Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lasice

13. 11. 2007 13:29
nechápu...

Je to přece jednoduchá matematika, kterou zvládne malé dítě - když na to nemám a nepotřebuji to k životu, jednoduše to nekoupím. Nejde přece utrácet víc korunek, než kolik se mi jich sejde v kasičce. Bylo to pochopitelné na začátku devadesátých let, kdy lidi byli doslova hladoví po hezkém zboží, které bylo pro většinu neodstupné. Není to pochopitelné dnes, už i vzhledem k předem ohlášenému zvyšování cen po novém roce. Opakuji, chce to jen zdravý rozum a nenechat se zblbnout reklamou.:-P

0 0
možnosti

buxus

12. 11. 2007 17:16
Máte bohužel ..

.. pravdu. Dnes se odhaduje, že zhruba u 20 miliard spotřebitelských úvěrů je ohroženo splácení. To představuje dost nešťastných lidí (jistě z vlastní blbosti).

Stejně dost nesnáším reklamu na tento druh produktů. Kdyby někdo zveřejnil reklamní slogany jako: "Naházejte výplatu do automatů, ono nějak dopadne", nebo "Prochlastejte a prokuřte co můžete, kašlete na děti". Tak bude neobyčejný kravál kolem neetické reklamy. Ale slogany typu: "S námi na to máte", nebo "Dopřejte si nyní a plaťte až pak" - to je zjevně zcela v pořádku.

0 0
možnosti
  • Počet článků 134
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1907x
Před pár lety ještě student vysoké školy, teď už jen a pouze pracující. Horal, do Prahy za prací migrující, nikoli však navždy emigrující. Provozovatel vlastního nezávislého serveru Štefkův zápisník a webu Léto v Krkonoších.

https://twitter.com/JiriStefek

Seznam rubrik