Moje nákupy v MALL.cz a OBI : Sliby se slibují, blázni se radují!

Pokračování této ´Love Story´ v článku z předchozího dne. Nenechte si ujít moji osobní zkušenost s nákupy v těchto obchodních gigantech; posuďte sami, za co inkasují v naší zemi svoje miliardy. Ať žije a vzkvétá obchod Mall. cz a Obi - Roztyly, Jižní Město. Máme jen to, co si zasloužíme.

 

Jak jsem napsala ve svém předchozím článku, kuchyně, kterou jsem mohla mít hned, protože je skladovou položkou OBI, mě tímto svým atributem zaujala a já ji proto koupila.

Termín : Hned znamená v OBI 6ti denní sdržení. Přesně tolik času potřebovali, než mi ji dodali. Na ten den jsem si vzala dovolenou. Montážní pracovník se dostavil v 9.30 hod, ačkoliv jsem žádala, aby přijel co nejdříve ráno a nemám problém vstávat v 6.00 hod. Bylo to na informačním středisku OBI odmítnuto, s tím, že nejdříve přijde mezi 9.00 – 9.30 hod. Když jsem se ho ptala, proč pracuje až od dopoledne, řekl mi, že kdyby to věděl, přišel by samozřejmě ráno.

Za hodinu moji původní kuchyňskou linku vynesl do auta.

Nová přijela ve 14.00 hod. Chystal se na ni čekat. Nabídla jsem mu, aby mezitím vyřízl v pracovní desce, kterou jsem si obstarala u jiného dodavatele prostřednictvím e-mailu otvory pro dřez a sporák. Vím, na jakém místě budou v kuchyni stát a jejich rozměry jsou typizované. Odmítl to s tím, že má k dispozici jen pilový list, nikoliv pilu. Podotýkám, že přijel automobilem.

Podivila jsem se tomu a zeptala se: A jak jste tedy chtěl dokončit instalaci kuchyňské linky ?

Odpověděl : ´Nevěděl jsem, že budu osazovat pracovní desku.´

S OBI bylo původně dohodnuto, že mi dodají desku, kterou jsem zaplatila zálohově v rámci původní kuchyně dne 17.7. Slíbil to technik kuchyňského studia několikrát, naposledy 8.8. , že ji přivezou spolu s novou kuchyní. Dne 11.8. večer mi volali z informačního střediska, že mi ji dodat nemohou, proto jsem ji objednala u firmy Kaplan. Současně mi oznámili, že nemohou dodat ani vestavěné spotřebiče Philips, které jsem u nich zálohově zaplatila dne 17.7. A na otázku kdy je tedy mohou dodat řekli, že za tři neděle. Po té jsem rozhodla také o jejich stornování. A ještě ten večer je objednala v internetovém obchodě Mall.cz. A vybrala jsem ty, kde bylo uvedeno, že mohou být dodány už zítra. Viz můj předchozí článek.

Dnes je 15.8. 2014. Vestavěné spotřebiče z Mallu dosud nepřišly. Na domovní chodbě vězí od včerejška můj původní sporák a čeká na odvoz za 399,- Kč doteď.

Dnes jsem hovořila se zákaznickou linkou Mallu a ptala se, jak je je to možné ?

Asi za 20 minut mi přišla SMS, že je přivezou zítra.

Objednávku, potvrzenou Mallem ze dne 11.8. 2014 jsem Vám zkopírovala v předchozím článku. Spokojila bych se bývala s dodáním dne 13.8., ale jejich zítra trvá již 4 dny !!!

 

Tedy zpět k OBI – Roztyly a jejich službám, ke kterým se v kupní smlouvě zavazáli.

Jejich montážní pracovník odešel, protože skládací dveře měl u mě v bytě osadit až zítra. Nepřijal můj návrh, že je osadí dnes a zítra dodělá tu kuchyň. Prý mají výšku 205 cm a stávající dveřní otvor má světlost 197 cm a musel by je zkracovat a to právě nemá čím, protože s tím na dnešek nepočítal.

 

Jak jsem již uvedla, kuchyň. skříně přivezli ve 14.00 hod a nebyl zde nikdo, kdo by je osadil. Promarněná dovolená zamrzí a proto jsem zavolala do OBI, abych je informovala. S odpovědí jsem spokojená nebyla, a proto jsem žádala k telefonu vedoucího.

 

Řekl mi, že ještě přijdou dva montážníci a neodejdou, dokud nebude kuchyně na svém novém místě.

V 17. 30 hod opravdu přijeli a v 18.00 hod chtěli odejít s tím, že přijdou zase zítra ve stejnou dobu. Už byli sbalení, když jsem se jich zeptala, kde je spodní skříňka 60 cm dlouhá, když jsem zaplatila 2 m kuchyň a navíc to, co bylo uvedeno jako příslušenství kuchyně pod zvláštní položkou : 60 cm skříňku pro vestavěný spotřebič. Další hodinu jsme zjišťovali, kam se poděla. Byla tam jen 100 cm skříňka a 40 cm skříňka. Když jsme obvolali dopravu OBI a Montáže OBI a promluvili si s řidičem, který kuchyň přivezl, zjistili jsme, že tam nebyla. Pak jednoho z montážních pracovníků napadlo, podívat se do katalogu a zjistili jsme, že ačkoliv je na faktuře zboží popsáno jako 2m kuchyně, myslí se tím 2 m skříněk horních a 1,40 skříněk spodních, protože uvažovali 2m kuchyni i s mým vlastním, volně postaveným sporákem.

Nábytek kuchyně tedy nebyl, jak jsem důvodně předpokládala 2, 60 m, ale i s dokoupenou skříní jen dva metry.

Také se tomu dívíte ?

Nedivím se Vám.

Bylo tedy dohodnuto, že následující den ještě dokoupím dvě spodní a dvě horní skříňky 40 cm, protože 60 cm nebyly v nabídce.

Ještě jsem znovu volala na informace a dohodla si ranní schůzku.

Dnes jsem přišla v 7.05 do OBI a vyřízení nového nákupu včetně objednávky dopravy trvalo 1 hod 15 minut. Současně mi vrátili zálohu 21.600,- Kč, protože ke splnění kupní smlouvy, jak jsem podrobně popsala, nedošlo. Po zásahu vedoucího pracovníka a rozhovoru pracovnice informačního střediska s centrálou montáží mi před ním potvrdili, že dva pracovníci přijdou dnes mezi 9.00 hod a 9.30 hod., jak bylo dne 8.8. objednáno spolu se zakoupením skládacích dveří.

Teď je 14.00 hod a není tu ani noha. Držím dovolenou naprosto zbytečně, stejně jako i včera.

V 10.30 hod jsem po svých zkušenostech nevydržela a znovu zavolala pana Procházku.

Situace však zůstala beze změny.

 

Pokračování této ´Love Story´ bude následovat v příštím článku.

 

Autor: Jaroslava Švajcrová | pátek 15.8.2014 14:39 | karma článku: 16,41 | přečteno: 1809x