- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
S odchodem Mirka Topolánka totiž evidentně zavládla v Lidovém domě hysterie. Zmizel totiž terč. Hnojomety bylo nutné zamířit na nový cíl a hlavně bylo nutné pro ně získat, či vyrobit munici. Pánové Tvrdík, Dimun měli spolu se svými týmy asi pořádně perný víkend. Vůdcům rozkaz totiž zněl jasně: najít cokoli, co by se dalo proti Nečasovi použít, v případě neúspěchu „důkazy“ prefabrikovat.
Socialisté příliš úspěšní nebyli. Nečas byl totiž dobrým ministrem práce a sociálních věcí. Mimo jiné za jeho vládnutí tomuto resortu rostly důchody a s nimi i životní úroveň penzistů rychleji než za socialistických vlád. Socialistům tak nezbylo než se uchýlit ke lžím, nepravdám a větám vytrženým z kontextu. Lživě tak tvrdili, že Nečas hlasoval pro obří „ekozakázku“ a pro zavedení dálničních vinět.
V masivní kampani proti Nečasovi byly nasazeny billboardy, webová inzerce i celostránkové inzeráty v celostátních denících. Jenom dnes přitom utratili jenom za inzerci v denících MF Dnes, Právo a Blesk 1,7 mil. Kč včetně DPH dle standardních cen. (MF Dnes 495 000 Kč, Právo 245 000 Kč, Blesk 708 000 Kč + DPH 20%.) Kolik stály billboardy, inzerce na webu a případně inzerce v dalších periodikách se radši ani nedomýšlet.
Je vidět, že socialisté mají strach. A mají proč. Internetovým hlasováním nepřikládám příliš velkou váhu, nicméně to včerejší serveru novinky.cz mě zaujalo. V otázce, kdo by byl lepším premiérem porazil Petr Nečas Jiřího Paroubka přibližně v poměru 4:1, respektive 80% ku 20%. A to při účasti 12 000 hlasujících a navíc na převážně levicovém webu. Nechci vyvozovat předčasné závěry, ale zdá se, že Paroubkovy vyhlídky usednout po volbách v křesle premiéra ses Nečasovým nástupem snížily.
Další články autora |
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!