Stanovisko Reifeissen Bank ke stížnosti

Když si v minulosti (Vy víte, přátelé, o které mluvím) občané stěžovali, adresovali svoji stížnost oddělení stížností. Dnes je nutno adresovat ji Reklamačnímu oddělení, protože ti, na které se se svými stesky obracíme, mají možnost k re (tedy novému) klamaci (tedy prohlášení), t. j. změnit své původní a občana poškozující stanovisko.  

Dosud si pamatujeme odpovědi dřívějších mocných V Československu : ' Vaši stížnost považujeme za neoprávněnou .'

A proto jsme si vlastně ani nestěžovali. Vztah společnosti k lidem zůstával nezměněn. Společnost se vždy postarala o to, aby nemusela nic měnit, protože jí to tak vyhovovalo. Ale pak to nutně muselo skončit fiaskem. Přetlak musí být jednou vyventilován !

I v našem případě se stane totéž; tak se projevují fyzikální zákony. V podstatě se lidé chovají stále stejně, ať už pracovali na oddělení stížností nebo dnes pracují na oddělení reklamačním.

Moje stížnost u Reifeissen Bank na Reifeisen Bank byla za dvě hodiny posouzena jako neoprávněná.

Jejich odpověď na moji stížnost byla adresována opět se zkomoleným příjmením a opět bez titulu, jako bych svůj titul mohla užívat jen s jejich souhlasem, a pokud jich se týká, nemám na něj právo ! A možná se jednou budu jmenovat tak, jak oni budou chtít !

(Ti, kdo se dopuštějí násilí dnes, bývají obvykle také obětí bývalých násilí.)

Reifeissen Bank tedy považuje za naprosto normální, když jejich úředníci zneužívají svého postavení a žádají informace v rozporu se zákonem. (Kopie O.P., sociální postavení.)

Také nemají žádný problém s tím, že jejich zaměstnanci nutí svého klienta podepsat, že byl předem a v plném rozsahu seznámen s podmínkami smlouvy, což je v přímém rozporu s jedním z vyjmenovaných odstavců smlouvy a samozřejmě v rozporu se zákonem o občanských právech. (Občanský zákoník.)

V jejich očích vlastně, jste-li jejich klientem, musíte přistoupit na to, že se vzdáte svých občanských práv.

A to hned třikrát. Jinými slovy říkají : Plať pravidelně měsíčně za služby, které nechceš, protože my máme tu moc určovat za co a kolik zaplatíš.

Máme jen takové služby, jaké si zasloužíme !

(zatím se zdá, jako by byli všemocní; že by nastal už ten ' Nový světový řád ', o kterém mocní tohoto světa hovoří už více než 30 let ?)

Odpověď oprávněného k mé stížnosti na trojnásobné porušení zákona :



Infoschránka Raiffeisenbank (info@rb.cz)

Raiffeisenbank a.s.

Včera 14. 10. 2014, 15:42:37

Komu: jaroslava.svajcrova@seznam.cz


Vážená paní Švajcarová,



kontaktujeme Vás na základě emailu z dnešního dne, 14.10.2014, který se týká založení běžného účtu.
Záležitost jsme komplexně prověřili a chtěli bychom Vás informovat, že obsluhující bankéřky na pobočce postupovali v souladu s bankovními předpisy a snažili se maximálně vyhovět. Jelikož se nepodařilo najít společné řešení, které by vyhovovalo oběma stranám, nebylo možné účet založit.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem
Jana Řezníčková
Specialista oddělení Reklamace 
Raiffeisenbank a.s.

 

To jsem Vám chtěla říci, přátelé.

 

Autor: Jaroslava Švajcrová | středa 15.10.2014 5:06 | karma článku: 12,67 | přečteno: 1017x