Vůbec se panu Ťokovi nedivím, že je se svým ministrováním spokojený

Protože to byl fakt heroický výkon. Prý jsme byli jen o něco málo pomalejší než Poláci a Superman dohromady. No vážně!

...
"Dálnice by stavěl rychleji jen superman, tvrdí ministr Ťok"
https://www.irozhlas.cz/zpravy-domov/praha-dalnice-d1-dan-tok-ministerstvo-dopravy_1901140600_pek

...

.
Jistě, pane ministře! Vůbec se nedivím, že sám považujete své období ministrování za úspěšné. Vždyť by to nikdo jiný tak pěkně nedokázal. Ale ještě bych navrhoval statisticky to zpracovat, abychom jako občané například věděli, kolik milimetrů nově otevřených dálnic to za pětileté období vládnutí vychází na každého z nás. To bude asi mohutný údaj... Superman by se z toho podělal. Zhruba půl milimetru nové otevřených dálnic na občana! 

...
Bravurně jsme zvládli i zákeřné spiknutí přírody na Vysočině. Sníh je dle pana ministra "cizí zavinění"      Prostě naší zemi vůbec není vlastní, že by v zimě sněžilo. Díky tomu měli řidiči neopakovatelný estetický zážitek a mohli slavit tichou předvánoční noc v autě na Vysočině. Kdo to má? Určitě přišly na ministerstvo tisíce děkovných dopisů. Ano, to je jeden úspěch za druhým.
 

...
Zlotřilý kalamitní sníh,  žáby, čolci a samospráva obcí jako nepřítel demokratické výstavby.
Už to tu máme znovu, čtyřmi největšími nepřáteli budovatelského úsilí jsou jaro, léto podzim a zima. Navíc, podle závratného prozření pana ministra jsme dospěli po pěti letech vládnutí ke zcela novému, velkému pochopení podstaty problému. Kromě přírodních živlů mohou za všechno ekoaktivisté a záludná samospráva kdekteré vesničky střediskové. Ti všichni - včetně archeologů - se celá léta ukrývali a pracovali v přísném utajení, takže nebylo možné odhalit je dříve, to je přeci jasné. Ale i přesto je označení škůdců demokratické výstavby (po pěti letech bdělosti a usilovného pátrání!) součástí nebetyčného úspěchu vládnutí v rezortu dopravy
...

Ale ve skutečnosti za to všechno vůbec nemůže ministr. Prý za to může ŘSD. Patrně neřízená střela, nikým nekontrolovaná. Kdo to kdy viděl, aby šéf rezortu dopravy měl přehled, co se děje na takové instituci jakou je ředitelství silnic a dálnic! Natož aby za ni odpovídal! 
Ano, bude ještě líp. Jak naznačuje zatím postupně rozplétané "kapschování" a údajné pokusy předělat ÚOHS na "úřad pro ohýbání hospodářské soutěže". To se musí uznat, tohle v žádném případě nepadá na vrub úspěšného ovládání rezortu, jak jinak než s obrovským manažerským přehledem. Ono se to tak nějak celou dobu asi "dělo" bez dohledu a kontroly samo od sebe, pan ministr na takové prkotiny nemá čas.
__________________________________________________________________

Citát na závěr:
"...podle žebříčku kvality vozovek Světového ekonomického fóra (WEF) patří Česku až 74. místo, které ho řadí na úroveň zemí, jako jsou Egypt, Pákistán, Ghana a Írán. Stále nevyřešeným problémem je například propojení dálniční sítě u Prahy, kam je paprskovitě svedena velká část silniční dopravy v Čechách včetně mezinárodní. I téměř 30 let po pádu železné opony stále chybí dálniční spojení se sousedním Rakouskem..."
(zdroj: https://www.auto.cz/tok-byl-nejdele-slouzicim-ministrem-dopravy-kdo-vydrzel-nejmin-128682 )
...
Odkaz ve věci kvality silnic v ČR např. zde  Prostě, jsme lepší než Moldávie a Rumunsko. Gambii a Tádžikistán jsme sice ještě nedohnali, ale naštěstí jsme již na úrovni zemí jako Egypt, Pakistán, Ghana a Írán. A to je fakt olbřímí úspěch. Jistě, pane ministře!

...

...

...

 

Autor: Marek Trizuljak | pondělí 8.4.2019 22:11 | karma článku: 33,08 | přečteno: 2518x