Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DM

Aretta

18. 3. 2012 11:10
Chci Tě...:-)

Tak jsem se konečně k tomu dostala.

Jo, mně jsou tyhle soutěže příjemné. Patřím k těm, co leckdy silně drží palce a tím to končí:-). Těším se na nové hávy známých písniček a první díly měly švih. Teď mě mrzí, že další výběr bude formou duelů a nikoli, že postoupí ta lepší polovina z všech, protože tam mám pár hlasů, které mě opravdu baví ;-)

Líbí se mi, Miroslave, že jste článek napsal vlídně a nepichlavě R^

0 0
možnosti
DM

Aretta

18. 3. 2012 11:13
Re: Chci Tě...:-)

... a klasika.. nepichlavý článek má kultivovanou diskusi... že bych si Vás dala do RSS? :-)

0 0
možnosti
C

CD-R

25. 2. 2012 13:05
Jste naivní jak moje 15 letá dcera..

Porotci pochopitelně zjev vystupujících znají. Mají je vyfocené v materiálech, které dostanou před začátkem pořadu, takže o nich vědí všechno, včetně toho, jak vypadají.

.. takže právě proto je to "Niečo úplně iné". 8-o

1 0
možnosti

mirek-storch

26. 2. 2012 23:06
Jsem rád, že reagoval někdo znalý zákulisí pořadu a zná to

pokud nejste jedním z porotců 8-) Ale z vlastní zkušenosti z vystupování v televizi vím, že přiřadit konkrétní zjev k určitému jménu není tak triviální ani v pořadech, kde porota nebo moderátor soutěžícího vidí. Ale třeba máte lepší informace. U poroty Hejmy, Habery a dalších fotografie měli a třídili je. Je možné, že sponzoři pořadu jako - idnes.cz a Evropa 2 si prosazují své soutěžící. ;-) Vidím, že jste si nevšim úvozovek u některých slov.8-o

0 0
možnosti
PZ

0xf

21. 2. 2012 9:45
jeden nazor

Nevim moc co je smyslem te souteze. Je tam banda soutezicich kteri max umej interpretovat. Protoze kdyby umeli neco vic tak by tam asi nelezli protoze by vedeli ze ty trosky na tech zidlich jim asi nic jineho nez nejaky kontakty v medialnim svete nedaj. Coz je sice fajn ale pokud to neni podporene kvalitou tak nam vznikne dalsi skupina pomatencu viz superstar. Max ntekteri prodaj par listku protoze se tam nahrne fura nactiletych kteri by chteli byt v jejich posteli. To ja uz radej klubovou scenu kdyz prijdu na pavlicka, andrstuv energit, nebo hladikuv blue effect tak vidim obrovskou hudebni kvalitu a vitim jak nekteri treba v pripade kluku okolo hladika se za tech par let neuveritelne zvedli. To uz bych radej porad z kluboveho prostredi kde si s ryznymi opravdu hudebnimi legenedami ktere mame muzou zahrat i mene zname tvare a pokusit se s necim prijit neco pretvorit neco vymyslet neco zaspivat.. a stari matadori by jim mohli v leccems pomoct.

0 0
možnosti
LD

cokoo

26. 2. 2012 18:26
Re: jeden nazor

stari matadori by jim mohli v leccems pomoct

Staří matadoři bohužel těm mladým soutěžícím zrovna nepomáhají a ani nechtějí. Aneta vyhrála v roce 2004 nejen Superstar, ale i všechny možné hudební ceny, které se vyhrát daly. Takovému Krajčovi, či Anně K. se nelíbilo, že někdo ze superstar překonal všechny známé hudební matadory a od té doby se záměrně v talentových soutěžích vybírají lidé, kteří naprosto nemají na to, aby současné stálice ohrozili a ještě na nich pro jistotu, aby je náhodou fanoušci nepodpořili a někoho ze zavedených nesesadili bulvár hledá vši, případně zveličuje jejich prohřešky, které nemají s hudbou a zpěvem naprosto nic společného do monstrózních rozměrů, aby se říkalo ti staří jsou lepší a hudební scéna je zakonzervovaná a pokud nějaký finalista kromě Anety nějakou cenu získá (Issa stříbrné Týtý, Chodúr, Šmajda a Cristovao Žebřík), tak se to napíše jen ve stručnosti.

Když už staří matadoři pomůžou tak leda do muzikálů viz. David

0 0
možnosti
PZ

killian

21. 2. 2012 9:29
.....

Asi takto. Jako nenáročná zábava to někoho může bavit, ale myslím si, že pěveckých soutěží zde bylo opravdu hodně, takže neočekávám nějak zázračnou sledovanost. Co se týče hledání talentů, tak si myslím, že je to horší formát než například Superstár. Ano, je pravda, že zde rozhoduje hlas, ale u zpěváka je nejdůležitější asi ten image, což většina soutěžících postrádá a nedovedu si představit, že někdo z nich bude zpívat na stadionech. Jinak v superstar byli lidé,kteří měli hlas i image a stejně se neprosadili, jelikož hudební průmysl je z velké části o hitech, takže když například vyhrál Chodúr a poté měl hity jak z 60 let, tak se moc neprosadil. Jinak tyto soutěže vyprodukovaly už nejméně destíky lidí a kdo z nich se uchytil? Aneta Langerová, možná ještě Sámer Issa, ale o tom jsem slyšel leda z bulváru

0 0
možnosti
XX

xaeris

21. 2. 2012 9:21
Ale o nějaké zpívání přece nejde

Zapomněl jste na to nejdůležitější, a sice, že tenhle šmírácký TV program bude jistě patřičně prošpikován REKLAMOU.A to bude pro týpky jako vy scela jistě ještě bambastičtější zážitek.Takže, už jen popřát dobré pokoukáníčko na ty všelijaké kydy o tom, jak je něco bělejší než bílé. ;-D

0 0
možnosti
A

alčawirth

21. 2. 2012 7:24
Autor vůbec netuší ...

