Děkujeme za pochopení.
V24l91a27d19i66m87í79r64a 69A53n92t58o14š67o83v65á
Jste příliš mlád a to Vás částečně omlouvá, nicméně nemohu s Vašim tvrzením souhlasit.TVŠ nebylo vyukové ale doplňkové vysílání. jak psal pisatel přede mnou, formou tv vysílání bylo možno nahlédnout na místa, kde by to jinak nebylo možno. pamatuji si na vyuku například přírodopisu a pod. dodnes si pamatuji spoustu s toho co jsem v TVŠ slyšela. I novější ,, vzdělávací pořad,, formou více méně pohádky ,, Byl jednou jeden život,, a následně další podobné z oboru dějepisu a pod. jsou nesmírně kvalitní a přijatelnou formou perfektně vysvětlí dítěti fungování lidského těla. no prostě nesmíte koukat jen na Teletubbies
A85d31é42l74a 90M79o39j83ž48í80š34o31v52á
Já jsem taky tak nějak mladá jako autor a TVŠ si moc nepamatuju, ale pamatuju si, že jsem si díky TVŠ zapamatovala, že ve Znojmě se dělají kyselé okurky:)))
M25a98r57t98i67n 86F71a78l81t77ý91n
Lituji, ale nemáte pravdu. Jako "pamětník" vzdělávacích pořadů, ale i tzv. TVŠ - televizního vysílání pro školy - mohu potvrdit, že tyto pořady měly svůj velký smysl. za prvé: nikdy nebyly chápány jako náhrada školního vzdělávání. V jednotlivých případech šlo o kurzy, které nebyly dostupné jinak - šlo především o jazykové kurzy. Za druhé měly význam praktického procvičování - opět mám na mysli jazyky - např. známý seriál Muzzy. A pokud se týká školního vzdělávání: v těchto pořadech mládež mohla především názorně vidět věci, které nebyly školám prakticky jinak dostupné - např. pořad o jaderné energii - nebo byly doplňkem a rozvojem učiva - třeba - světe div se! - výchova o dospívání mládeže (v mé generaci velmi populární pořad ).
Americký systém vzdělávání je naprosto jiný a Vaše srovnávání při našich poměrně jednotných osnovách není v tomto smyslu relevantní.
- Počet článků 72
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1647x
----
Aktualizace z roku 2015: Zdravím všechny návštěvníky mého blogu. Již nějakou dobu se psaní nevěnuji. Zdejší články jsou spíše historickou záležitostí a vyjadřují spíše názory a postoje nezralého středoškolského/vysokoškolského studenta. Mnoho zde popsaných postojů jsem změnil, berte prosím vše s rezervou. Zde uvedené názory rovněž nevyjadřují postoje organizace, v níž pracuji.
Seznam rubrik
- Názory
- 43. Mezinárodní Filmový Festiv
- 44. Mezinárodní Filmový Festiv
- 45. Mezinárodní Filmový Festiv
- Rozhovory
- Reportáže
- Nezařazené