Moje nákupy v Mall.cz : - Sliby se slibují, blázni se radují !

Ať žije internetový obchod Mall. cz. Ode dneška už jistě beze mne. Vaše zboží máme na skladě, můžete ho mít již zítra ! A také moje nové nákupní zkušenosti s OBI – Roztyly, Jižní Město. Nikdy zde nekupujte kuchyňskou linku na zakázku, byť by byla sebekrásnější !  

 

 

 

Přítel sháněl pračku a ptal se (asi před necelým týdnem), co bych mu doporučila. Já jsem řekla, ať zkusí MALL, že jsem si všimla, že tam mají letní slevy.

Sama jsem se na ně obrátila před třemi dny a zakoupila si za 3.400,- Kč plynovou varnou desku a vestavnou troubu za 6.300,- Kč. Vybrala jsem je zejména proto, že u výrobku bylo napsáno, SKLADEM : MALL,
ZBOŽÍ MŮŽETE MÍT UŽ ZÍTRA. 
DLE OBCHODNÍ DOHODY jsem ho měla dostat dne 13.8. 2014 nejpozději do 14 hodin. Dnes je 14. 8. 2014  22.05 hod a zboží dosud nikde.

Musela jsem zrušit objednaného řemeslníka, a dalšího řemeslníka budu objednávat znovu.
Tak si představují obchodníci své služby v dnešní České republice.!!!
Příteli se omlouvám za svoji nekompetentní radu tímto příspěvkem a je mi jasné, jak asi dopadl on. 
Sliby se slibují, blázni se radují !!!
Asi to nenechám bez odezvy.

 

Včera mi přišel už třetí e-mail z Mall.cz, ale zboží stále nikde

 


Předmět:

Zbozi nebylo expedovano


podrobnosti



Od:


mall cz ‌



Komu:



Jaroslava švajcrová ‌


Včera 22:43



 

 

Datum:


 


Zobrazit zprávu jako text


85254786
  • 1 × Mora VT 526 MX
  • 1 × Amica KMG 13168 F
  • 1 × Mora MORA Benefit

To jim ani nestojíme za osobní omluvu. Oni mi způsobí nemalou škodu a nemám možnost na to ani reagova t ?

To byla omluva – neomluva z dnešního dne.

A teď Vám předvedu ještě jejich včerejší omluvu.

 




Komu:


Jaroslava švajcrová ‌


12.8. 2014 22:25



 

 

Datum:


 


Zobrazit zprávu jako text


 

85254786
  • 1 × Mora VT 526 MX
  • 1 × Amica KMG 13168 F
  • 1 × Mora MORA Benefit

A teď kupní smlouva s podivnou lhůtou dodání : (zcela v rozporu s tím, co bylo uvedeno u zboží)

 Objednavka 85254786

Od: mall cz ‌
Komu: Jaroslava švajcrová ‌
Datum:
11.8. 2014 21:44
Přílohy:
VOP_formular.pdf (388 kB)
MALL.CZ
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš nákup na MALL.CZ. Tímto e-mailem potvrzujeme, že jsme v pořádku přijali Vaši objednávku a zasíláme upřesňující informace.
Objednávka č. 85254786
Přijato: 11.08.2014 21:43
Způsob platby: Platba při převzetí
Cena celkem: 10701 Kč
Jaroslava Svajcrova
702. . . 439
Adresa pro doručení:
Jaroslava Svajcrova
Kro . . . .ova 10/ 561
14900 Prague 4
Fakturační adresa:
Jaroslava Svajcrova
Kro . . .ova 10/ 561
14900 Prague 4
IČ: Česká republika
Zásilka č. 1
Předpokládané datum předání dopravci: 12.08.2014
Zavazný termín doručení Vám bude potvrzen e-mailem.
Doručení na adresu proběhne následující pracovní den po předání zboží dopravci, datum Vam sdělíme e-mailem a SMS.
Objednané zboží v zásilce:
Název produktu Cena
1 × Amica KMG 13168 F 3495 Kč
1 × VT 526 MX + bezplatný servis! 6299 Kč
Doručení Flexi-Komfort Gebrüder Weiss 399 Kč
Další služby
• dodání do patra 49 Kč
• odvoz starého spotřebiče 399 Kč
Dobírka 60 Kč
Cena za zásilku: (včetně dopravy a DPH) 10701 Kč
Provozovatel obchodu:
Internet Mall, a.s.
Dělnická 12
170 00 Praha 7
IČ: 26204967
DIČ: CZ26204967
Ještě jednou děkujeme za Váš nákup na MALL.CZ a přejeme příjemný den.
S přátelským pozdravem,
Zákaznický servis MALL.CZ

 A teď moje nové zkušenosti s OBI – Roztyly, Jižní Město.

 14 měsíců po otcově smrti jsem se rozhodla, že vyměním kuchyňskou linku. Protože bydlím na Jižním Městě, navštívila jsem OBI na Roztylech. Mají tam kuchyňské studio.

Té anabázi, co jsem prožila, neuvěříte ! A budu ji popisovat na pokračování !

Objednala jsem si kuchyň na zakázku Decodom za 53.600,- Kč a zaplatila 21.700,- Kč jako zálohu. Bylo mi řečeno, že je mi poskytnuta s 30 % letní slevou.

Ač jsem ji zaplatila jako zakázkovou, rozměry skříněk byly standardní, když jsem žádala jiný rozměr skříňky, než jsou ty typizované, bylo mi řečeno, že to nelze.

V rámci kupní smlouvy jsem pak dne 17.7. 2014, podepisovala 21 listů dodatku ( na stránce bylo průměrně 34 položek ) kterou za mé naprosto zbytečné přítomnosti vytvořil technik OBI u počítače. Celá procedura trvala 3 hodiny, ačkoliv jsem jej žádala, aby ji vytvořil bez mé přítomnosti, protože už od mé minulé návštěvy (1 měsíc před tím ) jsme se dohodli, které skříňky budu v kuchyni mít. Předchozí návštěva trvala rovněž 3 hodiny , kde jsem mu několika větami řekla, kolik chci skříněk a v jaké délce a on seděl u počítače a vkládal tam desku po desce a šroubek po šroubku. Ačkoliv přislíbil, že to připraví na 17.7. už jen k podpisu, nevyhověl mi.

Dnes je tedy měsíc po zaplacení zálohy na zakázkovou kuchyni Elis dub bardolino, která vlastně ani kuchyní zakázkovou není. A stálo mě to navíc celkem 6 hodin přítomnosti v jejich kuchyňském studiu.

 Dne 8.8. (tedy před 6ti dny) jsem koupila v Obi kuchyni téhož výrobce, která byla asi 10 x levnější než ta ´zakázková ´ s tím, že je skladová a mohu ji mít hned. 

Objednala jsem současně při placení faktury i službu zákazníkům ( odvoz na adresu a montáž ). Předchozí objednávku jsem po té zrušila, ačkoliv mi tvrdili na prodejně, že to možné není. Oblbování zákazníků a jejich manipulace s pravdou jsou asi jejich každodenním chlebem. 

Vedoucí střediska měl na věc jiný názor a bez problémů předchozí objednávku zrušil. V kupní smlouvě bylo mimo jiné uvedeno, že následující den po zaplacení zálohy mi bude kuchyně doručena.Myslím si, že záhy pochopil, že tato smlouva je již dlouho neobhajitelná.

Pokračování bude v brzku následovat a budete se ještě divit !

Já z tichého úžasu prakticky nevycházím.

 

 

Autor: Jaroslava Švajcrová | čtvrtek 14.8.2014 23:42 | karma článku: 12,62 | přečteno: 2676x