Děkujeme za pochopení.
V24l73a98d92i39m27í39r79a 25A37n81t20o45š84o67v27á
Jste příliš mlád a to Vás částečně omlouvá, nicméně nemohu s Vašim tvrzením souhlasit.TVŠ nebylo vyukové ale doplňkové vysílání. jak psal pisatel přede mnou, formou tv vysílání bylo možno nahlédnout na místa, kde by to jinak nebylo možno. pamatuji si na vyuku například přírodopisu a pod. dodnes si pamatuji spoustu s toho co jsem v TVŠ slyšela. I novější ,, vzdělávací pořad,, formou více méně pohádky ,, Byl jednou jeden život,, a následně další podobné z oboru dějepisu a pod. jsou nesmírně kvalitní a přijatelnou formou perfektně vysvětlí dítěti fungování lidského těla. no prostě nesmíte koukat jen na Teletubbies
A63d60é72l42a 83M40o80j38ž50í35š98o49v39á
Já jsem taky tak nějak mladá jako autor a TVŠ si moc nepamatuju, ale pamatuju si, že jsem si díky TVŠ zapamatovala, že ve Znojmě se dělají kyselé okurky:)))
M59a23r66t97i46n 52F90a69l32t27ý64n
Lituji, ale nemáte pravdu. Jako "pamětník" vzdělávacích pořadů, ale i tzv. TVŠ - televizního vysílání pro školy - mohu potvrdit, že tyto pořady měly svůj velký smysl. za prvé: nikdy nebyly chápány jako náhrada školního vzdělávání. V jednotlivých případech šlo o kurzy, které nebyly dostupné jinak - šlo především o jazykové kurzy. Za druhé měly význam praktického procvičování - opět mám na mysli jazyky - např. známý seriál Muzzy. A pokud se týká školního vzdělávání: v těchto pořadech mládež mohla především názorně vidět věci, které nebyly školám prakticky jinak dostupné - např. pořad o jaderné energii - nebo byly doplňkem a rozvojem učiva - třeba - světe div se! - výchova o dospívání mládeže (v mé generaci velmi populární pořad ).
Americký systém vzdělávání je naprosto jiný a Vaše srovnávání při našich poměrně jednotných osnovách není v tomto smyslu relevantní.
- Počet článků 72
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1744x
----
Aktualizace z roku 2015: Zdravím všechny návštěvníky mého blogu. Již nějakou dobu se psaní nevěnuji. Zdejší články jsou spíše historickou záležitostí a vyjadřují spíše názory a postoje nezralého středoškolského/vysokoškolského studenta. Mnoho zde popsaných postojů jsem změnil, berte prosím vše s rezervou. Zde uvedené názory rovněž nevyjadřují postoje organizace, v níž pracuji.
Seznam rubrik
- Názory
- 43. Mezinárodní Filmový Festiv
- 44. Mezinárodní Filmový Festiv
- 45. Mezinárodní Filmový Festiv
- Rozhovory
- Reportáže
- Nezařazené