6 smrtelných chyb v oslovení.

Za celou mou dobu jsem oslovil spoustu lidí a dostal jsem spoustu nabídek. Pojdmě se spolu podívat na nejčastější chyby, které se lidé dopouští v oslovení.

1. Chyba: Mám pro tebe skvělý byznys, mám perfektní mlm pro tebe, chtěl bych ti ukázat jak můžeš zbohatnout..... Představte si, že vůbec nemáte žádné zkušenosti s podnikáním a Váš kamarád přijde za Vámi a na Vás spustí tyto fráze. Co Vás napadne ? Kde mu vymyli hlavu, tak ať mi ukáže jak je bohatej, ten borec je zdravej na gumoléčbu ( přetáhnutí obuškem). Důležitá je přirozenost , pokud člověk hned změní chování, pro okolí se stává divným a podezřelým a nedůvěryhodným.

2. Přemlouvání a doprošování: Nemáš zájem si přivydělat, nechceš si poslechnout mou nabídku? Známej Vám řekne NE a dotyčnej se teď začíná ptát ,proč nechceš a začne ho přemlouvat a obhajovat se, tím zájemce dostane do negativní emoční roviny a dílo dokonáno jest. Lidé pokládají špatné otázky.

3. Slovní průjem: Nováček se rozhodl, že zájemce přišel znásilnit informacemi. Začne horlivě vykládat o své příležitosti a pálí jeden argument a informaci za sebou a myslí si, jak mu to jde. Po vyčerpávajících 10 minutách se zeptá, máš zájem? Borec nic nepochopil a říká ne. Proč ? Zjistili jste, co by ten člověk chtěl, co ho motivuje ,co hledá ? Asi ne. Není důležité co by dělal, ale proč by to dělal! Teď Vás napadá otázka a jak to mám teda udělat?

4. Blekota mekota: jen málo lidí si uvědomuje, že člověk vnímá 7% slova, 42% neverbální komunikaci a kolem 51% intonaci ( hlas, barva, síla, hloubka). Udělejte test který Vás bude mile šokovat. Udělejte nahrávku představení Vašeho podnikání Vašich lidí a pak si ji pusťe na videu a vypněte zvuk a dívejte se pouze na neverbální komunikaci co vyzařuje kolega,který nabízí příležitost. Pak si to pusťte ješte jednou ,vypněte obraz a vnímejte pouze intonaci, chvění v hlase, zájem, zapálení. Tyto věcí vnímáme automaticky, ale nepřemýšlíme o nich, pak si položte otázku na kolik % jsou důležitá slova ? V telefonu jsou slova 12% a intonace 88%.

5. Oslovení na fb nebo mailem: Lidé se bojí mluvit a stydí se. Oslovují po fb, kde pošlou celou nabídku s ref. linky , zkouší štestí, ano, pár lidí zaregistrují, ale nikdy nebudou úspěšní!!! Tato taktika je nejmíň efektivní a vlastně říká: Nemyslím to moc vážně nebo nejsem natolik přesvědčený, že by to mohlo vyjít a tak třeba se někdo chytne, pač kdybych tomu věřil, tak to rád předám dalším lidem. Pokud Vás někdo zaregistroval ,ukázal Vám v praxi telefonát, nebo Vám ukázal kon. hovor?

6. Dezinformace: Jak v pohádce S čerty nejsou žerty, kde se ptá čert Janek a co se na té vojně vlastné dělá? Co by se tam jako dělalo. Jsou tam samé přehlídky parády a HLAVNĚ peníze. Lidé jim představí růžovou budoucnost, kde zaregistruje jen pár lidí ,zbohatne a je to strašně lehký. Ne,mlm je skvělá výzva, ale patří mezi nejtvrdší práce na světě. MLM se může živit asi max 1% lidí v naší republice. Jen díky tomu,aby lidé mohli někoho zaregistrovat a doufají, že ten člověk bude dělat za něho. Pak ti lidé ,co to myslí vážně, se diví, že v týmu je aktivních pár lidí, pač většina slibuje peníze za nic, nedělají ,jen aby nováčka nevylekali. Hlavně registrace zdarma ,on se regne a pak se na něj vrhnou všichni jak supi a říkají kup kup kup kup kup. Lidé vytvoří lidem pohádku a pak na ně tlačí, že nic nedělají ,neoslovují a nevzdělávají se ano, ale čí je to chyba, kdo jim na začátku ukázal pohádku o bohatství a slávě za skoro nic nedělání?

Spoustu lidí začíná. Nevadí, že nemá velké zkušenosti a neuspěje, ale nováček si bude vážit sponzora jen tehdy , když mu ukáže tyto věci v praxi, bez ohledu na výsledek! Nebo mu řeknete, víš já to neumím, to je tvůj problém, bojuj. Každej se to musí naučít a aby to uměl ,potřebuje slyšet hodněkrát NE. Jste ochotni podstoupit toto riziko ? Ne, většina ne, jen se jim líbí článek, který je trochu namotivuje, ale přes 80% na to nechce mít. Máte opravdu sponzora, nebo upline na koho se můžete obrátit a tyto věci Vás naučí, nebo máte pocit, že Vás jen zaregistroval, aby na Vás vydělal a jste mu jedno.
Položte si otázku,jakej význam ( přidanou hodnotu) má můj sponzor pro mne, který mne zaregistroval?

Jaký význam mám pro lidi, který registruji ( jsem ochoten jím ukázat věci v praxi ) ? Kdo řekne že to neumí, tak proč se registroval, pač tyto věci,aby uspěl ,musí dělat sám.
Upřímné odpovědí na tyto otázky Vám ukáži jaký máte potenciál na úspěch.

Mějte se a smějte se milí čtenáři......

Hlasujte ve finále ankety Blogera roku

Autor: Tomáš Řezníček | středa 3.7.2013 11:31 | karma článku: 19,26 | přečteno: 3971x
  • Další články autora

Tomáš Řezníček

Telefonní iluzionista

25.11.2015 v 0:00 | Karma: 7,95

Tomáš Řezníček

Swiss Golden

7.11.2014 v 22:55 | Karma: 12,51

Tomáš Řezníček

Pavučiny na zadku?

16.7.2014 v 8:51 | Karma: 4,90