- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
iDnes.cz
Navíc tvrzení, že auta budou zaměřena na chytání silničních pirátů je dost těžko dokazovatelné a v České republice i nepravděpodobné. Na co by auto proti pirátům potřebovalo mít schopnost měřit i když vozidlo stojí a to i pro oba směry současně?
Z této výbavy je naopak naprosto jasné, na co budou Passaty využívány. Totiž na měření "pirátů" jedoucích v obci 55 a mimo obec i 95 kilometrů v hodině. Tomu bych ale boj s piráty rozhodně neříkal.
K tomu všemu mají být auta nasazena na silnicích I. třídy, což znamená, že i na přehledné silnici, které má 2 jízdní pruhy v obou směrech. Na takovýchto "nebezpečných" místech bude policie chytat "piráty" jedoucí 100 km/h.
Policie by potřebovala být víc vidět ve městech a na silnicích a ne vybírat pokuty na bezpečných úsecích, na kterých by ke všemu mohla auta podle návrhu Ministerstva dopravy jezdit vyšší povolenou rychlostí než je 90.
Až Vás na podobném úseku nový Passát zastaví, nezlobte se na pány policisty. Zlobte se na jejich nadřízené a na vládu, že chce šetřit na počtu policistů, ale na nových drahých "pojízdných radarech" ne.
Autor je místopředsedou Plzeňského krajského sdružení Strany svobodných občanů (Svobodní).
Další články autora |
Zdá se, že se Agáta s ničím nemaže. Na první pohled ji nerozhodí žádný hejt, ani bývalí partneři, se kterými se dlouho soudila o rozložení péče o...