Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PJ

Petr Pce

7. 6. 2011 12:48
A já se zrovna chystal popisky pochválit

Díky za ně.

0 0
možnosti
RF

maxipes Fík

7. 6. 2011 9:09
.

Měla jste to dát před zveřejněním ještě panu Oldřichovi ke korektuře :-). Chyby a nepřesnosti ten fotoblog tak trochu kazí.

Namátkou: místo Z-43 má být Z-37 a navíc vyfotografovaná verze není práškovací; Cessna je správně se dvěma s; místo C-416 má být C-104; místo R-156 má být Fi 156 a ve Fieseler  chybí druhé "e"; u Š 239.6 znamená ta "6" 6. vyrobený kus (u předlohy samozřejmě) - typ je Š 239; Bf 108 nebyl průzkumný; atd...

0 0
možnosti
RF

maxipes Fík

7. 6. 2011 11:36
Re: .

teda u toho čs. Jungmanna jsem se taky dopustil nepřesnosti:

Vaše C-416 vzniklo z C-4.16 - tedy typ C-4. Ale aby to nebylo tak jednoduchý:

C-4 měl původní něm. motor Hirth,

C-104 měly Walter Minor,

no, a to co je na obrázku, je Jungmann vyráběný v licenci ve Španělsku, dovezený k nám a tady byl nainstalován motor Avia/Walter M-332 a letoun byl zbarven do podoby, v jaké létal C-4.16.

0 0
možnosti
SS

Sergeant survived

6. 6. 2011 23:58
Krááása

a já tam nebyl;-(

A to se ještě ke všemu nedostanu ani do Roudnice

0 0
možnosti
  • Počet článků 57
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2219x
Ráda fotím přírodu, především hmyz, ale i všechno ostatní s přírodou související.

 

www.hmyz.estranky.cz

www.foto-jasa.estranky.cz

www.zonerama.com/foto-jasa