Děkujeme za pochopení.
petrph
mimochodem,
Jak se vlastně liší umístění firmy na Facebooku, od jejího vlastního webového serveru-který stejně obvykle provozuje, a daleko větší efektivito ? Pokud by chtěla firma na obou účinně komunikovat se zákazníky, poskytovat jim potřebné informace, a podobně, tak tím vlastně provádí duplicitní činnost, s nejistým efektem.
Dá se sice předpokládat, že by tím mohla firma s pomocí sociální stě vyzískat a udržet své zákazníky a tímto kanálem jim předávat jí filtrované informace (viz zmíněný brand). Což je skutečně iluzorní představa - v době Googlu zákazník rozhodně není omezen na jeden profil na Facebooku, ani na jeden web server té firmy., a lehce si může získávat nezávislé informace s různými názory z mnoha a mnoha jiných zdrojů, a stejně tak si, z mnoha nabídek na internetu vybrat kvalitní výrobek dle svých představ, nezávisle na určité značce.
Čili, asi jediná rada - nabízejte kvalitní a levné výrobky, lidi si to mezi sebou řeknou sami.A i o tom, a jen o tom má Facebook být.
mtriska
Re: mimochodem,
Tohle je tradiční omyl- že snad internet poskytuje stejný prostor jako sociální sítě. Znám jen velmi málo firemních stránek, kde se podařilo rozjet nějakou diskusi , lidi prostě na netu , pokud nejde o specializovaný chat server nebo deník, nediskutují. Je to klopotné,nepružné -a zkrátka nediskutují. Sociální sítě jsou kvalitativně naprosto odlišná entita než internet a jen náhodou používají stejné pojítko. Mimochodem, popslal je jeden typický, řekněme spíše mužský přístup k věci, tedy najdu si sám a udělám si vlastní názor. Druhá polovina lidstva i kdyby našla, tak potřebuje probrat, ale ještě raději si nechá poradit a tu radu potřebuje ověřit.
Mimochodem, jak nejlacinějí obhájíte, že vaše výrobky jsou kvalitnií a levné ? Předpokádám, že máte na mysli taky estetické atd. Nikde jinde než v diskusi na Zdi nemůžete lépe dát najevo jednak kdo jste a pak, jak moc si svých klientlů vážíte. Tohle vám jednosměrná komunikace netu a firemních stránek logicky nikdy nezajistí.
Martin Faltyn
Korektně řečeno, článek se Vám příliš diferenciálně nepovedl
Značně zavádějícím je obtížné rozlišování v článku, co je Váš názor a co nám předkládáte z Lupy.
Možná je to chytrá metoda, jak se schovat za vlastní bezradnost nad materiálem a možná i oborem vůbec, jak lehce zaznívá z Vašich názorů posílajících marketing snad až na smetiště dějin.
O statistice je známo, že vždy záleží na tom, umět data setřídit a ze tříděného umět číst. Bikiny s tím nemají nic společného. S tím mají mnohé společné pouze zpracovatelé a uživatelé statistických dat.
A úplně na závěr: pro vědeckou přesnost by možná bylo lepší nedávat odkazy na to jak sociální média zruinovala mareting, když nejste schopen uveřejnit ani odkaz na původní článek na Lupě.
Což by mělo být elementární, milý Watsone.
mtriska
Re: Korektně řečeno, článek se Vám příliš diferenciálně nepovedl
Milý Holmesi, ona tedy ta vaše odpověď není taky nic moc, ale díky za ni. Lupa Premium samozřejmě není článek, ale edice se zaheslovanou studií a musí se za 1500,-korun koupit . Tohle je reakce ta tu zakoupenou studii. Ale souhlasím - měl jsem původní materiál lépe identifikovat -což jsem nyní napravil. Za tím, že ta studie nemá cenu penny, si stojím. A vadí mi dlouhodobě blazeovaný postoj Lupy k tomuhle tématu, o kterém toho podle mého vím resp. i firemně víme víc než teoretici z Lupy, kteří nediskutují, ale káží. .
Lupa je referenční portál pro mnohé laiky z manažerských řad a o to je to horší. Mohu doložit čísly, výsledky kampaní, jak hluboce se na Lupě mýlí. A pokud jde o tuhle studii, ta především není studíí. Takovou věc zakrýt jménem referenčního portálu a účtovat za to peníze, to je jednak zhůvěřilost a druhak to opět svědčí o tom, že Lupa nemá o sociálních sítích valné ponětí.
Marketing vážně neposílám do horoucích pekel, naopak,ale to je na jiný článek..
- Počet článků 13
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2670x