- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Měla jste to dát před zveřejněním ještě panu Oldřichovi ke korektuře . Chyby a nepřesnosti ten fotoblog tak trochu kazí.
Namátkou: místo Z-43 má být Z-37 a navíc vyfotografovaná verze není práškovací; Cessna je správně se dvěma s; místo C-416 má být C-104; místo R-156 má být Fi 156 a ve Fieseler chybí druhé "e"; u Š 239.6 znamená ta "6" 6. vyrobený kus (u předlohy samozřejmě) - typ je Š 239; Bf 108 nebyl průzkumný; atd...
teda u toho čs. Jungmanna jsem se taky dopustil nepřesnosti:
Vaše C-416 vzniklo z C-4.16 - tedy typ C-4. Ale aby to nebylo tak jednoduchý:
C-4 měl původní něm. motor Hirth,
C-104 měly Walter Minor,
no, a to co je na obrázku, je Jungmann vyráběný v licenci ve Španělsku, dovezený k nám a tady byl nainstalován motor Avia/Walter M-332 a letoun byl zbarven do podoby, v jaké létal C-4.16.
a já tam nebyl
A to se ještě ke všemu nedostanu ani do Roudnice