Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
V23l96a26d14i73m40í77r88a 78A96n81t36o29š20o23v89á
Jste příliš mlád a to Vás částečně omlouvá, nicméně nemohu s Vašim tvrzením souhlasit.
TVŠ nebylo vyukové ale doplňkové vysílání. jak psal pisatel přede mnou, formou tv vysílání bylo možno nahlédnout na místa, kde by to jinak nebylo možno. pamatuji si na vyuku například přírodopisu a pod. dodnes si pamatuji spoustu s toho co jsem v TVŠ slyšela. I novější ,, vzdělávací pořad,, formou více méně pohádky ,, Byl jednou jeden život,, a následně další podobné z oboru dějepisu a pod. jsou nesmírně kvalitní a přijatelnou formou perfektně vysvětlí dítěti fungování lidského těla. no prostě nesmíte koukat jen na Teletubbies
A64d22é55l10a 23M69o16j16ž55í43š82o26v37á
Já jsem taky tak nějak mladá jako autor a TVŠ si moc nepamatuju, ale pamatuju si, že jsem si díky TVŠ zapamatovala, že ve Znojmě se dělají kyselé okurky:)))
M59a45r72t58i15n 52F77a81l66t80ý37n
Lituji, ale nemáte pravdu. Jako "pamětník" vzdělávacích pořadů, ale i tzv. TVŠ - televizního vysílání pro školy - mohu potvrdit, že tyto pořady měly svůj velký smysl. za prvé: nikdy nebyly chápány jako náhrada školního vzdělávání. V jednotlivých případech šlo o kurzy, které nebyly dostupné jinak - šlo především o jazykové kurzy. Za druhé měly význam praktického procvičování - opět mám na mysli jazyky - např. známý seriál Muzzy. A pokud se týká školního vzdělávání: v těchto pořadech mládež mohla především názorně vidět věci, které nebyly školám prakticky jinak dostupné - např. pořad o jaderné energii - nebo byly doplňkem a rozvojem učiva - třeba - světe div se! - výchova o dospívání mládeže (v mé generaci velmi populární pořad
).
Americký systém vzdělávání je naprosto jiný a Vaše srovnávání při našich poměrně jednotných osnovách není v tomto smyslu relevantní.
- Počet článků 72
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 1651x
----
Aktualizace z roku 2015: Zdravím všechny návštěvníky mého blogu. Již nějakou dobu se psaní nevěnuji. Zdejší články jsou spíše historickou záležitostí a vyjadřují spíše názory a postoje nezralého středoškolského/vysokoškolského studenta. Mnoho zde popsaných postojů jsem změnil, berte prosím vše s rezervou. Zde uvedené názory rovněž nevyjadřují postoje organizace, v níž pracuji.
Seznam rubrik
- Názory
- 43. Mezinárodní Filmový Festiv
- 44. Mezinárodní Filmový Festiv
- 45. Mezinárodní Filmový Festiv
- Rozhovory
- Reportáže
- Nezařazené


















