„Náš zákazník, náš pán ? … platí i pro mobilní operátory?

Není firma, jako firma a známé baťovské heslo „Náš zákazník, náš pán“ pro naše mobilní operátory jednoduše neplatí.

                Doby, kdy se zákazník doprošoval o tížený produkt či službu, jsou již naštěstí pryč. Kdo pracuje v soukromém sektoru, především pak v oblasti služeb, dnes již velmi dobře ví, že tajemství úspěchu společnosti tkví právě v orientaci na zákazníka. Přesto, světe div se! Ještě dnes se na tuzemském trhu najdou společnosti hovící si v klidném oligopolním prostředí.  V jeho útrobách vydělávají enormní zisky bez větších zpětných investic do infrastruktury a vlastní zákazníky bohužel považují za pouhé konzumenty tupě vyhlížející reklamy… Jistě není těžké uhádnout, že touto úzkou skupinou lukrativních firem jsou naši milí, dominantní operátoři.

                Tuto skutečnost si naneštěstí mohli někteří z nás ověřit na vlastní kůži sami. V tomto kontextu se tak nezdá v ničem výjimečný den 19. srpna, kdy v několika krajích došlo k výpadku sítě jednoho z dominantních mobilních operátorů. Řeklo by se, že takto bohaté společnosti, jakými jsou mobilní operátoři, mající rády dodržování nastavených pravidel a termínů placení, se k tomuto postaví čelem a odškodní za téměř půl denní výpadek poskytování služeb své věrné zákazníky. Nebudu Vás napínat, ale opak je pravdou. Jak jsme se z úst tiskového mluvčího dozvěděli, operátor o ničem takovém v žádném případě neuvažuje. Na místo toho je možné v ten den ve sdělovacích prostředcích shlédnout, jak si jednoduše zavolat mobilem pomoc, pokud dojde k dlouhodobému výpadku telefonní sítě.

                Není firma, jako firma a známé baťovské heslo „Náš zákazník, náš pán“ pro naše mobilní operátory jednoduše neplatí. Není na tom nic složitého. Zákazník, který si vybírá z úzkého množství poskytovatelů mobilních služeb, se nakonec některé z těchto společností zaváže. Stačí jeden podpis smlouvy a pravidelný přísun peněz znamenající stabilní a dlouhotrvající zisk pro mobilního operátora je zajištěn. Po zavázaném zákazníkovi se pak chce jediné - a to v pravidelných intervalech dlouhodobě platit. Zpoždění plateb se totiž neodpouští. Pokud se Ti to nelíbí, podepsal jsi smlouvu sám a dobrovolně a proklamované výhody si snad možná pouze špatně pochopil. Smutně úsměvné se pak mohou zdát zkušenosti některých, kteří si až na základě vypršení platnosti smluv, po posledním telefonátu s operátorem na téma vypovězení smlouvy, vymohli extra dobré podmínky. Takové podmínky se však neaktivním a nudně klidným zákazníkům běžně nedávají. Jen pěkně plať, náš pane zákazníku, a když bude nejhůř, tak Ti po mnoha přesvědčovacích telefonátech zlevníme, ale to přeci nemusí nikdo vědět.

                Závěrem mi nezbývá než Vám všem popřát krásné volání a pozor, za chvíli bude posledního, tak nezapomeňte zaplatit, není totiž firma, jako firma, ale je i „nadfirma?.

Autor: Radim Technik | sobota 22.8.2015 17:00 | karma článku: 13,31 | přečteno: 625x
  • Další články autora

Radim Technik

Doba internetu

15.8.2015 v 18:00 | Karma: 8,36

Radim Technik

Závod rachejtlí a dělobuchů

27.1.2015 v 7:00 | Karma: 7,62