- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jenže taková generalizace je hodně ošidná. Možná, že by dopravní statistiky ukázaly, že nejčastěji bourají mistři rychlé jízdy mezi 18 a 24 lety. A nebo motorkáři, o nich se říká, že jsou to dárci orgánů. A další krásné téma jsou kolize na přechodech a ještě hezčí příhody o předjíždění cyklistů a nebo o chování cyklistů, nebo o jezdění na elektrických koloběžkách po chodnících. Samostatnou kapitolou jsou pak třeba cyklostezky a cyklopruhy v naší stověžaté matičce. A to už se k tomu taky nesmí zapomenout na hororové stavy na naší páteřní dálnici D1, i když třeba takovou D5 směrem na Plzeň celoročně nejde projet, aniž by zde bylo nějaké omezení provozu. Zkrátka, doprava, řízení vozidel a chování na silnicích jsou vděčná témata. Existují prý názory, že způsoby chování na silnicích a vůbec v dopravě charakterizují způsoby a chování v dané společnosti vůbec. Ale nejspíš to bude taky jen takové zbytečné zevšeobecnění. Měření míry agresivity a bezohlednosti je vždycky problematické. A když vás nakonec smete atraktivní blondýna v bavoráku jako tank a zůstanete na vozejku nebo bačkorama napřed, tak už jsou všechny diskuze na enóno.
Další články autora |
Městská část Praha-Libuš
Praha