:46
-

Norský film "Slzy Gazy" + české titulky:

http://www.youtube.com/watch?&v=0LgfqLc_Im0

-

Krátký dokument o vzniku Izraele

http://www.youtube.com/watch?v=l_EMCdnH4e4

0 0
možnosti
JD

John Doe777

18. 3. 2012 10:24
Re: -

Áno film Nórskych súdruhov, toť objektivita sama čo ?? ;-D

2 0
možnosti
  • Počet článků 415
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2018x
http://facebook.com/vaclavthekral