Pojištěné štěstí? Jde to.

Mít v dnešní době sjednanou určitou formu pojištění je skoro nutnost. Pojištění je součástí životního stylu - dává nám možnost postavit se ke svému životu odpovědně. Poskytuje nám klidný život a spánek (což, přiznejme si, je taky důležité :-)). Z logiky věci plyne, že pojištění je jakési „štěstí v neštěstí“, které nám kryje záda. A pokud se dostaneme do nepříznivé životní situace, poskytne nám polštář, do kterého můžeme dopadnout. Měkčí nebo tvrdší, záleží na míře průšvihu i formě pojištění. Většinou se pojišťujeme proti problému, který je téměř vždy spojený s nějakým negativním zážitkem, případně nešťastnou událostí. Samo o sobě tedy nic veselého. Navíc ty pravidelné splátky pojistného… „Ach jo,“ řeknete si. „A štěstí stejně pojistit nejde!“

Jenže, ouha, omyl. Pojistný trh prochází řadou změn, konkurence je veliká, pojišťovny se vzájemně inspirují v nabídce nových produktů. Jejich cílem je zaujmout zákazníka netradičními nabídkami. A ty opravdu přicházejí.

A tak se dnes děje před pár lety ještě nemyslitelné: na trhu se zvolna objevují pojistné produkty, které dosavadní praxi stavějí tak trochu na hlavu. Nově se totiž můžete pojistit nejen proti životním událostem, které vám mohou způsobit újmu. Ale i proti, nebo spíš pro, ty veselé, radostné. Nebudu zastírat, uzavření pojištění je vždy sázka na náhodu. Pokud si chcete lehce vsadit na své štěstí, dnes už můžete. Jedna z pojišťoven vám například umožní pojistit se na narození dvojčat, trojčat, nebo dokonce více miminek najednou. Ve chvíli, kdy potřebujete postýlku navíc a dětských plenek se nedostává, je to rozhodně příjemný příspěvek. Jiný z pojistných produktů nabízí jednorázový bonus za úspěch, pokud vaše dítko přinese na konci školního roku na vysvědčení samé výborné. A to i opakovaně, vydrží-li jako premiant celou základní a střední školu.

„Jasně,“ můžete si říct. „To jsou takové bonbonky.“ A jistě budete mít pravdu. To skutečné štěstí a spokojenost si nekoupíte. A zjevně ani nepojistíte. O radost ze života se člověk musí sám zasloužit. A ať to zní jakkoli jako reklamní slogan, je té radosti třeba jít naproti.

Položte si jen pár otázek:

Kolik trávíte času se svými nejbližšími? Máte své koníčky a zájmy? Smějete se rádi? A často? Jste posly dobrých zpráv? A jste pojištění? :-)

Pokud ano, sem tam nějaký průšvih vás neskolí (navíc když vám alespoň některé z nich pojišťovna opravdu nahradí).

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Lucie Urválková | středa 23.4.2014 10:40 | karma článku: 7,09 | přečteno: 304x