Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

Judge Dredd

5. 4. 2011 22:57
Pane, úlet jste spíše Vy...

Naprosto nepodložená snůška keců, kydů a neprostých nepravd (slušně řečeno).

1. pokud někdo má ctít úřední postup, tak orgán veřejné moci samotný

2. co tady blábolíte o šerifech...??? Kde je tady v ČR co napsáno o šerifech. Mimochodem Šerif NEPOCHÁZÍ Z USA, ale Vámi opěvované Velké Británie.

3. Úlet o zřízení městské policie má asi tak 90% zemí světa - ty ostatní mají nějakou formu autorativního režimu (různé ismi). Naopak tzv. státní policie je úlet, který existuje ve světě něco lehce nad 150 let a vlastně v ČR současnosti neexistuje vůbec, protože Policie ČR nikdy nebyla, není a na 99,99% jsem si jist, že ani nikdy nebude státní policií (neplést si prosím s komunistickou StB)... a ani se k tomuto odkazu nehlásí.

0 0
možnosti
DS

Streit

5. 4. 2011 23:49
Re: Pane, úlet jste spíše Vy...

Nevím, kde mám opěvovat Velkou Británii. 8-o

A s člověkem, který evokuje, že ČR není stát, je zbytečné diskutovat. Teprve kdyby republika nebyla státem, jak se o to sjednocovači snaží, tak by jeho republiková policie nebyla de facto státní.

0 0
možnosti
JC

Jarcho

30. 3. 2011 13:56
Především platí, že policie nemá trestat.

Policie má pouze zjišťovat a informace o deliktech a delikventech předávat orgánu na trestání specialisovanému, které ve věci povede řádné řízení.

To, že u nás může policie trestat, a to dokonce velmi vysokými pokutami, je nadmíru koruptogenní. A mám za to, že hlavní důvod těch vysokých pokut je právě snaha přivést delikventa k pokusu dohodnout se zasahujícím policistou menší částku bez bločku.

0 0
možnosti
DS

Streit

30. 3. 2011 18:24
Re: Především platí, že policie nemá trestat.

Myslím, že stát nedělá zákony pro řadové policisty. A vždy máte možnost to nechat proběhnout ve správním řízení.

0 0
možnosti
PC

proxima centauri

30. 3. 2011 12:45
Co clanek

to R^. Karma ovsem.

mmch, jak se divate na tu "heydrichiadu"? (sorry, ze odbocuju)

0 0
možnosti
DS

Streit

30. 3. 2011 13:01
Re: Co clanek

Nepsal jsem o tom, protože bych mohl podepsat tohle:

http://jakl.blog.idnes.cz/c/183578/Heydrich-a-zkorumpovana-Evropska-unie.html

0 0
možnosti
DS

Streit

30. 3. 2011 12:35
Re: že jste nekomentoval tohle?

To jsem nevěděl. Dík. :-)

0 0
možnosti

petr66

30. 3. 2011 12:11
Nemohu souhlasit

Přece vám musí být jsné. že NA CHUDÝ LID MUSÍ BÝT PŘÍSNOST. Kam bysme t s takou dopracovali.R^;-D

0 0
možnosti
DS

Streit

30. 3. 2011 12:38
Re: Nemohu souhlasit

Já nemám buzeraci a represi rád. Pod hrozbou trestu se zapřu. Na mě platí milé slovo. Kdyby mi pan Döme odpustil pokutu, víckrát bych do zákazu nevjel :-)

0 0
možnosti
IB

isabell

30. 3. 2011 11:51
...

Problém je pane S., že takové chování městského policajta je, řekněme, nevýchovné.

Ty pokuty nedostávali ti řidiči pro nic za nic, většinou se to týkalo vjezdu vozidlem tam, kam to bylo zakázáno a ten zákaz tam nebyl ustanoven jen tak z plezýru.

Takže byť to vypadá, že je to vlastně lidumil, tak jen říká řidičům, co nerespektují značky, že je v pořádku, že je nerespektují a když je náhodou někdo chytí, že on se o ně postará...

Ostrov je vůbec zvláštní městečko, leta tam "vládli" Zádamští, k policii se dík kvótám dostal Barkoci, aby se ho i přes důkazy zastávali politici, co chtěli na radnici ( ve Varech) atd.

Né že by policajti (obého zařazení) neměli kila másla na hlavě, ale zákony by, ani z čistého altruismu, obcházet neměli ;-)

0 0
možnosti
DS

Streit

30. 3. 2011 12:01
Re: ...

Nebuďte tak komisní. Abychom se ze samých zákazů nepotento... ;-) A pokuta navíc zůstala.

Článek je míněn částečně v nadsázce.

0 0
možnosti
AA

Saša

30. 3. 2011 11:15
Tentokrát s Vámi nesouhlasím.

Úletem není existence městské policie, ale naopak existence policie ČR. Je to historickoprávní lapsus způsobení diletantstvím těch, kdo se bezprostředně po listopadu ´89 dostali k moci.

0 0
možnosti
DS

Streit

30. 3. 2011 11:20
Re: Tentokrát s Vámi nesouhlasím.

Ani v USA to nejde bez FBI.

A navíc bez jednotného řízení není možné nastavit jednotná pravidla. Policie by měla být apolitická a to prostě na obecní úrovni nejde.

A jak byste bez státní policie zajistil bezpečnost v malých obcích?

0 0
možnosti
P

por.Dub

30. 3. 2011 11:12
Zachytil jsem ve správách

na TV, že na Slovensku přišli z revulučním hodnocením policistú. NEJSOU hodnoceni za počet vybraných pokut, ale - světe div se -  za počet treních činú a přečinú spáchaných v jejich obvodě. Teda PREVENCE. Býti na ulicích s občany.

0 0
možnosti
JN

jenyknovak

30. 3. 2011 10:52
Městská policie = Šedý mor

0 0
možnosti
  • Počet článků 1144
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3937x
Nevěřím umělým celebritám a politikům. Hledám odpověď na otázku „Proč?“ a nedám pokoj, dokud si neudělám vlastní názor, většinou navzdory bolševicky přijímanému mainstreamu. Podporuji aktivní přístup k životu. Jsem konzervativním ateistou, pro kterého však je osobní svoboda nade vše. Chci se podělit o své obavy, že plíživě přicházíme jak o tradice, tak o stále větší část svobod. Není náhodou, že spolu s tím ztrácíme národní svébytnost. Bytostně odmítám všechny utopie jako je Evropská unie.
Poslouchám hard rock, nejraději DEEP PURPLE. Mám v oblibě sport a považuji jej za součást hygieny. Hodně čtu, rád píšu a formuluji své názory. Pozor, jsou někdy otevřené a provokativní!
Když 2x prokliknete mou fotku, uvidíte sami...