..jak se tyhle pořady natáčí, co probíhá v zákulisí , něco o komparzu,kolik je klapek a všechny ostatní věci kolem natáčení . Takže z nevědomosti vznikne tenhle článek o " objektivním formátu soutěže" a doměnce, že porotci vůbec netuší kdo jim vlastně zpívá ;-D Ale na druhé straně to zase dokazuje, že se produkci a režii tenhle pořad povedl a televizní divák je tam, kde má být ;-)

3 0
možnosti

Peyrac

21. 2. 2012 10:44
Alčo autor byl jako student v televizním komparzu a tuší jak

natáčení probíhá a vyhrál pár set tisíc korun v televizních vědomostních soutěžích;-) Všimněte si úvozovek v textu, kde píšu, že "kupodivu" si zpívající herečka Molnárová vybrala jako kouče Michala Davida, v jehož muzikálu "Tři mušketýři" na bratislavské scéně zpívá. Nejsem tak naivní, abych o tom nenapsal a věřil, že Michal David neví, kdo zpívá v soutěži. Vy jste totiž nepochopil/a, že chybí úvozovky i u slovíčka "objektivní" soutěž a existuje cosi, čemu se říká " druhý plán ". Prvoplánově jste to zbaštil/a. Kdysi na natáčení televizního Silvestra v Praze na Kavčích horách - Vladimír Menšík donášel režisérovi Jánu Roháčovi, že muzikanti při natáčení playbacku vyrušují. Seděli na místech více než 4 hodiny a jejich odborový předák chtěl prosadit pauzu na svačinu. Menšík se projevil va své skutečné podstatě jako práskač.

0 0
možnosti
M

mashingun66

21. 2. 2012 0:43
Vzdyt je to jen takova estrada.

O nejakych hudebnich kvalitach soutezicich to nevypovida vubec nic.Kolik vitezu uz vyprodukovala Superstar a podobny saskarny a kde ti vitezove jsou?Proc ztracet cas sledovanim teto pseudosouteze a nezajit si radsi na koncert kapely, kde tu energii dostanu pekne nazivo?Nastesti staci jedine, nedivat se.Preji vam spoustu kvalitnich hudebnich zazitku u televize;-)

1 0
možnosti
LD

cokoo

21. 2. 2012 15:37
Re: Vzdyt je to jen takova estrada.

Vítězové se kromě Anety neprosadili. Z finalistů zpívá maximálně deset z té stovky, ovšem je to tím, že vítěze nakonec nevyberou puberťačky, jak je prezentováno, ale konzervativní lidé středního a důchodového věku, kteří se domnívají, že soutěž by měla být spravedlivá a o zpěvu, chtějí, aby vítěz připomínal člověka z lidu, ničím nevyčníval a nevyskytoval se v estrádách a bulváru.  Ano, ale tato skupina lidí záměrně vybere sice technicky dokonalého, ale naprosto nudného a do šoubyznysu a na koncerty se nehodícího člověka. Horváth, Drda, Adamec, Chodúr jsou toho důkazem.

0 0
možnosti
JV

johnymistr

20. 2. 2012 23:08
osobně

dávám přednost Zdivočelý zemi... už jen z důvodu, že Michala Davida neuznávám jako umělce, Vojtka neuznávám jako člověka, Rytmuse jako zpěváka a Darinku Rollins, bo jak se píše taky moc nemusim

3 0
možnosti

mirek-storch

20. 2. 2012 23:27
Souhlasím, ale Zdivočelá země je repríza a znám ji :-)

Jak jsem už psal  tady v diskuzi - ani jednoho z porotců nemusím, ale o hudbě a produkci něco vědí. Třeba Darinka Rolinsová je silikonově umělá, takže cosi předstírá.... atd.;-)

4 0
možnosti
I

Inzheim

20. 2. 2012 22:49
Samozřejmě

další zábava, kterou hradí Praha. Nejen 31 tisíc slovens vysokoškoláků, čtvrt milionu slovens sociálních parazitů, 250 slov umělců trvale v Praze, tak ještě telev programy, a pak se někdo diví, že jsou trezory v pražských bankách  prázdné. U nás vzrostlo HDP o 1,4%, na Slovens o 3,7 %, asi proč ?

2 0
možnosti

mirek-storch

20. 2. 2012 23:31
Samozřejmě souhlasím - tunel do českého školství je velký

a za mnoho let to dělá velké částky. Někdo k tunelování připravil půdu na ministerstvech financí i školství. Pan Mečiar dával peniaze tomu, kdo se vystěhoval do Čech. Ale o tom jsem psal i jiné blogy a diskuze tam byly dost tvrdé. ( Vývoz češtiny a dovoz slovenštiny ). :-P Dík za diskuzní příspěvek [>-]R^

3 0
možnosti
JJ

Morava69

20. 2. 2012 21:11
A kdy zazní "Chcu tě"...

.... Hlas Moravy ?

0 0
možnosti

mirek-storch

20. 2. 2012 22:30
Až bude pořad " Hlas Česka Moravy Slovenska " 8-)

;-)

0 0
možnosti